Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond waardeloze sessie gehad bij Alexia op vingerlingstraat 1 of 3 meest rechtse raam. 100 voor PZC betaald maar dat was niks. Ze gaat zo zitten dat je weinig ziet, likt een beetje en trekt vooral. En na 10 minuten vragen om te komen. Ze werkt er al 8 jaar zegt ze, maar ik kon geen topic vinden.
Ik ben gestopt en heb m'n verlies genomen. Optisch is het een mooi plaatje met kinky looks maar het is misschien voor een snelle wip en verder niets.
 
Gisteravond waardeloze sessie gehad bij Alexia op vingerlingstraat 1 of 3 meest rechtse raam. 100 voor PZC betaald maar dat was niks. Ze gaat zo zitten dat je weinig ziet, likt een beetje en trekt vooral. En na 10 minuten vragen om te komen. Ze werkt er al 8 jaar zegt ze, maar ik kon geen topic vinden.
Ik ben gestopt en heb m'n verlies genomen. Optisch is het een mooi plaatje met kinky looks maar het is misschien voor een snelle wip en verder niets.
1-4 avond mooue meid, zwarte laklaarzen en rokje? Heb ik zelfde ervaring mee, er passief en lui, doet weinig en werkt je weer er snel uit, een TMM
 
oproepje, iemand die er nu wandelt en ziet of 1 van beide busty dames aanwezig zijn?

Carolien, Verversrui 22
F-G cup territorium, bril, strenge look, slanke milf

of
Daniella, tegenwoordig Vingerling 5

oudgediende van Brussel, slank strak lijf, vroeger ook DD-E cup, nu kleine verkleining ondergaan.
Speciaal ovalen gezicht.

Dank!!
 
oproepje, iemand die er nu wandelt en ziet of 1 van beide busty dames aanwezig zijn?

Carolien, Verversrui 22
F-G cup territorium, bril, strenge look, slanke milf

of
Daniella, tegenwoordig Vingerling 5

oudgediende van Brussel, slank strak lijf, vroeger ook DD-E cup, nu kleine verkleining ondergaan.
Speciaal ovalen gezicht.

Dank!!
zijn dames die in de dagshift werken.
 
Vandaag, rond 16h, zag ik in de Verversrui 14, middelste raam, een beeldschoon zwart (Afrikaans ?) meisje staan. Lang, slank, met zeer mooie borsten (mogelijk een beetje nep). Ik had mij jammer genoeg net leeggespoten. Is er iemand anders die ze kent?
 
Laatst bewerkt:
Wilde een review schrijven maar ben vergeten haar naam te vragen....
Ik heb dan moeite om terug te vinden wat haar naam zou kunnen zijn op deze site. Omdat ze al lang werkt , en voortdurend bezet is, kan ik me bijna niet voorstellen dat ze geen review zou hebben.
Ze staat in de avond/nacht op vingerling 14/2. Wat is haar artiesten naam?
In het echt heet ze Olga Leyers, denk ik.
(maar niet heus....)
 

Bijlagen

  • wk2sJHQf6VTPAB2xmvHdyCLXaVV.jpg
    wk2sJHQf6VTPAB2xmvHdyCLXaVV.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan