Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Schippersstraat 12-2, staat gedurende dag een lange blonde dame. Haar tot op haar schouders en ze heeft een killerbody. Ik kon geen recensie vinden. Dame werkt al een aantal jaren. Heeft iemand ervaring met haar?
 
Hoe erin te rijden is simpel maar hoe geraak ik er te voet in om op te halen ? Gaan die hekken open als je er te voet aan komt ?
Er zijn 2 uitgangen een ervan komt uit aan het felix pak huis en de andere uit een glazen gebouwtje op de kaai, je kunt er terug in door je ticketje te scannen. Om uit de parking te geraken met de auto scannen aan de uitgang dan gaan de poorten terug open.
 
Er zijn 2 uitgangen een ervan komt uit aan het felix pak huis en de andere uit een glazen gebouwtje op de kaai, je kunt er terug in door je ticketje te scannen. Om uit de parking te geraken met de auto scannen aan de uitgang dan gaan de poorten terug open.
ok bedankt voor de info , ga ik komend weekend beter kijken overdag om die andere uitgang te vinden.
 
Gisteravond een wandeling gemaakt ,iemand weet op 10 /2 zit er een brunette ,gekruld haar en ze heeft haar voorgevel een upgrade gegeven
ziet er mooi uit !
 
Voor Aitorreke komt dit uiterst ongelegen. Gisteren na veel aandringen van Saksis boy nog eens op een doordeweekse avond gaan wandelen en dat was een schot in de roos. Recensie volgt snel, gene stress!

Soit, als de nachtshift weer tot 23u is betekent dit dat je al rond 22u ten laatste in het SKW moet zijn om nog deftig op uw gemak te zijn. Dat wordt dan haasten geblazen... :(
 
Holland sluit om 17:00uur !! België (skw) om 23:00uur

Brouwet02 bedoelt volgens mij dat de dagshift in het SKW weer zal eindigen om 16u of 17u en dat hij dan geen dames van de dagshift meer zal kunnen bezoeken omdat hij er voor 17u niet geraakt.

Vanaf 17u zullen dan natuurlijk de dames van de avondshift weer wel op post zijn.
 
Brouwet02 bedoelt volgens mij dat de dagshift in het SKW weer zal eindigen om 16u of 17u en dat hij dan geen dames van de dagshift meer zal kunnen bezoeken omdat hij er voor 17u niet geraakt.

Vanaf 17u zullen dan natuurlijk de dames van de avondshift weer wel op post zijn.
Ok, maar er zullen nu wel dames zijn die zowel dag als avond terug zullen doen. De plaatsjes zullen weer duur worden
 
Laatst bewerkt:
Brouwet02 bedoelt volgens mij dat de dagshift in het SKW weer zal eindigen om 16u of 17u en dat hij dan geen dames van de dagshift meer zal kunnen bezoeken omdat hij er voor 17u niet geraakt.

Vanaf 17u zullen dan natuurlijk de dames van de avondshift weer wel op post zijn.
Inderdaad Sakis, de avondshift ( en mijn vaste dames in die shift) zal ik nog wel kunnen bezoeken, maar ik wil ook mijn favorietjes van de dag niet missen en hen natuurlijk wat sponsoren met wat eurotjes.
Gelukkig heb ik van hen de nodige coordinaten en ik zal ze dus nog even kunnen bezoeken voor de grote kerstuittocht.
Laat ons hopen dat de business voor hun niet in ineen stort. De sector is al genoeg getroffen de laatste 2 jaar.
 
Betreft dit Amalia misschien waar hier een topic over bestaat geschreven door de heer Janus?
Ia mogelijk. Ik kom niet zo vaak in de avond. Ik heb haar dus al lang niet meer gezien. Een kleine upgrade van haar borsten zal haar niet misstaan. Toen ik haar bezocht had ze zwart haar, en in die periode stond zij inderdaad altijd op ss 10/2.
 
De dame op VT 37 is zoals iemand anders ook al schreef Aliha, en niet aziatisch, maar latina. Volgens een kameraad van mij geeft ze een uitstekende service.
Aliha is inderdaad een Dominicaanse en geen Aziatische.

Ben er al verschillende malen geweest en is inderdaad zeer goed.

Opgepast diegene die haar wllen bezoeken zullen rap moeten zijn : 12 december is haaar laatste werkdag. Zij komt pas terug in februari.
 
Terug
Bovenaan Onderaan