Recensie Vanessa, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opverkenning

Newbie
1
07/07/23
0

Net buiten bij Vanessa. 100 betaald voor 30min anaal. Op de omschrijving staat dat ze 1.60m groot is en 65kg weegt. Dat was misschien toen ze 28 was. De grootte is hetzelfde gebleven.

Aangezien ze 40kg meer was en zeker 15 jaar ouder dan geadverteerd kreeg ik mijn schacht niet recht. Uiteindelijk dan maar een blowjob van 40min gehad. Ze zuigt goed, en daar mee is alles gezegd.

Hier ga ik geen 2 keer.
 
@Opverkenning Graag dit topic goed lezen. En dit hier toepassen aub
 

Net buiten bij Vanessa. 100 betaald voor 30min anaal. Op de omschrijving staat dat ze 1.60m groot is en 65kg weegt. Dat was misschien toen ze 28 was. De grootte is hetzelfde gebleven.

Aangezien ze 40kg meer was en zeker 15 jaar ouder dan geadverteerd kreeg ik mijn schacht niet recht. Uiteindelijk dan maar een blowjob van 40min gehad. Ze zuigt goed, en daar mee is alles gezegd.

Hier ga ik geen 2 keer.
Ik zie dat ze haar naam heeft veranderd... ze was eerst Camilla sexy, 2 times €60, slechtste ervaring ooit was de eerste met moeite klaargekomen 2 de keer hoefde niet voor mij
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vanessa-braziliaans.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij dit lieve meisje. Gekozen voor een half uur met anaal. Ze spreekt wel enkel Portugees dus het is wat met gebaren maar dat lukte wel.
Ik vind haar beter meevallen dan op de foto's, maar dat is ieder zijn eigen smaak he. ze begon me lekker te bewerken en af te zuigen, met veel spuug, binnen de kortste keren was ik lekker hard. Ze gebruikt goede condooms, voor mij niet te strak, dus dat voelde lekker. Ze zoog verder met condoom terwijl ik haar overal streelde en kuste, ook op haar kleine voetjes :) Het was de eerste keer voor mij anaal. Ze zette zich klaar, haar mooie ronde kontje voor me en zei : tranquile, rustig aan doen :) Al gauw werkte ze op haar tempo mijn harde paal langzaam maar zeker dieper en dieper in haar sterretje, ik zei ook "tranquile" want ik voelde mijn ballen meer en meer koken, in recordtempo, zoiets had ik nog niet gevoeld :) dus het duurde niet lang tot ik klaar kwam.
Massage? vroeg ze, ja hoor, doe maar. Niet zo vakkundig, maar ze pakte vooral mijn schouders goed aan. Het duurde niet lang of sjareltje daar beneden veerde terug op. Ze kwam op me zitten, haar nog eens in missio genomen, en het half uur was om :) Ik ga nog terug, niet meer voor anaal, dat ken ik nu, dat is te intens en ik was ook wat groot voor haar maakte ze me duidelijk. Niet erg, voor een vluggertje volgende keer ga ik zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan