Sugar & Ecstasy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mitty8282

Newbie
18
10/04/23
10
3
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Wat een k*t tent is dit zeg…
Om 01:30 met een vriend als betalende klanten naar binnen…
Helemaal aardig was de mevrouw van de receptie met haar 1.55 lengte.
Vervolgens om 01:45 op de kamer met de dame om weer om 02:15 geschreeuw te horen met finish!!
Ik naar beneden, is ze verstopt in een andere kamer… is niet zo netjes toch? Ja voor de volgende keer zegt ze… welke volgende keer?
Wat een onzin. Als je geen zin hebt om te werken kon je dat zeggen, dan was ik al meteen naar huis gegaan. Flut bedrijf.
Vervolgens sta ik de dame waar ik een leuke tijd mee had gedag te zeggen, roept een andere collega van haar "niks voor de camera doen.. hij heeft 2 telefoons toch..?"
Ja ik ben ondernemer.. mag ik?
Wat een onzin.
Dan komt die receptionist me nog half eruit gooien omdat ik "vervelend" ben.

Heren vermijd deze toko.. vrouwen werken hier ook niet lang en ook niet met plezier.
 
Bijzondere ervaring, alhoewel we hier maar een kant van het verhaal lezen, je een half uur voor sluitingstijd binnen komt en wij natuurlijk niet weten in welke staat. En volgens mij is dit ook je eerste recensie; ik vind het niet niet echt betrouwbaar over komen.
 
Zeker niet mijn eerste recensie..
verder kwamen we in nuchtere en goede staat binnen. De receptionist was ook ongelooflijk aardig.

Je kan begrijpen dat wij min. een uur wilden, anders waren we niet eens de kamer op.

Nu hoor ik van 1 van de dames zojuist, dat de taxi/vervoer van de receptionist buiten stond te wachten. Dat is de reden dat ze snel weg wilde, mijn tijd verkortte en op de deur bonkte en 100x belde naar de andere kamer waar een vriend van mij op dat moment was.

Je kan het niet betrouwbaar noemen, maar waarom zou ik de recensie anders plaatsen? Ik heb er wel eens overdag een date gehad, dus ik had dit echt niet zien aankomen. Mega jammer. Plaatsen als Karins home, krijg je soms nog een compensatie als je een slechte ervaring op de kamer hebt, zoals het hoort eigenlijk. Sommige huizen zeggen niets met de dames te maken te hebben.. juridisch slim en enkel kamerverhuur… maar dit had ik echt niet verwacht. De dames waren overigens echt geweldig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan