Dus....? Waar leid jij dat uit af Likker boy?Op drukke plaatsen buiten wel een mondmasker dus...........
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus....? Waar leid jij dat uit af Likker boy?Op drukke plaatsen buiten wel een mondmasker dus...........
Overal waar het druk is ( ook buiten ) mondmasker vanaf zaterdag! Ok Alvarez boyDus....? Waar leid jij dat uit af Likker boy?
Omdat je al 2 keer een waarschuwing ontvangen hebt ivm het overtreden van de forumregels?Waarom moeten mijn berichten op goedkeuring wachten?? Graag een antwoord aub!!!!! Het is hier precies een kindertuin
??? Ok , zal braaf zijnOmdat je al 2 keer een waarschuwing ontvangen hebt ivm het overtreden van de forumregels?
??? Ok , zal braaf zijn
Het was afgelopen nacht niet drukker in het SKW dan op normale zaterdagnachten. Dat sommige politici en virologen daar van achterover zouden vallen, is best mogelijk, maar dat geldt voor heel het 'leven' dat gelukkig nog in een stad als Antwerpen zit. En trouwens lang niet alleen in Antwerpen.Was afgelopen avond/nacht in het SKW,wat was dat voor ne nest,als de virologen,Frank VDB of Cathy Berx dit zouden zien,vallen ze steil achterover.
Allemaal groepjes de eene al wat groter dan den andere,Polen,Albanezen,Nederlanders,Marokanen en af en toe ook nog ne verdwaalde Belg.
De enige plaats waar ik vannacht door een min of meer beschonken man (Belgisch type) ben aangeklampt, was op de Grote Markt. Hij wou me overtuigen om mee iets te gaan drinken. Verder geen aggressie. Op de Groenplaats was er een politieinterventie naar aanleding van een vechtpartij. De inzet daarvan was blijkbaar een meisje.Het mag(moet)ook gezegt worden niks van ruzie gezien,en als er sommige storend leken te doen was het meer van zattigheid of dommigheid.
Wat zou de politie dan volgens jou moeten doen hebben? Mensen zo een idioot mondmasker doen dragen??? Iets wat al meer dan anderhalf jaar bewezen heeft dat het niet helpt. Het is niet verplicht he. En als jij je daar hoe dan ook veiliger bij voelt, dan houdt niemand jou tegen om een mondmasker te gebruiken toch.Maar wat wel opviel was dus weinig of geen mondmaskers,rond elkaars nek hangen,het zijn natuurlijk vrienden,op de grond spuwen,hoesten om de 10 meter hoorde wel eene hoesten.Moet ook gezegt worden,de dames in kwestie die vooraf de priijs aan het bespreken waren ook geen mondmasker.Politie was aanwezig maar deden niets.
Dat gaat net zolang blijven duren als dat het in de rest van de stad mag blijven duren. Als je dan toch al bedenkingen hebt over besmettingen, dan ben ik er van overtuigd dat je de voorbije nacht meer risico liep in het centrum van de stad dan in het SKW.Ben benieuwd hoelang dees gaat blijven duren
Ik wandel lekker in de dag! Meer "normaal" volk tijdens de dagKritiek geven op mensen die hun mondmasker niet dragen en tegelijk zelf prostituees bezoeken waar je intiem contact mee hebt, dat lijkt mij wat hypocriet @no surrender boy.
Kritiek geven op mensen die hun mondmasker niet dragen en tegelijk zelf prostituees bezoeken waar je intiem contact mee hebt, dat lijkt mij wat hypocriet @no surrender boy.
wat is a probleem? ik mag mijn gedacht hier toch schrijven of niet.Als je dees al kritiek geven vind,dan scheelt er iets,ik heb gewoon gepost hoe het er was.Trouwens as vrijdag is er een spoedoverleg gepland in Antwerpen,dus hoop maar dat de besmettingen zakken want anders zou mvr Berx den boel wel (nog)eens durven sluiten.Kritiek geven op mensen die hun mondmasker niet dragen en tegelijk zelf prostituees bezoeken waar je intiem contact mee hebt, dat lijkt mij wat hypocriet @no surrender boy.
ik vindt dat je groot gelijk hebt,je moet schrijven wat je zelf beleeft en ondervindt ,laat je niet weerhouden op die gasten die denken hier alles teweten wat er in skw afspeelt ,het is een open forum of je er nu wel of niet mee eens bent, iedereen heeft zijn eigen mening,het zelfde geld als je een dame bezoekt schrijf wat je bevindingen zijn en laat je niet beinvloeden als het toevallig "hun"favorite dame iswat is a probleem? ik mag mijn gedacht hier toch schrijven of niet.Als je dees al kritiek geven vind,dan scheelt er iets,ik heb gewoon gepost hoe het er was.Trouwens as vrijdag is er een spoedoverleg gepland in Antwerpen,dus hoop maar dat de besmettingen zakken want anders zou mvr Berx den boel wel (nog)eens durven sluiten.
Sneuvelt Winter in Antwerpen voor tweede jaar op rij? "We kunnen het nog organiseren, maar eind deze week nieuw crisisoverleg"
ANTWERPENDe stad Antwerpen houdt eind deze week crisisoverleg over Winter in Antwerpen. Voorlopig gaat dat festival met onder meer de kerstmarkt, de schaatspiste en het eindejaarsvuurwerk nog door. "Maar uiteraard verandert de situatie zeer snel en moeten we ze dus evalueren", klinkt het op het kabinet van burgemeester Bart De Wever (N-VA).
Philippe Truyts 21-11-21, 10:05 Laatste update: 11:08
- benieuwd of je mijn post nog hypocriet gaat vinden omdat ik vond dat het er serieus druk was en groepen buitenlanders aan alles en iedereen hun klote vinden
Zij is al twee weken niet aanwezig, waarschijnlijk met verlof.Bedankt Janus. Vanmorgen waren Beatrice en Melissa al vroeg van de partij maar geen Hera.Ik probeer morgen nog eens, ik laat dan iets weten.
Ok good for you maar Aitorreke hier moet werken overdag...