Spanje, Girona

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wc-eend

Newbie
12
01/12/21
5
Heren, ik heb begrepen dat er in noord Spanje veel straatmadelieven te vinden zijn op lokale wegen.
Ik was benieuwd of 1 van jullie ooit een dame heeft opgepikt en wat de ervaringen zijn (prijs mogelijkheden etc)

ik ben benieuwd!

wc-eend
 
Ieder zijn meug.
Ik ga er niet aan beginnen.
Hygiene ver te zoeken.
Staan daar de hele dag met 1,5 liter water en wat baby doekjes 😖
Voor 40 euro ga je 30 min bij een prive huis.
Zijn er daar genoeg van.
Wat die dames vragen weet ik niet , maar zal niet veel zijn.
 
Eddyx,
Dank voor je reactie.

Is er een website met privehuizen in Noord Spanje?
Het heeft ook niet mijn voorkeur om langs de weg naast of in je auto(?) een straatmadelief te vermaken. Geef mij dan idd maar een privehuis.

Ook heb ik gelezen dat er het grootste bordeel van europa "El Paradise" zich bevind in LA Jonquera. Iemand daar ervaring mee?

Gr. wc-eend
 
La Jonquera is flink aan de prijs die hebben als klanten zich toegespitst op Fransen.
Niet zozeer de dames maar wel de prijs van de kamer is er niet bij.
Als zie iets verder gaat richting Figueres heb je meerdere clubs.
Vallen in het donker wel op.
Is voor mij al een aantal jaren geleden dat ik daar was.
Maar waarschijnlijk niet veel veranderd.
Ook zitten de bordelen soms in een appartementen gebouw ( verdieping met enkele kamers en vrouwen )
Daar betaalde ik altijd 40 euro voor een 1/2 uur.
Even zoeken op internet en je zal ze vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat het anaal is . Zijn Fransen gek van.
Je hoort het hier tegenwoordig niet vaak meer maar pijpen werd vaak Franse massage genoemd ook in het Spaans zoals anaal op zijn Grieks genoemd werd en tussen de tieten op zijn Russisch , dit soort uitdrukkingen zijn over het algemeen internationaal ingeburgerd en ook in het Engels en Spaans en waarschijnlijk vele talen bekend ( behalve in het Frans , Grieks en Russisch neem ik aan ) of er in Frankrijk meer gepijpt of in Rusland meer tussen de tieten geneukt wordt dan in welk ander land dan ook zou ik niet weten Anaal voor Grieks zou kunnen duiden op het feit dat er in de oude Griekse beschaving vrij liberaal over homoseksualiteit gedacht werd
Frances completo zal pijpen tot het eind zijn , con betekent met in het Spaans dus met condoom en natural zal dan zonder condoom zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan