Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe is de bezetting momenteel gedurende de dag Zijn er dagtoppers zoals Mona, Jiulia van VVR13, Amy uit VT, Claudia van SS22, Nathalie met gouden naambordje van VVR?
 
dat is een understatement... ze zijn ongeveer op 1 vinger te tellen.
2 vingers. :ROFLMAO: Maar beiden werken maar zeer sporadisch.
Hoe is de bezetting momenteel gedurende de dag Zijn er dagtoppers zoals Mona, Jiulia van VVR13, Amy uit VT, Claudia van SS22, Nathalie met gouden naambordje van VVR?
Amy zaterdag bezocht. De andere 3 toen geen van allen gezien.
 
Op zich heb je gelijk. Maar er zitten daar heel knappe dames met recensies met veel werk en goede service voor 50 / 20 minuten.
En er zitten daar minder aantrekkelijke met veel minder werk en geen recensies ( dus een gok) en die vragen ook 50.
Dat is toch vreemd eigenlijk.
Wat is daar vreemd aan? Ben jij degene die officieel bepaalt wie aantrekkelijk is en wie goede service levert? Jouw voorkeur is niet noodzakelijk de voorkeur van anderen. Je kiest toch vrij bij wie je binnen gaat. En we praten dan over 50 euro. Wat is 50 euro de dag van vandaag nog waard?

In mijn voorbeeld enkele berichtjes geleden, maakte ik het contrast duidelijk. In de winkel werd niet afgeboden op de prijs van de fles alcoholische drank. De verkoper moet voor die verkoop hoegenaamd niets doen. Gewoon voortverkopen aan een hogere prijs dan wat hij als inkoop betaalde. En daar heeft niemand opmerkingen over. 100 meter verder staat die kl**tzak van een klant dan af te bieden bij een dame. Die dame moet voor hem uit de kleren, moet zich laten bepotelen, moet zich laten neuken, maar daar mag je lustig op afbieden. Dat is allemaal waardeloos. De dame moet dat gewoon maar doen. Het is haar job. Die verkoper in de winkel mag verdienen. De dames niet.

De dames worden geldwolven genoemd. In de winkeltjes mag men schaamteloos een pak keukenpapier, dat in Aldi aan 3,19 euro ingekocht werd, voortverkopen aan net geen 6 euro. Het verkoopt toch sowieso massaal want de meisjes hebben het nodig en kunnen niet voortdurend zelf naar andere winkels gaan. Profitariaat van de situatie, maar daar betaalt iedereen netjes de vraagprijs en mensen verrijken zich op de kap van de meisjes.

Hetzelfde met de verschillende eettenten. Die mensen werken, en verdienen daar geld mee. Ik heb echter nog niemand weten afbieden op een pak friet. Alleen seks bij de dames, de corebuisiness van het SKW, daar moet op afgeboden worden.

Dat noem ik 100% gebrek aan respect tov de dames. En dan gaat het nog over een belachelijke 50 euro voor seks, komaan zeg. Als dat ook al te veel is, ga je dan aftrekken in de pisbakken. Dat is gratis.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 14h00 was het heel triest. Heel weinig dames aanwezig. Misschien dat er later op de dag nog een aantal beginnen werken.
Nieuwjaarsdag in Villa Tinto:

De volgende kamernummers waren in gebruik: 1, 7, 28, 36 en 38.
De andere 46 kamers waren onbezet! Waarneming: Tussen 14h30 en 16uur!
Normaal is de Villa Tinto het best bezette deel van het SKW.

In het gehele SKW tussen de 45/55 ramen bezet. (Van de 309).

Ik schrijf dit nu, kunnen we het rond Nieuwjaar 2025 even als geheugensteuntje gebruiken
 
Nieuwjaarsdag in Villa Tinto:

De volgende kamernummers waren in gebruik: 1, 7, 28, 36 en 38.
De andere 46 kamers waren onbezet! Waarneming: Tussen 14h30 en 16uur!
Normaal is de Villa Tinto het best bezette deel van het SKW.

In het gehele SKW tussen de 45/55 ramen bezet. (Van de 309).

Ik schrijf dit nu, kunnen we het rond Nieuwjaar 2025 even als geheugensteuntje gebruiken
Ik geef de afwezige dames overschot van gelijk
 
Nieuwjaarsdag in Villa Tinto:

De volgende kamernummers waren in gebruik: 1, 7, 28, 36 en 38.
De andere 46 kamers waren onbezet! Waarneming: Tussen 14h30 en 16uur!
Normaal is de Villa Tinto het best bezette deel van het SKW.

In het gehele SKW tussen de 45/55 ramen bezet. (Van de 309).

Ik schrijf dit nu, kunnen we het rond Nieuwjaar 2025 even als geheugensteuntje gebruiken

Dan is er gelukkig nog iets aan dames naar het SKW gekomen, rond het middaguur 10-15 ramen bezet, Villa tinto helemaal leeg.

Oudjaarsdag was het wel beter bezet, de dagen daarvoor was het wel ook minsten 50 ramen bezet, maar de volgende keer dat ik op hotel ga in Antwerpen om het SKW te bezoeken zal ik niet met de feestdagen gaan.
 
In het gehele SKW tussen de 45/55 ramen bezet.
Nou, als de helft daarvan de moeite waard is, dan heb je altijd nog zo'n 20 meiden om uit te kiezen.
Al de keren dat ik in het SKW kwam zaten er meiden tussen die me wel bevielen, ook bij een matige bezetting. En dat kan ik van andere raambuurten niet zeggen.
Natuurlijk hoop ik dat de bezetting gaandeweg wat beter wordt, we zullen het merken.
 
Nou, als de helft daarvan de moeite waard is, dan heb je altijd nog zo'n 20 meiden om uit te kiezen.
Al de keren dat ik in het SKW kwam zaten er meiden tussen die me wel bevielen, ook bij een matige bezetting. En dat kan ik van andere raambuurten niet zeggen.
Natuurlijk hoop ik dat de bezetting gaandeweg wat beter wordt, we zullen het merken.
Je komt toch ook wel een beetje voor de sfeer en de gezelligheid ?
Anders ben je gauw klaar daar.Na een half uurtje je kwakje kwijt
Al die lege ramen, is toch niet heel een grote reden om lang te blijven.
 
Wat is daar vreemd aan? Ben jij degene die officieel bepaalt wie aantrekkelijk is en wie goede service levert? Jouw voorkeur is niet noodzakelijk de voorkeur van anderen. Je kiest toch vrij bij wie je binnen gaat. En we praten dan over 50 euro. Wat is 50 euro de dag van vandaag nog waard?

In mijn voorbeeld enkele berichtjes geleden, maakte ik het contrast duidelijk. In de winkel werd niet afgeboden op de prijs van de fles alcoholische drank. De verkoper moet voor die verkoop hoegenaamd niets doen. Gewoon voortverkopen aan een hogere prijs dan wat hij als inkoop betaalde. En daar heeft niemand opmerkingen over. 100 meter verder staat die kl**tzak van een klant dan af te bieden bij een dame. Die dame moet voor hem uit de kleren, moet zich laten bepotelen, moet zich laten neuken, maar daar mag je lustig op afbieden. Dat is allemaal waardeloos. De dame moet dat gewoon maar doen. Het is haar job. Die verkoper in de winkel mag verdienen. De dames niet.

De dames worden geldwolven genoemd. In de winkeltjes mag men schaamteloos een pak keukenpapier, dat in Aldi aan 3,19 euro ingekocht werd, voortverkopen aan net geen 6 euro. Het verkoopt toch sowieso massaal want de meisjes hebben het nodig en kunnen niet voortdurend zelf naar andere winkels gaan. Profitariaat van de situatie, maar daar betaalt iedereen netjes de vraagprijs en mensen verrijken zich op de kap van de meisjes.

Hetzelfde met de verschillende eettenten. Die mensen werken, en verdienen daar geld mee. Ik heb echter nog niemand weten afbieden op een pak friet. Alleen seks bij de dames, de corebuisiness van het SKW, daar moet op afgeboden worden.

Dat noem ik 100% gebrek aan respect tov de dames. En dan gaat het nog over een belachelijke 50 euro voor seks, komaan zeg. Als dat ook al te veel is, ga je dan aftrekken in de pisbakken. Dat is gratis.
echt weer zo dom verhaal van iemand die sowieso geen dames bezoekt 😅 ,of dat de dames niet weten dat ze genaaid worden in de nachtwinkels😅,laat staan door die debielen die daar rondt lopen om papier tegaan halen
 
Wat is daar vreemd aan? Ben jij degene die officieel bepaalt wie aantrekkelijk is en wie goede service levert? Jouw voorkeur is niet noodzakelijk de voorkeur van anderen. Je kiest toch vrij bij wie je binnen gaat. En we praten dan over 50 euro. Wat is 50 euro de dag van vandaag nog waard?

