Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je evt naar Tilburg rijdt zit er ook een met nogal wat grote natuurlijke borsten, en wordt er geil van als je er mee speelt. Als je het lief vraagt gaat ik erin tot de schaft zonder rubber, dus pijpen zonder gaat lukken.

 
Kritiek geven op mensen die hun mondmasker niet dragen en tegelijk zelf prostituees bezoeken waar je intiem contact mee hebt, dat lijkt mij wat hypocriet @no surrender boy.

Inderdaad, weer eentje die wat negativiteit komt spuien over het SKW maar er zélf ook wel rondloopt :mad:

Er is trouwens op dit moment geen enkele verplichting om buiten een mondmasker te dragen dus het lijkt me dat er niemand in overtreding was. Of het allemaal verstandig is van zich zo te gedragen, dat is dan weer een andere kwestie.

Om even een gerenommeerd hoerenloper te citeren: "if you can't stand the heat stay out of the kitchen".

Maar nogmaals, het is weer een beeld van een zaterdagavond en die weekendavonden zijn NIET te vergelijken met andere avonden en al HELEMAAL NIET met hoe het eraan toe gaat in de dagshift!
 
Laatst bewerkt:
Ja ja corona, ik ga me straks eens lekker laten in mijn bek spuwen door één of ander griet.
Is waarschijnlijk super onverantwoord volgens de goegemeente.
Je kan de richting van waaruit de wind komt niet veranderen, maar als je aan het varen bent kan je wel de zeilen veranderen van richting.
Maar geen triootjes momenteel. Three is a crowd . ;)
 
Kritiek geven op mensen die hun mondmasker niet dragen en tegelijk zelf prostituees bezoeken waar je intiem contact mee hebt, dat lijkt mij wat hypocriet @no surrender boy.
wat is a probleem? ik mag mijn gedacht hier toch schrijven of niet.Als je dees al kritiek geven vind,dan scheelt er iets,ik heb gewoon gepost hoe het er was.Trouwens as vrijdag is er een spoedoverleg gepland in Antwerpen,dus hoop maar dat de besmettingen zakken want anders zou mvr Berx den boel wel (nog)eens durven sluiten.

Sneuvelt Winter in Antwerpen voor tweede jaar op rij? "We kunnen het nog organiseren, maar eind deze week nieuw crisisoverleg"

ANTWERPENDe stad Antwerpen houdt eind deze week crisisoverleg over Winter in Antwerpen. Voorlopig gaat dat festival met onder meer de kerstmarkt, de schaatspiste en het eindejaarsvuurwerk nog door. "Maar uiteraard verandert de situatie zeer snel en moeten we ze dus evalueren", klinkt het op het kabinet van burgemeester Bart De Wever (N-VA).

Philippe Truyts 21-11-21, 10:05 Laatste update: 11:08

  • benieuwd of je mijn post nog hypocriet gaat vinden omdat ik vond dat het er serieus druk was en groepen buitenlanders aan alles en iedereen hun klote vegen
 
Laatst bewerkt:
Om geen kritiek te geven of sommige denken dat het kritiek is wat je hier post of een situatie omschrijf ,op het kabinet zijn ze ook niet van gisteren he ,wie herinner zich nog de eerste golf Bdw zei nog heb je dat gezien we sluiten de cafe 's maar ze trekken allemaal naar skw ,
in Nl kan je al niet meer gaan wandelen vanaf 18 h en hopelijk gaan ze het hier niet invoeren want het zou sneu zijn voor de meisjes dat je enkel maar dag dienst kan doen en voor sommige is het van geen belang omdat ze toch een vast clientieël hebben maar voor de andere meisjes ze moeten het hebben van passages is dit een conccurentie strijd als ze allemaal in de dag moeten werken ,t'is maar hoe je het bekijk he mss kan je het nog altijd verhalen aan het kabinet in de week is het helemaal anders .. ik denk niet dat ze er rekening mee ga houden ,stof doet tot nadenken !
 
wat is a probleem? ik mag mijn gedacht hier toch schrijven of niet.Als je dees al kritiek geven vind,dan scheelt er iets,ik heb gewoon gepost hoe het er was.Trouwens as vrijdag is er een spoedoverleg gepland in Antwerpen,dus hoop maar dat de besmettingen zakken want anders zou mvr Berx den boel wel (nog)eens durven sluiten.

Sneuvelt Winter in Antwerpen voor tweede jaar op rij? "We kunnen het nog organiseren, maar eind deze week nieuw crisisoverleg"

ANTWERPENDe stad Antwerpen houdt eind deze week crisisoverleg over Winter in Antwerpen. Voorlopig gaat dat festival met onder meer de kerstmarkt, de schaatspiste en het eindejaarsvuurwerk nog door. "Maar uiteraard verandert de situatie zeer snel en moeten we ze dus evalueren", klinkt het op het kabinet van burgemeester Bart De Wever (N-VA).

Philippe Truyts 21-11-21, 10:05 Laatste update: 11:08

  • benieuwd of je mijn post nog hypocriet gaat vinden omdat ik vond dat het er serieus druk was en groepen buitenlanders aan alles en iedereen hun klote vinden
ik vindt dat je groot gelijk hebt,je moet schrijven wat je zelf beleeft en ondervindt ,laat je niet weerhouden op die gasten die denken hier alles teweten wat er in skw afspeelt ,het is een open forum of je er nu wel of niet mee eens bent, iedereen heeft zijn eigen mening,het zelfde geld als je een dame bezoekt schrijf wat je bevindingen zijn en laat je niet beinvloeden als het toevallig "hun"favorite dame is
 
Allé vooruit, alle negatievelingen en onruststokers zijn hier vandaag actief blijkbaar! :rolleyes:

Ik vraag me soms toch af wat jullie allemaal in het SKW komen zoeken als het daar altijd zo onaangenaam is :unsure:

En let eens wat op jullie taal mannen .......... schrijffouten, leestekens, pfffff, sommige stukken zijn amper te begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
Bart De Wever kan zeggen wat hij wil,als gouverneur Berx zegt alles toe,gaat alles toe,zo simpel is het.Dat hebben we al eens meegemaakt in Antwerpen.
@Aitor Alvarez van hypocriet gedrag weet jij wel alles he,ik kan mij herinneren dat je een bepaalde dame wilde gaan bezoeken,na goede recensies hier gelezen te hebben,maar toen je de dame zag vond je haar,buiten haar borsten,eigenlijk maar niets.Geen probleem iedereen heeft een andere smaak wat dames betreft.Maar als ik dan een tijdje later deze reactie van jou lees bij de dame ( I don't know you but Aitor supports you! #peace)dan stel ik mij nu toch de vraag,wie hier nu de hypocriet is??:unsure:
 
Het citaat dat @no surrender gebruikt "tegen" @Aitor Alvarez lijkt mij uit het topic van Victoria SS 39 te komen.

Van de in totaal 12 posts van @no surrender gaan er 5 over over Victoria SS 39, hij is blijkbaar "desperately" op zoek naar haar.

Ingewijden weten dan nu wie @no surrender is en wat zijn bedoelingen zijn of moeten we hem hier even bij naam noemen en al zijn spelletjes 'm.b.t. Victoria op dit en diverse andere fora even uit de doeken doen?

You have blown your own cover R....'t ?
Hoeveel verschiilende accounts je ook aanmaakt, je verraadt jezelf elke keer opnieuw.

Oh ja, voordat ik het vergeet, Victoria was donderdag rond 12u15 aanwezig op SS 39 ?
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met 2 oudere dames die ergens in de Villa Tinto zitten?

Vrouw 1: redelijk groot, heeft vaak groene lingerie aan en heeft bruin haar en ook een bruin huidje. Ze zit er zeker niet elke dag, en het zou dus handig zijn om te weten op welke dagen ze komt. De keren dat ik haar al heb gezien zat ze op VT12, 13, 14 of 15. Ik denk 13 of 14, maar ben het niet zeker.

Vrouw 2: blonde vrouw, buitenlandse maar spreekt vaak mannen die passeren aan met kleine Nederlandse zinnetjes. Zat ergens tussen VT27 en VT33 de keren dat ik haar heb gezien. Is denk ik ouder dan vrouw 1. Ze heeft precies altijd gewone kleding aan, nooit lingerie.
 
