Verzoek vanuit kinky gehad…

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En met die "beweging" stopt het dus ook: ja, ze willen dat een adverteerder meerderjarig is, en ID zien om uitbuiting te voorkomen of op zijn minst te kunnen aangeven. Maar nee, of een bezoeker een "echte" advertentie zonder fake foto's, kloppende leeftijd etc. voor hun neus krijgen, dat interesseert ze echt niet.

Dat moderators team, om foto's te keuren? Bestaat niet, echt niet. En als ze wel bestaan, mogen ze allemaal op staande voet ontslagen worden. Nepper dan het nu is kan het toch niet worden.
 
Ik werk niet voor of met kinky, ik constateer alleen. Het is veranderd en je kunt daar niet alles erop kwakken wat je maar wilt. Er vindt wel degelijk controle en verificatie plaats. Maar tot hoever dat is is nu wel helder.

Het is voor een flinke pak geld verkocht, dat wel. De prijzen zijn opgedraven en de richting is ook veranderd tov vroegere kinky.
 
Nog steeds heel veel ruimte voor nep op kinky, ik rapporteer met regelmaat advertenties met "geleende" foto's. Die id-check van kinky stelt blijkbaar weinig voor en na de check is het blijkbaar helemaal vrij spel om andere foto's te plaatsen. Ook genoeg advertenties zonder een zichtbaar gezicht, foto's met een waas erover, adverteerders kunnen nog steeds doen wat ze willen.
Het gaat kinky om het geld, neppe foto's fake profielen maakt ze niets uit zolang maar geld binnenstroomt.
 
zaterdag een review geplaatst van een oud bezoek, laten we zeggen dat het geen gfe ervaring was. krijg mail dat het goed gekeurd is ga kijken bij de ts heer en review is niet meer te zien.

Door de adverteerder niet meer aangevinkt denk ik, maar dan kunnen er ook geen vriendjes goede berichten meer geplaatst worden.
 
Vandaag een mail gehad van iemand (Naam Verwijderd). Zojuist en al eerder beantwoord dat ze mijn gegevens moeten verwijderen. En hierbij de noot eventueel een melding als AVG… de brutaliteit

Beste oud-hookerslid,

En dat 'beste' mag je in dit geval letterlijk nemen, omdat je in onze ogen één van de betere schrijvers op Hookers was.
Zoals je waarschijnlijk al wel gemerkt hebt, hebben wij zo'n 2 maanden geleden de review- functionaliteit op Kinky.nl toegevoegd. Wij zijn nu aan het kijken hoe we nog meer betrouwbare reviews op Kinky.nl kunnen krijgen. Hierbij is het idee gegroeid om de beste schrijvers van Hookers te benaderen waarvan jij er in onze ogen zeker een was.
Vanuit je Hookersverleden als betrouwbare reviewer voorzien we voor jou dan de status van Expert reviewer. Dit betekent dat het label Expert reviewer bij elke review getoond wordt, dat jouw reviews altijd bovenaan getoond zullen worden en 3 keer zwaarder zullen wegen dan reviews van anderen.

Zou jij Expert reviewer op Kinky.nl willen worden en regelmatig reviews willen plaatsen?

We hopen op objectieve, waarheidsgetrouwe reviews waarbij positieve ervaringen beschreven worden maar ook aandachtspunten en tekortkomingen aan bod kunnen komen. Hallelujah-berichten van belanghebbenden en wraakrecensies hebben uiteraard geen plaats.

Om ook wat terug te doen voor betrouwbare reviewers gaan we maandelijks 10 dates ieder ter waarde van €150 weggeven. Hier maak je dan uiteraard ook maandelijks kans op. Vijf dates worden willekeurig verloot onder de reviewers, vijf andere gaan naar de 'beste reviews van de maand' bepaald door ons reviewpanel.



Wij hebben al best wat feedback gekregen op de review-functionaliteit. Een veel gehoorde is dat reviews standaard bij elke adverteerder aan moet staan. In eerste instantie hebben wij hiervoor nog niet gekozen maar dit is zeker iets wat we gaan heroverwegen in de komende maanden.



Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij mailen op …… of bellen via 070 – 750 6006. We kijken ook uit naar je eventuele feedback om de reviews op Kinky verder te verbeteren.



Met vriendelijke groeten en veel wandelplezier toegewenst!
Wtf haha.
Kom mij dan neuken aub 😜
 
Wtf, laten ze zich bij Midhold en Tease Media drukmaken om het aantal oplichters die op beide platforms kunnen gloreren alsof het niks is. Maar nee hoor, we gaan wandelaars proberen te paaien. Tease en Midhold moeten zich kaporschamen.
 
Ik denk dat die droeftoeters serieus bang zijn voor concurrentie van GR. Ik zie overigens wel een opmerkelijke toename de afgelopen tijd van recensies op Kinky.. Dus toch nog genoeg mensen die graag willen meedingen naar de prijzen. Maar als ik sommige recensies daar lees is het altijd allemaal geweldig en met te weinig relevante details. Altijd hetzelfde 'ik ga terug, ze is echt de dame van de foto's' en blahblahbla..
 
Ik had vorige week op 1 dag een viertal korte recensies geschreven over daadwerkelijke bezoeken waarvan er 2 goedgekeurd waren en 2 afgekeurd met als reden "waarschijnlijk onbetrouwbaar". Wtf? Ik heb gelijk mijn account weer verwijderd.
 
Wtf, laten ze zich bij Midhold en Tease Media drukmaken om het aantal oplichters die op beide platforms kunnen gloreren alsof het niks is. Maar nee hoor, we gaan wandelaars proberen te paaien. Tease en Midhold moeten zich kaporschamen.
Aan die oplichters verdienen ze bij Midhold, want die nemen braaf advertenties af. Van wandelaars die eerlijke en dus soms negatieve reviews plaatsen hebben ze alleen maar last.
 
Ik denk dat die droeftoeters serieus bang zijn voor concurrentie van GR. Ik zie overigens wel een opmerkelijke toename de afgelopen tijd van recensies op Kinky.. Dus toch nog genoeg mensen die graag willen meedingen naar de prijzen. Maar als ik sommige recensies daar lees is het altijd allemaal geweldig en met te weinig relevante details. Altijd hetzelfde 'ik ga terug, ze is echt de dame van de foto's' en blahblahbla..
Nee dat geloof ik niet, deze site is ook reclame voor kinky. In de recensies worden vaak de links naar een kinkyprofiel gezet. Deze site zal objectievere recensies plaatsen dan op de kinky site zelf. Vergeet niet negatieve aandacht is ook aandacht. Laten we zeggen dat ik een negatieve recensie plaats over iemand die op kinky adverteerd. Ga je toch even de link bekijken. En misschien nog even verder kijken daar.
 
Een bijwerking van die tombola op kinky is dat er nu dus figuren zijn die recensies van hier herschrijven en op kinky plaatsen. Ik zag een recensie van ene "ladykiller" op kinky die mijn recensie over Cataleya (https://www.girlsreview.nl/threads/cataleya-rotterdam-voorheen-amsterdam.1124/) gedeeltelijk heeft herschreven. Sommige zinnen heeft die flapdrol niet eens de moeite genomen om aan te passen. Ik zou wel balen wanneer zo'n figuur nog een prijs wint ook.
 
Ik denk dat die droeftoeters serieus bang zijn voor concurrentie van GR. Ik zie overigens wel een opmerkelijke toename de afgelopen tijd van recensies op Kinky.. Dus toch nog genoeg mensen die graag willen meedingen naar de prijzen. Maar als ik sommige recensies daar lees is het altijd allemaal geweldig en met te weinig relevante details. Altijd hetzelfde 'ik ga terug, ze is echt de dame van de foto's' en blahblahbla..

UGC of simpelgezegd "User generated content" is gewoon heel erg in in de zoekmachine. Ze doen die acties juist om het aantal UGC gigantisch omhoog te schroeven. En zo blijven ze de komende jaren ook een authoriteit.

Maar je ziet alleen de positieve, lovende reviews, de negatieve worden snel weggemoffeld. Je kunt tegenwoordig een reclamebureau al huren voor het publiceren van reviews, ook al zijn daar geen diensten voor geleverd (fictieve reviews).