In mijn voorbeeld enkele berichtjes geleden, maakte ik het contrast duidelijk. In de winkel werd niet afgeboden op de prijs van de fles alcoholische drank. De verkoper moet voor die verkoop hoegenaamd niets doen. Gewoon voortverkopen aan een hogere prijs dan wat hij als inkoop betaalde. En daar heeft niemand opmerkingen over. 100 meter verder staat die kl**tzak van een klant dan af te bieden bij een dame. Die dame moet voor hem uit de kleren, moet zich laten bepotelen, moet zich laten neuken, maar daar mag je lustig op afbieden. Dat is allemaal waardeloos. De dame moet dat gewoon maar doen. Het is haar job. Die verkoper in de winkel mag verdienen. De dames niet.

De dames worden geldwolven genoemd. In de winkeltjes mag men schaamteloos een pak keukenpapier, dat in Aldi aan 3,19 euro ingekocht werd, voortverkopen aan net geen 6 euro. Het verkoopt toch sowieso massaal want de meisjes hebben het nodig en kunnen niet voortdurend zelf naar andere winkels gaan. Profitariaat van de situatie, maar daar betaalt iedereen netjes de vraagprijs en mensen verrijken zich op de kap van de meisjes.

Hetzelfde met de verschillende eettenten. Die mensen werken, en verdienen daar geld mee. Ik heb echter nog niemand weten afbieden op een pak friet. Alleen seks bij de dames, de corebuisiness van het SKW, daar moet op afgeboden worden.

Dat noem ik 100% gebrek aan respect tov de dames. En dan gaat het nog over een belachelijke 50 euro voor seks, komaan zeg. Als dat ook al te veel is, ga je dan aftrekken in de pisbakken. Dat is gratis.
Vooropgesteld ik ding nooit af. Geen zin in .Als die 10€ de sleutel is tot respect betaal ik die meteen.
Afdingen komt voor . Waarschijnlijk al sinds het SKW ooit startte , dat weten we allemaal. Je mag daar van alles van vinden maar snel veranderen zal het niet.
@vingerling , wat heb jij een teringhekel aan wandelaars zeg.
Ze dingen af , ze wassen zich niet en ze stinken , en ze hebben ook nog een mening.
Volgens mij loop jij daar veel te veel rond dan goed voor je is , je wordt er niet blij van. Waarom eigenlijk?
Krijg je van iemand €€ of anderszins voordeeltjes van een dame.
Ik hoef trouwens geen antwoord.
Het is al goed zo.
echt weer zo dom verhaal van iemand die sowieso geen dames bezoekt 😅 ,of dat de dames niet weten dat ze genaaid worden in de nachtwinkels😅,laat staan door die debielen die daar rondt lopen om papier tegaan halen
Hij heeft een zakelijk belang daar , dat kan niet anders.
 
Laatst bewerkt:
Is helaas de regel in het 'afrikaans' kwartier in Bxl...
Krijg ik ook vaker en vaker ,als ik afreken ineens zagen en zagen voor meer geld waardoor ik geen goesting meer heb en dan zen verwonderd , en btw vandaag was echt kalm kwam juist terug van te wandelen ,een 1 weer in zak gezet 2de was wel oke, maar mijn zin was weg door t voor het gezaag van er voor ,ze was wel en knap pareltje ,recht over maria ,uit boekarest fso iets en ze bleef maarvoor 6 maand maar sprak wel af en toe woordje nederlands !
 
