Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met 2 oudere dames die ergens in de Villa Tinto zitten?

Vrouw 1: redelijk groot, heeft vaak groene lingerie aan en heeft bruin haar en ook een bruin huidje. Ze zit er zeker niet elke dag, en het zou dus handig zijn om te weten op welke dagen ze komt. De keren dat ik haar al heb gezien zat ze op VT12, 13, 14 of 15. Ik denk 13 of 14, maar ben het niet zeker.

Vrouw 2: blonde vrouw, buitenlandse maar spreekt vaak mannen die passeren aan met kleine Nederlandse zinnetjes. Zat ergens tussen VT27 en VT33 de keren dat ik haar heb gezien. Is denk ik ouder dan vrouw 1. Ze heeft precies altijd gewone kleding aan, nooit lingerie.

Dame 1 weet ik wie je bedoelt. Ze staat op VT 13. Ik kan even niet op haar naam komen, en ik heb geen ervaring met haar. Ze staat wel al van voor de lockdown op mijn shortlist.

Van dame 2 heb ik zo snel geen idee wie je bedoelt.

Dame 1 weet ik wie je bedoelt. Ze staat op VT 13. Ik kan even niet op haar naam komen, en ik heb geen ervaring met haar. Ze staat wel al van voor de lockdown op mijn shortlist.

Van dame 2 heb ik zo snel geen idee wie je bedoelt.
Bedankt voor het snelle antwoord, Janus. Van dame 2 kan ik nog vertellen dat ze vaak een rood, kort kleedje aan heeft met zwarte bolletjes op en ook dat ze niet zo groot is. Heb je ook info over de volgende dames in VT?

- VT26: zeer kleine, jonge vrouw met zwart haar, zwarte ogen en heeft meestal zwarte lingerie aan. Naast haar zit meestal een oudere blonde dame. VT26 = eerste kamer rechts als je vanuit de schipperstraat in de VT gaat.

- VT37: Aziatische dame met fake borsten. Ik schat haar ouder in dan 25.

- VT38: jonge vrouw die vaak zwarte lingerie aan heeft. zwart haar.

- VT45: jonge vrouw met een zeer lekkere kont

Wie is ermee bekend hoe het werkt bij de parking aan de godefriduskaai ? Omdat er nu veel parkeerplaatsen vervallen door werkzaamheden en er geen parkeerplaats te vinden was dacht ik te parkeren bij de godefriduskaai maar ik vraag me af hoe kom je erin om je auto op te halen. Ben er niet ingegaan uit vrees niet erin te kunnen. Wie weet hoe het daar werkt?

Bedankt voor het snelle antwoord, Janus. Van dame 2 kan ik nog vertellen dat ze vaak een rood, kort kleedje aan heeft met zwarte bolletjes op en ook dat ze niet zo groot is. Heb je ook info over de volgende dames in VT?

- VT26: zeer kleine, jonge vrouw met zwart haar, zwarte ogen en heeft meestal zwarte lingerie aan. Naast haar zit meestal een oudere blonde dame. VT26 = eerste kamer rechts als je vanuit de schipperstraat in de VT gaat.

- VT37: Aziatische dame met fake borsten. Ik schat haar ouder in dan 25.

- VT38: jonge vrouw die vaak zwarte lingerie aan heeft. zwart haar.

- VT45: jonge vrouw met een zeer lekkere kont
De dame op VT 26 ken ik niet. De dame op VT 25 is Maryline. Ik weet niet of ik haar naam goed geschreven heb. Volgens de verhalen geeft ze geen al te beste service, maar hier zullen de meningen wel over verdeeld zijn.

De dame op VT 37 is zoals iemand anders ook al schreef Aliha, en niet aziatisch, maar latina. Volgens een kameraad van mij geeft ze een uitstekende service.

De dame van VT 38 ken ik niet.

Bij VT 45 bedoel je volgens mij volgens mij Elly op VT 46. VT 45 is namelijk slechts sporadisch bezet. Elly schijnt ook een goede service te geven.

In alle gevallen spreek ik over de dames die in de dagshift op die kamers werken. Ik wandel zelf namelijk hoofdzakelijk overdag.

Wie is ermee bekend hoe het werkt bij de parking aan de godefriduskaai ? Omdat er nu veel parkeerplaatsen vervallen door werkzaamheden en er geen parkeerplaats te vinden was dacht ik te parkeren bij de godefriduskaai maar ik vraag me af hoe kom je erin om je auto op te halen. Ben er niet ingegaan uit vrees niet erin te kunnen. Wie weet hoe het daar werkt?
Is jouw vraag hoe je een auto, zo'n ding op 4 wielen, in een ondergrondse garage rijdt of weet je niet hoe je die slagbomen terug open krijgt?

Schippersstraat 12-2, staat gedurende dag een lange blonde dame. Haar tot op haar schouders en ze heeft een killerbody. Ik kon geen recensie vinden. Dame werkt al een aantal jaren. Heeft iemand ervaring met haar?

Hoe erin te rijden is simpel maar hoe geraak ik er te voet in om op te halen ? Gaan die hekken open als je er te voet aan komt ?
Er zijn 2 uitgangen een ervan komt uit aan het felix pak huis en de andere uit een glazen gebouwtje op de kaai, je kunt er terug in door je ticketje te scannen. Om uit de parking te geraken met de auto scannen aan de uitgang dan gaan de poorten terug open.

Er zijn 2 uitgangen een ervan komt uit aan het felix pak huis en de andere uit een glazen gebouwtje op de kaai, je kunt er terug in door je ticketje te scannen. Om uit de parking te geraken met de auto scannen aan de uitgang dan gaan de poorten terug open.
ok bedankt voor de info , ga ik komend weekend beter kijken overdag om die andere uitgang te vinden.

Gisteravond een wandeling gemaakt ,iemand weet op 10 /2 zit er een brunette ,gekruld haar en ze heeft haar voorgevel een upgrade gegeven
ziet er mooi uit !

Voor Aitorreke komt dit uiterst ongelegen. Gisteren na veel aandringen van Saksis boy nog eens op een doordeweekse avond gaan wandelen en dat was een schot in de roos. Recensie volgt snel, gene stress!

Soit, als de nachtshift weer tot 23u is betekent dit dat je al rond 22u ten laatste in het SKW moet zijn om nog deftig op uw gemak te zijn. Dat wordt dan haasten geblazen... :(

Holland sluit om 17:00uur !! België (skw) om 23:00uur

Brouwet02 bedoelt volgens mij dat de dagshift in het SKW weer zal eindigen om 16u of 17u en dat hij dan geen dames van de dagshift meer zal kunnen bezoeken omdat hij er voor 17u niet geraakt.

Vanaf 17u zullen dan natuurlijk de dames van de avondshift weer wel op post zijn.

Brouwet02 bedoelt volgens mij dat de dagshift in het SKW weer zal eindigen om 16u of 17u en dat hij dan geen dames van de dagshift meer zal kunnen bezoeken omdat hij er voor 17u niet geraakt.

Vanaf 17u zullen dan natuurlijk de dames van de avondshift weer wel op post zijn.
Ok, maar er zullen nu wel dames zijn die zowel dag als avond terug zullen doen. De plaatsjes zullen weer duur worden

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan