Recensie Tina, Baekelandplein 6 rechts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

abc

Stamgast
251
02/12/21
427
20
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs Tina weer eens bezocht, zit al wat jaren op het plein. Valt op door haar natuurlijke dikke boezem, alleen durf ik niet te zeggen welke cupmaat precies. Komt de afspraken opzich wel na, maar is wel een beetje gehaast en zeurt ook best vaak over extra geld. Even geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden bij Tina geweest. Eerst een rondje over het plein. Veel onbekende dames voor mij, dus bij Tina naar binnen. Bezetting was goed op het plein. Bijna alle ramen bezet. Ik was al eerder bij Tina geweest. Oudere dames vind ik lekker. Afgesproken voor een half uur met zoenen en beffen. Zoenen was zonder tong, vond ik jammer. Beffen is lekker, ze is lekker fris. Lekker kutje om te likken. Na het beffen bovenop haar en toen heerlijk klaargekomen. Jammer dat ze niet aan tongzoenen doet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Tina al een keer gespot op het plein omdat ik toch meer op de rijpere vrouw val. Ze zwaaide enthousiast toen ik langs liep dus maar even aangeklopt voor een vluggertje. Tina stelde nog wel een verlenging voor maar ik zat krap in mijn tijd. Volgende keer maar dus. Na de financiële afhandeling op het bed beland en ze vraagt of ze me zal pijpen. Ze komt naast me liggen met haar poesje naar me toe en geeft me de mogelijkheid om haar onder het pijpen even lekker te vingeren.

Na een lekkere pijp beurt vraagt ze of ik ook nog even wil neuken. Ze gaat op haar rug liggen en ik kan haar heerlijk neuken. Helaas geen zoenen maar binnen niet al te lange tijd schiet ik mijn rubbertje lekker vol. We hebben nog wat leuke klets onder het aankleden En Ik krijg nog een knuffel voor het weg gaan. Herhalingsgevaar voor mij groot. Ik hou van lieve rijpe dames 🥰
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan