Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een rare opmerking , als je verliefd word op een dame heb je toch zelf niet in de hand (het gebeurt) als ze in je hoofd zit ,is misschien moeilijk en je zet ze niet zomaar uit je hoofd ,
Verliefd, wat is verliefd, ik ben een ouwe zak maar elke keer zo blij als een kind als de vriendinnen me opzoeken!
Het gaat om twee mensen, een man en een vrouw, die het beiden erg op prijs stellen om elkaar te ontmoeten (met alles wat daarbij hoort)! Waar het zit? In je kop? In je lul?, Nee, simpeler, ik voel me gewoon happy bij haar en andersom is dat ook het geval!
Dat je op het eind je financiele afspraken netjes nakomt is uiteraard vanzelfsprekend maar is nooit een struikelblok! C. en E. en K. en M., dan maar verliefd op jullie alle vier! Boeie!!!

Wat een rare opmerking , als je verliefd word op een dame heb je toch zelf niet in de hand (het gebeurt) als ze in je hoofd zit ,is misschien moeilijk en je zet ze niet zomaar uit je hoofd ,
Ben geboren en opgegroeid op de Wallen als zoon van een raamexplotant en ook nog familieleden die sexclubs hadden in het Buitenland dus kan zeggen dat ik heel wat heb gezien wat betreft het prostitutieleven en heb nog nooit een liefdesrelatie goed zien aflopen tussen een temeier en een klant.

heb nog nooit een liefdesrelatie goed zien aflopen tussen een temeier en een klant
Hangt misschien ook af van de Dame in kwestie. Gedrag, opvoeding, intelligentie, rugzakje met problemen of niet, etc.

En ook van houding en gedrag van de man. Het is een wisselwerking. En die in een goede afstemming te krijgen en te houden is een kunst.

Nou, ik ben op een leeftijd gekomen dat ik toch wel kies op wie of wat ik eventueel verliefd zou kunnen worden.

Ik kan je met 100% garanderen dat het zeker niet op een hoertje zal zijn bij mij.

Nou, ik ben op een leeftijd gekomen dat ik toch wel kies op wie of wat ik eventueel verliefd zou kunnen worden.

Ik kan je met 100% garanderen dat het zeker niet op een hoertje zal zijn bij mij.
Ik vermoed voor 100% dat het met niemand zal gaan plaatsvinden! 25 recensies schrijven hoe geweldig het allemaal was, halleluja, en dan propageren "nooit op een hoertje"! Strange!

Terug
Bovenaan Onderaan