wat heb jij een teringhekel aan wandelaars zeg.
Als ik een teringhekel heb, is dat aan een 'bepaald soort' wandelaars. Gelukkig een minderheid.
Ze dingen af ,
Ja, veel te duur die prijzen, lees ik vaak. Gierige wereldvreemde mannen. Ook weer gelukkig een minderheid.
ze wassen zich niet en ze stinken ,
Je moet altijd alles lezen en niet een stukje. Het punt was dat er hier een propagandist van uiterst rechts zat af te geven op 'vreemdelingen' en ik heb gewoon opgemerkt dat het absoluut niet noodzakelijk die 'vreemdelingen' zijn die er niet netjes voor komen. De treurigste gevallen zijn soms gewone B of NL mannen. Dat is niet zo maar mijn mening, maar iets dat onder de dames bekend is.
en ze hebben ook nog een mening.
Een mening is niet altijd een waarheid. Een forum is nuttig om beide begrippen al eens uit elkaar te houden.
Volgens mij loop jij daar veel te veel rond dan goed voor je is , je wordt er niet blij van.
Ik voel me nochtans niet on-blij :) :) :)
Krijg je van iemand €€ of anderszins voordeeltjes van een dame.
Het feit dat je die vraag stelt, verraadt misschien dat je zelf iemand bent die op voordeeltjes kickt. Ik niet. Anders zou ik het afdingen niet veroordelen.
Hij heeft een zakelijk belang daar , dat kan niet anders.
Misschien ben ik wel de leverancier van de pisbakken. Hoe meer gezeik, hoe meer kans dat ik ooit nog eens opnieuw wat kan leveren daar. LOL
echt weer zo dom verhaal van iemand die sowieso geen dames bezoekt 😅 ,of dat de dames niet weten dat ze genaaid worden in de nachtwinkels😅,laat staan door die debielen die daar rondt lopen om papier tegaan halen
Hoe weet jij wie er dames bezoekt en wie niet? Het gaat trouwens niet enkel over nachtwinkels. Ook over dagwinkels en horecazaken. Verder is het bijzonder fraai om mensen die wat eenvoudiger van komaf zijn, meteen tot debielen uit te roepen. Weet je, die gasten verdienen daar een centje bij met rond-zonder-t te lopen, en met die centjes gaan die dan eens lekker wippen. Je hebt er blijkbaar ook die rond-zonder-t lopen met andere bedoelingen: de ambetante uithangen.
 
Laatst bewerkt:
Betalen jullie bij het begin of op het einde
laatste was ik bij een dame die het prettig vond dat ok op voorhand betaalde
der zijn er ook die het op voorhand vragen maar ik heb ook is gehad dat er een zei dat ik nog moest betalen en ik dacht gij de mijn zene ze kunnen altijd is proberen?
 
 
Je komt toch ook wel een beetje voor de sfeer en de gezelligheid ?
Anders ben je gauw klaar daar.Na een half uurtje je kwakje kwijt
Al die lege ramen, is toch niet heel een grote reden om lang te blijven.
Zeker, veel lege ramen is niet fijn. Ik kan tot nu toe altijd nog wel slagen en hoop dat dit zo blijft. Hopelijk trekt het over een paar weken weer wat aan.
Punt is gewoon dat er nagenoeg geen alternatieven meer zijn op raamgebied. Ondanks de kommer en kwel staat het SKW bij mij nog steeds op de 1e plaats wat raambuurten betreft.
Met privéontvangst heb ik helemaal niks en in de privéhuizen is het ook maar matig.
 
Als ik een teringhekel heb, is dat aan een 'bepaald soort' wandelaars. Gelukkig een minderheid.

Ja, veel te duur die prijzen, lees ik vaak. Gierige wereldvreemde mannen. Ook weer gelukkig een minderheid.

Je moet altijd alles lezen en niet een stukje. Het punt was dat er hier een propagandist van uiterst rechts zat af te geven op 'vreemdelingen' en ik heb gewoon opgemerkt dat het absoluut niet noodzakelijk die 'vreemdelingen' zijn die er niet netjes voor komen. De treurigste gevallen zijn soms gewone B of NL mannen. Dat is niet zo maar mijn mening, maar iets dat onder de dames bekend is.

Een mening is niet altijd een waarheid. Een forum is nuttig om beide begrippen al eens uit elkaar te houden.

Ik voel me nochtans niet on-blij :) :) :)

Het feit dat je die vraag stelt, verraadt misschien dat je zelf iemand bent die op voordeeltjes kickt. Ik niet. Anders zou ik het afdingen niet veroordelen.

Misschien ben ik wel de leverancier van de pisbakken. Hoe meer gezeik, hoe meer kans dat ik ooit nog eens opnieuw wat kan leveren daar. LOL

Hoe weet jij wie er dames bezoekt en wie niet? Het gaat trouwens niet enkel over nachtwinkels. Ook over dagwinkels en horecazaken. Verder is het bijzonder fraai om mensen die wat eenvoudiger van komaf zijn, meteen tot debielen uit te roepen. Weet je, die gasten verdienen daar een centje bij met rond-zonder-t te lopen, en met die centjes gaan die dan eens lekker wippen. Je hebt er blijkbaar ook die rond-zonder-t lopen met andere bedoelingen: de ambetante uithangen.

