Recensie Stella, Massagewereld 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didjeetje

Wandelaar
89
03/06/22
42
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/stella/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren op aanraden van een forumlid langs geweest bij MW. Warm onthaal, zet U even aan de bar meneer en wenst U iets te drinken, dat soort zaken. Je bent direct op je gemak, zeker als je net zoals mezelf nog nooit een dergelijk salon binnenging. Enig ongemakkelijk puntje, er kwam nog iemand binnen. De beschikbare dames kwamen zich voorstellen, een drietal, de rest was bezet. Gekozen voor Stella, tot ontgoocheling van de persoon die na mij binnenkwam want dat was ook zijn keuze. Stella is een sportief gebouwde dame, ik twijfelde qua leeftijd tussen 30-35 en 35-40 maar ze ziet er echt goed uit. Met een hoop kraakverse handdoeken en olie, zeep ed. naar boven gegaan, ik mocht niks helpen dragen. Eenmaal op de kamer een korte kennismaking, ik werd door Stella helemaal gewassen (de laatste keer deed mijn moeder dit) en mocht op bed gaan liggen. Speciaal bed in rubber met een grote handdoek. Stella begon mijn rug te overgieten met heerlijk warm aanvoelende olie en masseerde die sensueel in, net als mijn benen. toen begon ze met haar heerlijke lijf mij helemaal te masseren, met nu en dan een subtiele aanraking tussen mijn benen. Daarna mocht ik me omdraaien, ik vermoed na een 20-tal minuten, daar herhaalde ze het oliegieten en de b2b, afgewisseld met nu en dan een heerlijke penismassage. Uiteindelijk werkte ze af, dit was eerlijk gezegd iets minder, ik had gehoopt dat ze mij ging laten komen door mijn junior klaar te masseren, het werd uiteindelijk een soort standaard trekwerk dat iets beter kon. Nadien nog een douche, een vriendelijk afscheid aan het onthaal, de "tot ziens" meende ik, als ik ooit nog in Antwerpen kom ga ik zeker langs, en denk eraan een afspraak vast te leggen. Op de site staat aangegeven wie er aanwezig is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan