Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag, rond 16h, zag ik in de Verversrui 14, middelste raam, een beeldschoon zwart (Afrikaans ?) meisje staan. Lang, slank, met zeer mooie borsten (mogelijk een beetje nep). Ik had mij jammer genoeg net leeggespoten. Is er iemand anders die ze kent?

Laatst bewerkt:
Wilde een review schrijven maar ben vergeten haar naam te vragen....
Ik heb dan moeite om terug te vinden wat haar naam zou kunnen zijn op deze site. Omdat ze al lang werkt , en voortdurend bezet is, kan ik me bijna niet voorstellen dat ze geen review zou hebben.
Ze staat in de avond/nacht op vingerling 14/2. Wat is haar artiesten naam?
In het echt heet ze Olga Leyers, denk ik.
(maar niet heus....)

Bijlagen

• wk2sJHQf6VTPAB2xmvHdyCLXaVV.jpg
    wk2sJHQf6VTPAB2xmvHdyCLXaVV.jpg
    15,3 KB · Weergaven: 42
Dat is afwachten natuurlijk, maar andere jaren had de bezetting er niet onder te lijden, en ook het aantal wandelaars is er niet minder om. Wel meer passanten die niet binnen gaan, het skw als verbindingsroute gebruiken van de ene festiviteit naar de andere.

Maar zeker geen plek v parkeren?
Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.

Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.
Ok maar vanavond ook?

Terug
Bovenaan Onderaan