Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk bedoel zwart van huid, afrikaans dusBedoel je met zwart huidskleur of haar want normaal staat monica op vvr 14/2
Die heeft zwart haar en grote borsten maar kan zijn dat zij nog op verlof is
Inderdaad, dat zal ze wezen. Op het eind van haar topic zegt iemand dan ook dat ze verhuisd was naar Verversrui 14. Ze is echt wel spectaculair mooi. Vooral nu we zo weinig zwarte dames meer zien in het SKWDan zal dat samira/sammie kunnen zijn bestaat een topic van
Vandaag, rond 16h, zag ik in de Verversrui 14, middelste raam, een beeldschoon zwart (Afrikaans ?) meisje staan. Lang, slank, met zeer mooie borsten (mogelijk een beetje nep). Ik had mij jammer genoeg net leeggespoten. Is er iemand anders die ze kent?
Je kan eens gaan kijken en misschien kan je gratis een shemale neuken zaterdagIk ga zaterdag gewoon mijn eigen religie belijden. Ik laat me niet door een parade tegen houden.
neuken of geneukt worden, that is the questionJe kan eens gaan kijken en misschien kan je gratis een shemale neuken zaterdag(kans is zelfs reëel als jij daarin interesse hebt)
En wie zijn dat ?Onderweg naar het skw zal ik er wel wat van zien, maar ik ga gewoon naar één van mijn vaste dames in het skw.
Ja, ik ook. Dat geeft me extra het gevoel om juist niet binnen te gaan.Nou, dat tikken op de ramen, daar heb ik ook een bloedhekel aan.
Exact zelfde idee over.Ja, ik ook. Dat geeft me extra het gevoel om juist niet binnen te gaan.
Lees eens de recensies?Ik ga vanavond met wat vrienden stappen in antwerpen....wat zijn de toppers in de nacht...?
Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.Maar zeker geen plek v parkeren?
Ok maar vanavond ook?Dat is inderdaad een stuk lastiger. Volgens mij mag je op helft van de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui ook niet parkeren morgen ivm de parade. En het is een aantal uren ook niet met de auto bereikbaar ivm de parade. Je zult dus op het zuid of zo moeten parkeren, en rekening houden met een wat langere wandeling tot je in het skw bent.