Betalen jullie bij het begin of op het einde
laatste was ik bij een dame die het prettig vond dat ok op voorhand betaalde
der zijn er ook die het op voorhand vragen maar ik heb ook is gehad dat er een zei dat ik nog moest betalen en ik dacht gij de mijn zene ze kunnen altijd is proberen
Als ik een teringhekel heb, is dat aan een 'bepaald soort' wandelaars. Gelukkig een minderheid.

Ja, veel te duur die prijzen, lees ik vaak. Gierige wereldvreemde mannen. Ook weer gelukkig een minderheid.

Je moet altijd alles lezen en niet een stukje. Het punt was dat er hier een propagandist van uiterst rechts zat af te geven op 'vreemdelingen' en ik heb gewoon opgemerkt dat het absoluut niet noodzakelijk die 'vreemdelingen' zijn die er niet netjes voor komen. De treurigste gevallen zijn soms gewone B of NL mannen. Dat is niet zo maar mijn mening, maar iets dat onder de dames bekend is.

Een mening is niet altijd een waarheid. Een forum is nuttig om beide begrippen al eens uit elkaar te houden.

Ik voel me nochtans niet on-blij :) :) :)

Het feit dat je die vraag stelt, verraadt misschien dat je zelf iemand bent die op voordeeltjes kickt. Ik niet. Anders zou ik het afdingen niet veroordelen.

Misschien ben ik wel de leverancier van de pisbakken. Hoe meer gezeik, hoe meer kans dat ik ooit nog eens opnieuw wat kan leveren daar. LOL

Hoe weet jij wie er dames bezoekt en wie niet? Het gaat trouwens niet enkel over nachtwinkels. Ook over dagwinkels en horecazaken. Verder is het bijzonder fraai om mensen die wat eenvoudiger van komaf zijn, meteen tot debielen uit te roepen. Weet je, die gasten verdienen daar een centje bij met rond-zonder-t te lopen, en met die centjes gaan die dan eens lekker wippen. Je hebt er blijkbaar ook die rond-zonder-t lopen met andere bedoelingen: de ambetante uithangen.
Propagandist van rechts???? Heb je de rellen weer gezien met nieuwjaar??? Kiel , Brussel, Borgerhout, maar volgens velen hier geen problemen met die mannen!!! LAAT ME NIET LACHEN HÈ
 
Ben nieuw hier, hallo allen.
Ik zoek de naam van de rondborstige dame die je ziet als je villa Tinto uitwandelt tot de Verversrui; 2e stoel van rechts te tellen. Roemeens, bruine krullen, volle borsten. Indien ik de naam heb zet ik review.
Heb ze wel al even niet meer gezien, even terug naar Roemenië?
Roemeens,bruine krullen en prachtige volle borsten, dan is het misschien Maissa. Maar is al wel sinds september niet meer aanwezig geweest.
 
Propagandist van rechts???? Heb je de rellen weer gezien met nieuwjaar??? Kiel , Brussel, Borgerhout, maar volgens velen hier geen problemen met die mannen!!! LAAT ME NIET LACHEN HÈ
Ik wacht nu op de eerste reacties?????????? En nee , ik ben geen racist , maar je zou er een worden als je die BRAVE(🤮🤮) mannen weer bezig zie tijdens nieuwjaarsavond , ambulance personeel , brandweer en politie aanvallen tijdens de uitoefening van hun job ( onze veiligheid!!!!)
 
En nee , ik ben geen racist , maar je zou er een worden als je die BRAVE(🤮🤮) mannen weer bezig zie tijdens nieuwjaarsavond ,
Ik vrees dan toch dat je er al ene geworden bent.

Niemand praat die acties van dat uitschot goed. Ook niet als daar per toeval een Jos Peeters of een Wouter Janssens zou bij betrokken zijn, rasechte Vlamingen.

Maar een racist, beste Likker, dat is iemand die veralgemeent, en die zich negatief uit laat over mensen van een bepaalde vreemde afkomst, enkel en alleen omwille van hun afkomst, huidskleur, enz.

Ik las, van jouw hand, iets over 'weggelopen in het SKW' omdat 'je de enige blanke was'. Dat is puur racistische praat van de bovenste plank, want daarmee suggereer je dat al die 'andere' mannen gelijkgesteld kunnen worden aan het uitschot dat rellen uitlokt, en die suggestie maak je gewoon omwille van hun afkomst. Niet op basis van hun gedrag.

Zulke praat hoort niet op dit forum thuis.
 
De Facebookposts van het Vlaams Blok (hmm sorry Belang) zijn nog op zoek naar volgers die reageren....
Dus jij als niet Vlaams Belanger ( denk ik dan!!) keurt dat gedrag dus goed???? Graag een normaal antwoord nu!!

Ik vrees dan toch dat je er al ene geworden bent.

Niemand praat die acties van dat uitschot goed. Ook niet als daar per toeval een Jos Peeters of een Wouter Janssens zou bij betrokken zijn, rasechte Vlamingen.

Maar een racist, beste Likker, dat is iemand die veralgemeent, en die zich negatief uit laat over mensen van een bepaalde vreemde afkomst, enkel en alleen omwille van hun afkomst, huidskleur, enz.

Ik las, van jouw hand, iets over 'weggelopen in het SKW' omdat 'je de enige blanke was'. Dat is puur racistische praat van de bovenste plank, want daarmee suggereer je dat al die 'andere' mannen gelijkgesteld kunnen worden aan het uitschot dat rellen uitlokt, en die suggestie maak je gewoon omwille van hun afkomst. Niet op basis van hun gedrag.

Zulke praat hoort niet op dit forum thuis.
Ik heb geen Jos of Wouter gezien op de journaals , wel Mohammed, Ali, Musthafa, Rachid………….

Ik vrees dan toch dat je er al ene geworden bent.

Niemand praat die acties van dat uitschot goed. Ook niet als daar per toeval een Jos Peeters of een Wouter Janssens zou bij betrokken zijn, rasechte Vlamingen.

Maar een racist, beste Likker, dat is iemand die veralgemeent, en die zich negatief uit laat over mensen van een bepaalde vreemde afkomst, enkel en alleen omwille van hun afkomst, huidskleur, enz.

Ik las, van jouw hand, iets over 'weggelopen in het SKW' omdat 'je de enige blanke was'. Dat is puur racistische praat van de bovenste plank, want daarmee suggereer je dat al die 'andere' mannen gelijkgesteld kunnen worden aan het uitschot dat rellen uitlokt, en die suggestie maak je gewoon omwille van hun afkomst. Niet op basis van hun gedrag.

Zulke praat hoort niet op dit forum thuis.
Ja, blijf maar ontkennen
 
Ik vrees dan toch dat je er al ene geworden bent.

Niemand praat die acties van dat uitschot goed. Ook niet als daar per toeval een Jos Peeters of een Wouter Janssens zou bij betrokken zijn, rasechte Vlamingen.

Maar een racist, beste Likker, dat is iemand die veralgemeent, en die zich negatief uit laat over mensen van een bepaalde vreemde afkomst, enkel en alleen omwille van hun afkomst, huidskleur, enz.

Ik las, van jouw hand, iets over 'weggelopen in het SKW' omdat 'je de enige blanke was'. Dat is puur racistische praat van de bovenste plank, want daarmee suggereer je dat al die 'andere' mannen gelijkgesteld kunnen worden aan het uitschot dat rellen uitlokt, en die suggestie maak je gewoon omwille van hun afkomst. Niet op basis van hun gedrag.

Zulke praat hoort niet op dit forum thuis.

Wat een gelul, evenals de originele post waarop gereageerd wordt.
Sommigen horen hun eigen graag praten. Get a life en ga neuken!
 
Roemeens,bruine krullen en prachtige volle borsten, dan is het misschien Maissa. Maar is al wel sinds september niet meer aanwezig geweest.
Is de laatste keer in Lapland gesignaleerd
Ik wacht nu op de eerste reacties?????????? En nee , ik ben geen racist , maar je zou er een worden als je die BRAVE(🤮🤮) mannen weer bezig zie tijdens nieuwjaarsavond , ambulance personeel , brandweer en politie aanvallen tijdens de uitoefening van hun job ( onze veiligheid!!!!)
Racist
 
Laatst bewerkt:
Hou nu toch eens op met die Vlaams belang propaganda ….. als het Vlaams belang aan de macht komt zullen niet alleen de vreemdelingen aangepakt worden maar ook de eigen bevolking op het gebied van vrijheid en normen want eigenlijk is het Vlaams belang buiten een extreem rechtse partij ook een extreem christelijke partij , bij de meeste extreme rechtse partijen is dat zo.
Dat kunnen we missen , Een goed beleid is altijd door het midden en niets extreems
 
Terug
Bovenaan Onderaan