4_eyes
Stamgast
Georgia draait dus nog steeds dubbele diensten. Dacht dat ze na haar verlof misschien terug naar enkel dagdienst zou gaan. Aan de andere kant is de huur in VT natuurlijk ook omhoog.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn redelijk wat meisjes op verlof momenteel. Maar inderdaad: de laatste tijd is de nachtshift een pak beter bezet, vind ik. Toch in het weekend.
Misschien een slechte run gehad, maar ik had eigenlijk moeten zeggen "niet goed" in vergelijking met wat ook mogelijk te vinden is op het SKW. Geen van de dames waren echt "slecht", en allen waren prachtig genoeg om moeite te moeten doen niet te snel klaar te zijn. Ik heb er in ieder geval twee twee gedaan die al met een enkele ster hier waren beoordeeld, vond ze zelf wat meer waard.Dus je wil eigenlijk zeggen dat 8 van de 10 dames die je bezocht hebt niet goed waren? Dat is dan 80%?
Waarschijnlijk heb je dan toch een aantal verkeerde keuzes gemaakt want naar mijn ervaringen liggen de verhoudingen in het SKW toch anders. De vijftigtal verschillende dames die ik de voorbije 5 jaar in het SKW bezocht hebben leveren voor mij ongeveer volgende percentages op:
25% zéér goed
50% goed
25% niet goed
Waarbij natuurlijk in deze 3 categorieën nog onderverdelingen mogelijk zijn.
Een goede raad, volgende keer beter kiezen of je eerst een beetje documenteren op de fora
Ik ben trouwens heel benieuwd naar welke dames je dan goed vond en welke niet.
Dit is denk ik wel een perfecte samenvatting. Het verschil tussen dames is zo groot. Het uiterlijk kan fantastisch zijn, maar als een meisje je afwerkt ga ik toch met een kut gevoel weer naar buiten. Als een dame dezelfde energie binnen behoudt als dat ze had toen ze je naar binnen lokte dan ga ik bijna altijd tevreden de deur uit.Bwa, dat varieert in mijn ervaring toch erg, hoor. Er zijn periodes dat ik (toevallig of dankzij recensies) enkele heel goede meiden na elkaar doe, maar er zijn evengoed van die periodes dat ik wat meer experimenteer en niets dan afwerkertjes tref.
Niet iedereen is een ervaren wandelaar die goede relaties onderhoud met tal van die meiden, hé. Velen lopen gewoon binnen voor 50 euro, worden wat afgezogen en aangemaand snel te komen voor de timer/radio afloopt. Het verschil tussen toppers en floppers is ook bijzonder groot. Soms kom ik met een bevredigde grijns het raam uit bij zo'n Micha en loop ik pardoes binnen bij een - excuzez le mot - trut die niets van zeg is, het condoom over de slappe trekt en je bijna met de borstel naar buiten veegt terwijl je nog in je broek stapt.
Er zijn meiden die je verbazen en gewoon méér doen dan je zelfs had afgesproken aan de deur, maar er zijn er evengoed veel die binnen plots geen Engels meer verstaan en bijvoorbeeld het beffen afbreken want 'have to take call' en daarna doodleuk zeggen dat je 'time finish' is.
Zoveel wandelaars, zoveel ervaringen.
Ik heb haar wel degelijk 2 keer op haar stoel zien zitten op haar gebruikelijke locatie.
Misschien heb ik 23u niet goed ingeschat en was het tussen 22u en 22u30 maar op dát moment was ze er zeker.
ik heb georgia gisteravond tussen 7 en 9 toch wel een paar keer gespot.
theo
Georgia draait dus nog steeds dubbele diensten. Dacht dat ze na haar verlof misschien terug naar enkel dagdienst zou gaan. Aan de andere kant is de huur in VT natuurlijk ook omhoog.
Wellicht deze https://www.girlsreview.nl/threads/christina-antwerpen-vingerlingstraat-12-3.1670/#post-30444Iemand ervaring met knappe blonde dame Vingerlingstraat 14 ? nachtshift.
Bedoel je de dame met het blonde korte haar?Het is wel degelijk nr 14.
Nu, ik ga zaterdag eens langs.
Hopelijk is ze nog niet op vakantie.
Ik ken haar naam niet, mogelijks is het Christina zoals hierboven gemeld. Ik ben wel een keer bij haar geweest, verleid door haar lekker kopje en geil lijf.Inderdaad
probeer op ss 38 /5 daar zit alicia of zoiets,voor 100 een super pijp beurt zcCollega's, ik ga morgenavond sinds heel lang (pre-corona) nog eens in de avond/nacht wandelen in het SKW. Wie zijn de beste pijpsters aanwezig ? Bij voorkeur met feilloze deepthroat![]()
Ik ken wel enkele kinkygirls in de nightshift.. wat wil je weten?Is er hier een regelmatige bezoeker van de kinkygirls in het skw? En dan specifiek de kinkygirls die werkzaam zijn in de avondshift? Wil eens wat vragen (kan ook via pb)
Dit is volledig juist, deze Alicia is relaxed, tijd is bijzaak, goede service staat op 1, en is lekker naturelprobeer op ss 38 /5 daar zit alicia of zoiets,voor 100 een super pijp beurt zcis jong en nog lekker naturel niet zo opgeblazen viskop
Ik denk niet dat zij een topic heeft hierIk wil een recensie schrijven over Mrs. Katherina, achter in het pand 20, bestaat die al? Ik zag geen topic, maar ik kan mis kijken. Graag info.
Bedoel je Kathy met de dikke meloenen? Ik bezoek haar wel eens, steeds kinky sex met deze meid....Ik wil een recensie schrijven over Mrs. Katherina, achter in het pand 20, bestaat die al? Ik zag geen topic, maar ik kan mis kijken. Graag info.
100 Maria's in schipperstraatWeet iemand of Maria schippersstraat ook al op vakantie is ?
Op het oude forum zeker wel. Wellicht eens zoeken in het bdsm subforum?Ik denk niet dat zij een topic heeft hier