- 637
- 04/07/21
- 1.223
Maar kaboutertje tochHet overlegcomite komt a.s woensdag bijeen en dat is geen paniek zaaien, maar gewoon een feit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar kaboutertje tochHet overlegcomite komt a.s woensdag bijeen en dat is geen paniek zaaien, maar gewoon een feit.
Misschien eens op een "ander moment" op de dag of op een andere dag komen kijken?zal vermoedelijk terug mondmasker plicht zijn op openbare plaatsen ,Zaterdagavond nog langs geweest het krioelde van Oostblokkers met pintjes in hun hand en hoesten en spuwen op de grond ipv uw zicht te bedekken als je hoest,ik heb er niks op tegen maar al van veel meisjes gehoord dat week-end weinig wandelaars in de zin van...maar veel kijkers (dronken bezoekers)
Maar wel de waarheid!!!!!!Misschien eens op een "ander moment" op de dag of op een andere dag komen kijken?
Jij brengt altijd dit soort nieuws over weekendavonden en ik kan je geen ongelijk geven in wat je over die momenten schrijft. Het is echter wél zo dat het er op "andere momenten" helemaal anders aan toe gaat in het SKW.
Veralgemenen is nooit een goede zaak en negativiteit spuien al helemaal niet.
Maar wel de waarheid!!!!!!
Ja ik weet het, tijdens de dag een heel ander publiek maar s'avonds ja sorry???Dat bevestigde ik ook, ik weet hoe het er op weekendavonden/nachten aan toe gaat in het SKW. Het is absoluut niet mijn ding en je zult me op die momenten dan ook zo goed als nooit tegen het lijf lopen.
Maar het is niet omdat het op weekendavonden/nachten zo is dat het dan op weekavonden/nachten en tijdens de dag ook zo is. Dan zie je namelijk een heel ander SKW maar dat is iets wat blijkbaar niet tot JhonWalker doordringt. Hij levert nogal graag kritiek op het SKW maar schijnbaar kan hij het toch niet laten van er te komen rondlopen.
Het is simpel hoor JohnWalker, als het je niet bevalt in het SKW, blijf er dan gewoon weg. Je bent volledig vrij van die keuze voor jezelf te maken.
Tenzij ze Corona hebben en ziek in bed liggen.Na de middag tussen 13.00 en 18.00 uur.
Het is ook wat je wil zien hé. Het schipperskwartier is in het weekend een uitgangsbuurt, altijd al geweest, of je dat nu wil of niet. Ik vind die discussie eerlijk gezegd wat achterhaald en afgezaagd vooral als er dan nog eens van die xenofobe zever bijkomt. Ga op een ander moment wandelen als je niet tegen die herrie kunt.Maar wel de waarheid!!!!!!
Beste Sakis , als jij er al niet komt id weekend en ik ook niet , want dat wil ik juist wel dan gaan onze dames niet veel verdienen he , heeft niks met kritiek te maken of negativiteit , je moet het hele plaatje snappen , get the picture!
Ik werk tijdens de week en overdag dus het weekend is vaak het enigste moment waarop ik kan gaan wandelen. Vrijdag is een leuke avond omdat er dan veel ambiance is. Eerlijk gezegd stoort mij dat niet. Je komt er van alle slag mensen tegen, gaande van toeristen tot studenten. Die amokmakers hoeven voor mij ook niet natuurlijk maar je moet vooral niet overdrijven. De raambuurt in Antwerpen blijft proper en ik voel me nooit echt onveilig.Beste Sakis , als jij er al niet komt id weekend en ik ook niet , want dat wil ik juist wel dan gaan onze dames niet veel verdienen he , heeft niks met kritiek te maken of negativiteit , je moet het hele plaatje snappen , get the picture!
In de week heb ik nog NOOIT ernstige problemen gehad of gemerkt tijdens de avondshift, de eenzame zatlap of junkie niet meegerekend.Ja ik weet het, tijdens de dag een heel ander publiek maar s'avonds ja sorry???
@HollebollekeDoor even rustig door de straten te wandelen op een rustige moment stap ik steeds binnen indien een dame niet overkomt als een dame die me snel probeert binnen te lokken. Het sociale aspect spreekt me daarom enorm aan. Zo kwam ik eens bij Amanda uit VT11. Weet nog altijd niet of ze enkel dagshift doet. Soms zag ik ze ook 's avonds. Switch zij regelmatig van shift? Klassedame waar ik steeds voldaan buitenstap.
Ik stap steeds ergens anders binnen, heb geen vaste dame. Indien ik deze Roemeense schoonheid zie, heb ik steeds de neiging om er naartoe te stappen.
Zeer sociaal overkomend waar ik nog nooit een negatieve ervaring mee had.
Mijn vaste dame zal ze nooit worden. Af en toe als je niet meteen je keuze vind, zuig ik toch steeds makkelijker richting VT11 overdag of avondshift
Er komen nieuwe Corona maatregelen in België, o.a. uitbreiding mondkapjesplicht. O.a. dansen met een mondkapje op (hoe verzin je het)
Wat voor consequenties hebben de nieuwe maatregelen bij een bezoek aan het SKW? Als je in de straten loopt geen mondkapje? Maar wel als je een dvp bij de deur aanspreekt? En op de kamer ook mondkapje? Formeel dan, want wie houdt er op de kamer nou zo'n kapje op?
Op drukke plaatsen buiten wel een mondmasker dus...........Je beantwoordt jouw vraag perfect @hansgelderland boy.
Zoals overal buiten geen mondmasker en binnen wel. Simpel, helder en duidelijk. Of dit toegepast wordt en gecontroleerd, is iets anders. Sekswerk en het volgen van coronaregels zijn nu eenmaal moeilijk te verzoenen. Laten we daar niet onnozel over doen.
Neem steeds een mondmasker mee en klaar is kees. Volgende vraag.
Voor mij geen.Er komen nieuwe Corona maatregelen in België, o.a. uitbreiding mondkapjesplicht. O.a. dansen met een mondkapje op (hoe verzin je het)
Wat voor consequenties hebben de nieuwe maatregelen bij een bezoek aan het SKW? Als je in de straten loopt geen mondkapje? Maar wel als je een dvp bij de deur aanspreekt? En op de kamer ook mondkapje? Formeel dan, want wie houdt er op de kamer nou zo'n kapje op?
An apple a day keeps the doctor away @swtdisposition boy!Voor mij geen.
Als het niet kan zonder, dan niet.
Mondkapje gaat niet bij mij, ik eet voortdurend appels, peren, meloenen , pruimen, etc ..... , heb voorschrift van mijn dokter.
Misschien mag ik niet binnen bij sommigen zonder kapje, het zij zo dan, there loss
Dus....? Waar leid jij dat uit af Likker boy?Op drukke plaatsen buiten wel een mondmasker dus...........
Overal waar het druk is ( ook buiten ) mondmasker vanaf zaterdag! Ok Alvarez boyDus....? Waar leid jij dat uit af Likker boy?
Omdat je al 2 keer een waarschuwing ontvangen hebt ivm het overtreden van de forumregels?Waarom moeten mijn berichten op goedkeuring wachten?? Graag een antwoord aub!!!!! Het is hier precies een kindertuin
??? Ok , zal braaf zijnOmdat je al 2 keer een waarschuwing ontvangen hebt ivm het overtreden van de forumregels?
??? Ok , zal braaf zijn