Reviews moet je gewoon niks meer aan wegen eigenlijk. Ik zou als ik een bezoeker was kijken naar de recensies in waarin iemand iets te kaak stelt; kloppen de foto's, hoe was de service, is de dame beperkt of fulltime of zelfs 24 uur aanwezig etc?
 
Een bijwerking van die tombola op kinky is dat er nu dus figuren zijn die recensies van hier herschrijven en op kinky plaatsen. Ik zag een recensie van ene "ladykiller" op kinky die mijn recensie over Cataleya (https://www.girlsreview.nl/threads/cataleya-rotterdam-voorheen-amsterdam.1124/) gedeeltelijk heeft herschreven. Sommige zinnen heeft die flapdrol niet eens de moeite genomen om aan te passen. Ik zou wel balen wanneer zo'n figuur nog een prijs wint ook.
@Lament had zoiets ook al geconstateerd: https://www.girlsreview.nl/threads/emma-rotterdam-voorheen-den-haag-leiden.6957/post-104184
 
Iemand heeft mijn review van hier gekopieerd en dit als review op een kinky profiel geplakt. Aan degene die dit heft gedaan wil ik hierbij laten weten dit niet op prijs te stellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent niet de eerste review schrijver die hierover klaagt.
Een Andere review werd ook bijna woordelijk (in ieder geval met opmerkelijke niet te missen woordkeuze/zinsbouw) overgenomen.
Kinky beloond review schrijvers en dat werkt dit blijkbaar soms in de hand.
Je kan daar een klacht indienen, maar ik vrees dat Midhold de reviews zelf waardevoller vind dan wie ze maakt
 
@admin misschien is er mee te denken. Ik zag dat de copycats op kinky (ja jij als je meeleest "JasondW" in een paar maanden tijd 19 recensies "geschreven" heeft waarvan begin deze week maar liefst 5(!) op een dag. En daarvoor vermoedelijk op kosten van Midhold een keer een gratis beurt krijgt. (Want 'goede' reviews is goed voor bezoek kinky).

En als je meeleest, ik hoop dat je trots bent op jezelf "JasondW".
 
Blijkbaar zijn veelschrijvers van hookers actief benaderd om reviews te schrijven (als expert reviewer). Onder hen worden elke maand 10 dates verloot ter waarde van 150 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar zijn veelschrijvers van hookers actief benaderd om reviews te schrijven (als expert reviewer). Onder hen worden elke maand 10 dates verloot ter waarde van 150 euro.
Dat gedoe van die valse reviews & omkoperij is me enigszins ontgaan, maar wat triest zeg! Die JasondW op Kinky is inderdaad ook een trieste rukker, want ik heb zijn lijstje op kinky ook voor de grap eens bekeken. Wat blijkt?

Die JasondW is volgens hemzelf twee dagen geleden op dezelfde middag bij Inessa (Amsterdam) geweest als ik, maar dat kan helemaal niet. Ik was rond 12.30u in Amsterdam en de pret met haar begon iets vóór 13.00u, Inessa moest direct daarna werken voor haar reguliere baan, dat heeft ze mezelf verteld.
Ik ben weleens benieuwd hoe JasondW dat heeft klaargespeeld nadat ik was vertrokken, of hij is haar baas op werk...:unsure:

Zoals bergvlas al zegt, als ik dat lijstje van die JasondW eens bekijk, kan dat niet kloppen. Los van de hoeveelheid bezoekjes in 4-5 dagen, crosst hij schijnbaar ook het hele land af (hoewel het merendeel tot A'dam is te herleiden)... Yeah right...:unsure:

Ik heb ook eens zijn recensie van Inessa vergeleken met info alhier, omdat hij zgn. op dezelfde middag bij Inessa was als ik, wat dus niet kan. Wat blijkt?
@Krelis: ook jou recensie van Inessa is letterlijk gekopieerd door deze ene JasondW, zoals bij ymmw1969 in het geval van Polina ook aan de orde was.
 
Jullie bedoelen zeker onderstaande mail?

Had deze ook in september vorig jaar gehad, verder niets mee gedaan. Mede omdat ik maar op een site schrijf en op kinky de negatieve vrijwel altijd verwijders worden.
( naam, telefoonnummer en mailadres wel even verandert in xxx'en ivm avg)

Beste oud-hookerslid,
En dat 'beste' mag je in dit geval letterlijk nemen, omdat je in onze ogen één van de betere schrijvers op Hookers was.
Zoals je waarschijnlijk al wel gemerkt hebt, hebben wij zo'n 2 maanden geleden de review-functionaliteit op Kinky.nl toegevoegd. Wij zijn nu aan het kijken hoe we nog meer betrouwbare reviews op Kinky.nl kunnen krijgen. Hierbij is het idee gegroeid om de beste schrijvers van Hookers te benaderen waarvan jij er in onze ogen zeker een was.
Vanuit je Hookersverleden als betrouwbare reviewer voorzien we voor jou dan de status van Expert reviewer. Dit betekent dat het label Expert reviewer (binnenkort) bij elke review getoond wordt, dat jouw reviews altijd bovenaan getoond zullen worden en 3 keer zwaarder zullen wegen dan reviews van anderen.

Zou jij Expert reviewer op Kinky.nl willen worden en regelmatig reviews willen plaatsen? Indien je geïnteresseerd bent willen we je vragen om even te signaleren met welk mailadres en/of welke nickname je actief bent of wil worden op Kinky. Het duurt overigens nog enkele weken (technische aanpassingen) vooraleer het label expert reviewer zichtbaar is maar in de tussentijd komen je eventuele recensies alvast in aanmerking voor een prijs.

We hopen op objectieve, waarheidsgetrouwe reviews waarbij positieve ervaringen beschreven worden maar ook aandachtspunten en tekortkomingen aan bod kunnen komen. Hallelujah-berichten van belanghebbenden en wraakrecensies hebben uiteraard geen plaats.

Om ook wat terug te doen voor betrouwbare reviewers gaan we maandelijks 10 dates ieder ter waarde van €150 weggeven. Hier maak je dan uiteraard ook maandelijks kans op. Vijf dates worden willekeurig verloot onder alle reviewers, vijf andere gaan naar de 'beste reviews van de maand', bepaald door ons reviewpanel.

Wij hebben al best wat feedback gekregen op de review-functionaliteit. Een veel gehoorde is dat reviews standaard bij elke adverteerder aan moet staan. In eerste instantie hebben wij hiervoor nog niet gekozen maar dit is zeker iets wat we gaan heroverwegen in de komende maanden.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij mailen op xxx@kxxxy.nl of bellen via xxx xxxxxxx. We kijken ook uit naar je eventuele feedback om de reviews op Kinky verder te verbeteren.


Met vriendelijke groeten en veel wandelplezier toegewenst!
 
Feitelijk is deze recensie schrijver niets te verwijten, niets wat we neer pennen hier is auteursrechtelijk beschermd. Of het netjes is dat is de vraag.
Het is midhold die zichzelf weer eens voor lul zet. 0% controle
 
Hoi, ben een regelmatige lezer, niet echt een schrijver! Excuses daarvoor.
Maar las deze discussie en ben het zeker eens met de onbetrouwbaarheid van kinky en sexjobs! Is er een alternatief???? Eerder opperde iemand om iets op te starten, maar is dat er niet al? Zonder dat daar gebruik van wordt gemaakt?
Redlights.be daar bestaat ook een .nl variant van! De NL variant is alleen lang niet zo gevuld als de .be uitvoering!
Kunnen we niet tegen veel dames zeggen/vragen over te stappen omdat kinky en sexjobs uiteindelijk niet te vertrouwen zijn.
Als we dat allemaal doen stappen de vrouwen misschien over en kunnen ee op dat platvorm verder!
Of mis ik iets en is redlights ook onbetrouwbaar?
 
Iemand heeft mijn review van hier gekopieerd en dit als review op een kinky profiel geplakt. Aan degene die dit heft gedaan wil ik hierbij laten weten dit niet op prijs te stellen.
Dit is bij een review van mij ook gedaan. Ik heb het gerapporteerd bij kinky en ze hebben zowaar de review verwijderd. Maar wat schetst mijn verbazing, de review is nu weer terug. Ik ga dus maar weer rapporteren.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan