Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De concurrentie om simpele meisjes en vrouwen te versieren is wel erg groot Daardoor blijft het toch wel een tijds intensieve bezigheid. Zeker voor eenmalig gebruik. Vrouwen gaan dat ook doorkrijgen en vertellen hun vriendinnen je zal steeds nieuwe lokaties moet vinden om te scoren .
Het dumpen van vrouwen na sex is ook niet zo leuk.
Eigenlijk is vrouwen verleiden het totaal iets anders dan DVP bezoek. Zeker een leuke ervaring en tak van sport , maar ik ga liever voor mijn gemak en bezoek een DVP
Als je die kan vinden op leuke voorwaarden voelt het ook een beetje als versieren. Dus geen torenhoge prijzen , dat is niet geil , dan weet je dat de dame het puur om het geil doet.

Net zoals nu bedoel je?
Doet mijn neefje van 6 ook altijd.
Zeg je iets wat hem niet bevalt gaan zijn vingertjes in z'n oren. dan is het net alsof er niets is gezegd.
Ik denk dat @Fausto ingehuurd is door de oud-gereformeerde kerk van Urk om alle zondaars hier op moraalpreken te trakteren. Net als medemoraaltroll Harry1990 overigens.

Eigenlijk is vrouwen verleiden het totaal iets anders dan DVP bezoek. Zeker een leuke ervaring en tak van sport , maar ik ga liever voor mijn gemak en bezoek een DVP
Als je die kan vinden op leuke voorwaarden voelt het ook een beetje als versieren. Dus geen torenhoge prijzen , dat is niet geil , dan weet je dat de dame het puur om het geil doet.
Eigenlijk is vrouwen verleiden een intuïtieve bezigheid. Je doet onbewust een beroep op oerinstincten en gebruikt de 'sociale antenne' die je van nature hebt meegekregen.

En die antenne werkt bij de een nu eenmaal beter dan bij de ander. Heb je de pech dat jouw antenne minder goed werkt, dan maak je niet gemakkelijk contact met vrouwen. Story of my life voordat ik mijn vrouw ontmoette en zo zal het wrs ook zijn mocht ik ooit weer alleen komen te staan.

Hoe mooi is het dan dat er iets bestaat als betaalde seks? En zoek je goed (via deze site bijvoorbeeld) dan tref je vrouwen die precies weten wat voor mannen bij hen komen. Die begrijpen dat het bij sommige mannen gewoon niet zo gemakkelijk gaat en dat deze mannen ook gewoon behoeften hebben die van zichzelf niet verkeerd zijn, maar gewoon menselijk. Die deze mannen gewoon accepteren zoals ze zijn.

Voor mij geldt overigens dat ik het verleidingsspel helemaal niet wíl spelen in de echte wereld buiten de betaalde seks. Omdat ik dan misschien echt verliefd op een vrouw kan worden en dan komt mijn relatie serieus in gevaar. Ik wil mij beperken tot het contact met dvp's omdat die geen gevaar voor mijn huwelijk zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan