Ik ben bij best een aantal dvp's geweest, meestal langere tijd bij dezelfde als ik eentje vind met goed service. Nooit echt verliefd geweest op een dvp, maar natuurlijk ga je niet terug als je een dame niet aardig vindt en er niet een soort van vonk is. Toen jaren geleden een dvp me vertelde dat ze me leuk vond, zei ik: maar daar betaal ik je toch voor? Toen legde ze me uit, dat ze, zonder verliefd te zijn, wel haar favoriete klanten had.
Nu is het echter een andere situatie, vandaag een tweede bezoek aan een dvp. Het eerste bezoek was ongelofelijk, ze is qua uiterlijk helemaal mijn type en de seks was het toppunt van gfe, wellicht beter dan de meeste echte gf die ik gehad heb. Volop zoenen en alhoewel de condooms en het glijmiddel klaar lagen, zijn deze niet gebruikt. Ze adverteert niet met nzc en ook in de recensies zie ik dit niet terug. Ik was zo opgewonden dat ik snel klaarkwam en toen ze daarna bij knuffelen en zoenen merkte dat ik nog hard was, vroeg ze of ik nog een keer wilde (ook dat stond niet op het menu bij de tijd die ik had geboekt).
Vandaag lagen er weer een paar condooms op het bed toen ik uit de douche kwam, maar ook vandaag zijn deze niet gebruikt. Wel mocht ik vandaag niet in haar klaarkomen. Ik ben drie keer langer geweest dan waarvoor ik betaald heb, ook al krijgt ze hier misschien problemen mee.
Eigenlijk was mijn plan om in de tijd dat ze hier is, elke week een keer bij haar langs te gaan, maar ik heb veel zin om morgen weer te gaan. Vindt ze me leuk of is dit gewoon een slimme manier om klanten over te halen om vaak terug te komen? Ik heb geen idee, maar voorlopig ga ik hier vooral van genieten. (en als ze weg is, mezelf laten testen...)