Dame 1 weet ik wie je bedoelt. Ze staat op VT 13. Ik kan even niet op haar naam komen, en ik heb geen ervaring met haar. Ze staat wel al van voor de lockdown op mijn shortlist.

Van dame 2 heb ik zo snel geen idee wie je bedoelt.
 
Dame 1 weet ik wie je bedoelt. Ze staat op VT 13. Ik kan even niet op haar naam komen, en ik heb geen ervaring met haar. Ze staat wel al van voor de lockdown op mijn shortlist.

Van dame 2 heb ik zo snel geen idee wie je bedoelt.
Bedankt voor het snelle antwoord, Janus. Van dame 2 kan ik nog vertellen dat ze vaak een rood, kort kleedje aan heeft met zwarte bolletjes op en ook dat ze niet zo groot is. Heb je ook info over de volgende dames in VT?

- VT26: zeer kleine, jonge vrouw met zwart haar, zwarte ogen en heeft meestal zwarte lingerie aan. Naast haar zit meestal een oudere blonde dame. VT26 = eerste kamer rechts als je vanuit de schipperstraat in de VT gaat.

- VT37: Aziatische dame met fake borsten. Ik schat haar ouder in dan 25.

- VT38: jonge vrouw die vaak zwarte lingerie aan heeft. zwart haar.

- VT45: jonge vrouw met een zeer lekkere kont
 
Wie is ermee bekend hoe het werkt bij de parking aan de godefriduskaai ? Omdat er nu veel parkeerplaatsen vervallen door werkzaamheden en er geen parkeerplaats te vinden was dacht ik te parkeren bij de godefriduskaai maar ik vraag me af hoe kom je erin om je auto op te halen. Ben er niet ingegaan uit vrees niet erin te kunnen. Wie weet hoe het daar werkt?
 
Bedankt voor het snelle antwoord, Janus. Van dame 2 kan ik nog vertellen dat ze vaak een rood, kort kleedje aan heeft met zwarte bolletjes op en ook dat ze niet zo groot is. Heb je ook info over de volgende dames in VT?

- VT26: zeer kleine, jonge vrouw met zwart haar, zwarte ogen en heeft meestal zwarte lingerie aan. Naast haar zit meestal een oudere blonde dame. VT26 = eerste kamer rechts als je vanuit de schipperstraat in de VT gaat.

- VT37: Aziatische dame met fake borsten. Ik schat haar ouder in dan 25.

- VT38: jonge vrouw die vaak zwarte lingerie aan heeft. zwart haar.

- VT45: jonge vrouw met een zeer lekkere kont
De dame op VT 26 ken ik niet. De dame op VT 25 is Maryline. Ik weet niet of ik haar naam goed geschreven heb. Volgens de verhalen geeft ze geen al te beste service, maar hier zullen de meningen wel over verdeeld zijn.

De dame op VT 37 is zoals iemand anders ook al schreef Aliha, en niet aziatisch, maar latina. Volgens een kameraad van mij geeft ze een uitstekende service.

De dame van VT 38 ken ik niet.

Bij VT 45 bedoel je volgens mij volgens mij Elly op VT 46. VT 45 is namelijk slechts sporadisch bezet. Elly schijnt ook een goede service te geven.

In alle gevallen spreek ik over de dames die in de dagshift op die kamers werken. Ik wandel zelf namelijk hoofdzakelijk overdag.
 
Wie is ermee bekend hoe het werkt bij de parking aan de godefriduskaai ? Omdat er nu veel parkeerplaatsen vervallen door werkzaamheden en er geen parkeerplaats te vinden was dacht ik te parkeren bij de godefriduskaai maar ik vraag me af hoe kom je erin om je auto op te halen. Ben er niet ingegaan uit vrees niet erin te kunnen. Wie weet hoe het daar werkt?
Is jouw vraag hoe je een auto, zo'n ding op 4 wielen, in een ondergrondse garage rijdt of weet je niet hoe je die slagbomen terug open krijgt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan