Recensie Violetta, Lanaken 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zorro

Stamgast
733
06/10/21
1.195
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lanaken/2159046-violeta
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zalige uur gehad met deze dame. Samen onder de douche. Dame heeft die heerlijke Latina vibe in bed (en ernaast) waarbij haar rondingen optimaal worden ingezet om je helemaal gek te maken. Lokatie is redelijk discreet en prima in orde. Je kunt voor de deur parkeren. Haar Engels is redelijk, maar ik kwam niet perse voor een diepgaand en uitgebreid gesprek. Waar ik wel voor kwam was heerlijke sex en dat ging prima :) Herhalingsgevaar 100%, ze vertelde dat ze waarschijnlijk nog een paar weken zou blijven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/violeta-queen-hot.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2x bij deze dame geweest. Ze heeft een curvy body met grote borsten en een mooie volle kont.

Ik vind haar en Anabell een van de mooiere latina's alleen is haar inzet beter.

Eerste date was het pijpen en tongzoenen een beetje voorzichtig maar niet onaardig. De seks was keihard zowel in kontje en kutje. Ze ging helemaal los.

Tweede date was een paar maanden later maar ze wist nog wie ik was op de app. Tongzoenen en pijpen was nu wel meer vrijuit. Meer tong, harder zuigen en haar initiatief om me te willen tz en pijpen.

Ik heb een uurlang diep haar kontje geneukt in allerlei verschillende standjes 🙈. Nooit eerder gedaan. Ze vertelde me dat haar kontje helemaal openstond en liet het me daarna zien, geil wijf 😂.

Betreft de seks een van de betere die ik ooit heb gehad.
 
Ook recent geweest, tongzoenen zeer beperkt ook al had ik hiervoor 20 euro supplement neergeteld. Neuken doet ze wel goed, komt meermaals zelf klaar met kippenvel over haar lichaam. Anaal niet genomen, gekke prijzen die ze daarvoor vraagt (wel vingers in haar kont tijdens t neuken) + ze heeft een siliconen kont wat ik toch minder geil vind.
Ook houdt ze er wel van als je haar wat harder hanteert en bijv haar keel dichtknijpt.

Pzc ook 50 supplement dus ook geskipt. Dus totale schade neuken met kussen (kan t geen tz noemen) 120 euro/30 min.

Voor de rest wel aangename meid in de omgang maar heb al veel betere gehad voor minder. Ging uit van de goede reviews en had beter verwacht, ook op fotos veel knapper dan werkelijkheid. Bed sporten 7/10 looks 7/10
 
Ook recent geweest, tongzoenen zeer beperkt ook al had ik hiervoor 20 euro supplement neergeteld. Neuken doet ze wel goed, komt meermaals zelf klaar met kippenvel over haar lichaam. Anaal niet genomen, gekke prijzen die ze daarvoor vraagt (wel vingers in haar kont tijdens t neuken) + ze heeft een siliconen kont wat ik toch minder geil vind.
Ook houdt ze er wel van als je haar wat harder hanteert en bijv haar keel dichtknijpt.

Pzc ook 50 supplement dus ook geskipt. Dus totale schade neuken met kussen (kan t geen tz noemen) 120 euro/30 min.

Voor de rest wel aangename meid in de omgang maar heb al veel betere gehad voor minder. Ging uit van de goede reviews en had beter verwacht, ook op fotos veel knapper dan werkelijkheid. Bed sporten 7/10 looks 7/10
Blijkbaar varieert het aanbod en de bijbehorende prijs bij haar wel eens. Had er een goeie klik mee, en er ging veel vanzelf. Wat misschien ook meespeelt is dat ik nooit voor een half uur ga. In mijn ervaring zijn de meeste dames bij een uurtje ook wat relaxter. Daarom meestal wat terughoudend bij opschrijven van extra's. Zijn altijd mensen die dat als een soort garantie gaan hanteren. Maar als een dame een extra expliciet aanbiedt en zich ervoor laat betalen dan vind ik natuurlijk ook dat je dan ook wel iets mag verwachten. Als ze het niet wil zou ze het beter niet aanbieden.
 
Vorige week heb ik Violeta bezocht in Amsterdam.
Van te voren heb ik duidelijk gevraagd of zij de dame van de fotos was. Ja dat was ze 100 %.
Ik denk wel dat de fotos ouder zijn want ze was flink wat kilos zwaarder dan op de fotos.
Nu gebeurd dat wel vaker dat de dames wat forser zijn dan op de fotos en is dat voor mij niet altijd een probleem.
Deze keer dus wel. Ik moest echt heel goed kijken of zij het wel was zo groot was het verschil.
Dat was een week geleden en ik denk dat ik zeker niet de enige ben die op die mooie fotos is afgekomen.

Ik ben direct weggegaan en doorgereden naar Rotterdam waar ik Stefy heb bezocht.
Met haar had ik al een videocall gedaan dus ik wist dat dat meer dan goed was.
 
Laatst bewerkt:
Zelfde dame als deze


Zal vragen om de draadjes samen te voegen
 
Deze week bij haar geweest
Top Ervaring !
Heerlijk lichaam… als je van volle billen en siliconen borsten houd.
Hoe harder je haar neemt… hoe fijner ze het vindt.
Op een gegeven moment ging ook het rubbertje af en maakte ze het af tussen haar borsten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan