Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat we elkaar niet goed begrijpen. Ik wil helemaal niet, ik vraag alleen of het niet handig zou zijn om een topic waarin een x tijd niet in is gereageerd te sluiten. Of van een melding te voorzien als iemand erin zou willen reageren.
 
30-06: Update functionaliteit

Je kunt nu een voorvoegsel kiezen als je een recensie gaat schrijven om onderscheid te maken tussen gewone berichten en recensies:

Bekijk bijlage 4

Daarnaast is bij de betreffende subcategoriëen een mogelijkheid toegevoegd om een beoordeling in te vullen als je een topic aanmaakt. Het invullen van deze velden is volledig optioneel, als het geen recensie betreft kun (moet) je deze velden gewoon leeg laten.
Bekijk bijlage 5


Feedback, laat maar horen.

Ik begrijp hoe ik een topic kan aanmaken met zo'n tabel. Maar, wat ik níet vind, is hoe ik in een reactie binnen zo'n topic zélf een nieuwe recensie kan plaatsen? :unsure: Dat kan dus wel degelijk, want ik zie soms meerdere van die recensieformulieren in één topic staan.
 
Druk op de meer opties functie.
Screenshot_2023-09-29-21-38-15-35_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
2 dingen hierover mijnsinziens;

1: Een topic automatisch sluiten wanneer er 6 maanden geen activiteiten hebben plaatsgevonden.
De informatie is dan toch niet meer up-to-date.
2: WHEM, sluiten als er een recensie staat, afsluiten met verwijzing naar de recensie.

Dan wordt het overzichtelijker want de WHEM melding verdwijnt automatisch na een half jaar. (Of zet dit topic op 'na 3 maanden sluiten')

Wat nog meer overzicht geeft is een minimaal aantal cijfers/letters voor recensies. Dan krijgen we minder one-liners met nutteloze info.

"Ze is er weer" of "Weet iemand wanneer ze terugkomt" geven niet veel info over de belevenis in de recensietopics.
Op de bekende sites kan iedereen zelf zien of ze/het er wel of niet is. Of de vrager kan ook een DM sturen naar de laatste recensent hiervoor, wellicht dat die het weet en wil/kan beantwoorden. Het forum raakt veel minder vervuild hierdoor en dat leest prettiger.

Ik heb geen idee of deze forum-software dit allebei kan doen maar het lijkt mij een welkome aanvulling.
 
1: Een topic automatisch sluiten wanneer er 6 maanden geen activiteiten hebben plaatsgevonden.
De informatie is dan toch niet meer up-to-date.
Genoeg active dames waar al tijdje geen bericht in hun topic wordt gemaakt.

2: WHEM, sluiten als er een recensie staat, afsluiten met verwijzing naar de recensie.
In WHEM wordt al vaak verwijzing gemaakt.
Met kan in WHEM verder vragen stellen.
Dat is niet bedoeling in recensie topic.
 
Ik zie ook wel eens nieuwe berichten in een topic, waarvan ik geen melding heb gehad, al eerder gemeld.
Ik kijk altijd eerst de meldingen en daarna de nieuwe berichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan