Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is afwachten natuurlijk, maar andere jaren had de bezetting er niet onder te lijden, en ook het aantal wandelaars is er niet minder om. Wel meer passanten die niet binnen gaan, het skw als verbindingsroute gebruiken van de ene festiviteit naar de andere.
 
Maar zeker geen plek v parkeren?
Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.
 
Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.
Ok maar vanavond ook?
 
Ik was er gisteravond tussen 22u en 1u en ik vond de buurt wel opmerkelijk uitgestorven. Het leek wel de dagshift op een regenachtige werkdag, zo weinig ramen bezet. En dat toch op een donderdag... Er was nagenoeg geen sfeer, heel jammer. Talloze vaste waarden van de avondshift zijn op vakantie. Geen Maria, Josefa, Alina, Heidi, enzovoort. Half juli was het een heel ander verhaal. Toen vond ik de avond er bruisend en de ramen zaten vrij vol.

Uiteindelijk ben ik dan bij Anaïs geëindigd, zie recensie.

Parkeren op de Brouwersvliet was makkelijk, er waren tientallen plaatsen vrij. Ik hoorde ook een Antwerps koppel in discussie over de vraag of je nu wel of niet op de Brouwersvliet mag parkeren. Toch nog veel onduidelijkheid dus bij de Antwerpenaars zelf. (Voor alle duidelijkheid: je mag er gewoon parkeren zoals voorheen.)

Hopelijk herstelt de nachtshift nog voor het einde van augustus. De zomer doet poepen, maar ja, als er geen aanbod is...
 
Ik was er gisteravond tussen 22u en 1u en ik vond de buurt wel opmerkelijk uitgestorven. Het leek wel de dagshift op een regenachtige werkdag, zo weinig ramen bezet. En dat toch op een donderdag... Er was nagenoeg geen sfeer, heel jammer. Talloze vaste waarden van de avondshift zijn op vakantie. Geen Maria, Josefa, Alina, Heidi, enzovoort. Half juli was het een heel ander verhaal. Toen vond ik de avond er bruisend en de ramen zaten vrij vol.

Uiteindelijk ben ik dan bij Anaïs geëindigd, zie recensie.

Parkeren op de Brouwersvliet was makkelijk, er waren tientallen plaatsen vrij. Ik hoorde ook een Antwerps koppel in discussie over de vraag of je nu wel of niet op de Brouwersvliet mag parkeren. Toch nog veel onduidelijkheid dus bij de Antwerpenaars zelf. (Voor alle duidelijkheid: je mag er gewoon parkeren zoals voorheen.)

Hopelijk herstelt de nachtshift nog voor het einde van augustus. De zomer doet poepen, maar ja, als er geen aanbod is...
Zoals jezelf aangaf … vele dames zijn op verlof , zal wel beteren
 
d4d8a666-bdf6-494e-a5af-bcdc8da76644.jpeg
Happy pride iedereen in Antwerpen....!!! 🌈

was hier vorig jaar ook en toen een leuke heterodame ontmoet...later die avond lekkere anale seks met haar gehad.... lachen met al die bijziondere lui hier...
 
Duidelijk dat heel wat mensen, onterecht, bang zijn voor de bereikbaarheid vandaag. Je leest op alle fora een hoop onzin over de bereikbaarheid ivm de gaypride.
 
Het was al van ver voor de corona geleden dat ik nog eens op zaterdag in het skw was ,vond dat er toch veel volk rond liep , wel precies een derde van de kamers leeg in VT.
 
Ja zowiezo veel toeschouwers gisteravond , Nog met een Nederlands jong stel staan praten en ze keek haar ogen uit ( 1e keer in SKW) . Jammer dat er niet zoiets voor vrouwen is zei ze nog.
Toen gingen ze opeens lopen want ze was zwanger zei ze , en de enorme stank van de pisbakken in de Verversrui was daar niet goed voor.
Maar kort en goed. Het was weer een gezellige avond in de straatjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan