Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken haar naam niet, mogelijks is het Christina zoals hierboven gemeld. Ik ben wel een keer bij haar geweest, verleid door haar lekker kopje en geil lijf.
Dit was heel goed meegevallen... dame heeft prachtige (bijgewerkte) borsten... bij de mooiste die ik al gezien heb (al is zoiets persoonlijke smaak).
Ze pijpt vreselijk goed, deeptroath en likt ook je ballen. Daarna afgewerkt met zij on top en in doggy - fantastisch zicht! Zeker een van de betere dames.
 
Collega's, ik ga morgenavond sinds heel lang (pre-corona) nog eens in de avond/nacht wandelen in het SKW. Wie zijn de beste pijpsters aanwezig ? Bij voorkeur met feilloze deepthroat ;)
 
collega's, ik denk eraan om donderdagmiddag skw weer te bezoeken. zijn er nog genoeg roemeense dames aanwezig of zijn ze in grote getallen met verlof?
 
collega's, ik denk eraan om donderdagmiddag skw weer te bezoeken. zijn er nog genoeg roemeense dames aanwezig of zijn ze in grote getallen met verlof?

Hangt er een beetje vanaf wie of wat je zoekt. Er zijn nog Roemeense dames aanwezig maar er zijn er ook veel die momenteel in het thuisland zitten voor het Paasfeest komende zondag.

Er zullen nog altijd wel enkele tientallen dames zijn waaruit je kunt kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan