Vluggertje raam of 30 min prive-huis?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NieuweHobby

Stamgast
Forumpionier
948
05/07/21
895
4
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Raam is meestal 35-100 voor 15-30 minuten.
Prive-huis 60-80 voor 15-30 minuten.

Ik ben alleen nog maar naar de ramen geweest maar overweeg om eens een privehuis te proberen.:)
 
In Skw is de prijs 100 eur voor 40 minuten en 50 voor 20min. Dus vergelijkbaar met privé.
Dan weet ik het wel. Bij ramen kan ik ten minste zien wie het is. Op sites staan vaak valse foto's en schrik je je rot als ze de deur opendoet...
Ik lees veel goede dingen over Schipperskwartier. Misschien moet ik het ritje maar eens maken.:)
 
Altijd privéhuis voor mij. Omit begonnen bij de ramen, maar het kan mij niet echt tevreden stellen.
Daarnaast heb je tijdens de voorstel ronde even de tijd de gewenste opties door te nemen, zodat er geen verassingen meer zijn.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar ramen. Dan kun je dames eerst een goed bekijken en in de ogen kijken. Maar je bent natuurlijk wel afhankelijk van het raamaanbod.
 
Ik geef de voorkeur aan privéhuis, maar dan niet voor slechts een half uur. Ik begin altijd met 45 min en afhankelijk van de klik met het meisje kan dat uitbreiden naar 60. Ik verkies de discretie en het comfort van het privéhuis boven de ramen, die ik ook dikwijls gedaan heb. Maar bovendien ben ik vaak op zoek naar de GFE en die vind je nu eenmaal sneller in een privéhuis. Da's natuurlijk afhankelijk van je chemie met het meisje, maar ze staan er veel vaker voor open dan de Oost-Europese raamdames voor wie het toch vooral 'suck and fuck' is.
 
Raamdames vaak bezocht, maar eigenlijk zijn die er voor de toeristen, snel binnen en weer buiten. Thuisontvangst is persoonlijker naar mijn mening, en club ontvangst de overtreffende trap. Maar dit alles hangt ook van de dame af.. voor mij is het eindeloos rondlopen op de wallen ofzo en wachten op die ene dame die bezet is wel mooi geweest, afspreken en aan de slag bij de thuis/club dames heeft nu mijn voorkeur.
 
Maar bovendien ben ik vaak op zoek naar de GFE en die vind je nu eenmaal sneller in een privéhuis. Da's natuurlijk afhankelijk van je chemie met het meisje, maar ze staan er veel vaker voor open dan de Oost-Europese raamdames voor wie het toch vooral 'suck and fuck' is.
De liefste, vriendelijkste, meest sociale en intelligentste dame die ik in de betaalde sekswereld ooit ben tegengekomen is een Roemeense. Behalve die dame, ga ik nog bij een ganse verzameling andere Oost-Europese raamdames op bezoek, die op het vlak van GFE niet bang hoeven te zijn van de prestaties van niet.Oost-Europese collegaatjes. Integendeel.

Het is altijd een beetje gevaarlijk om een hele groep (Oost-Europees) over dezelfde kam te scheren op basis van een beperkt aantal eigen ervaringen.

Ik weet niet hoe het in Nederland zit op dit moment, maar ook in privehuizen vind je hier in Vlaanderen niet direct veel authentiek-Vlaamse meiden.
 
Geen van beide, ik ga voor de privé ontvangst. Bij ramen gaat het allemaal snel, snel en bij privé huis moet ik er niet aan denken dat er maar een handvol dames zijn, en is er geen een van je gading.
 
Veralgemenen kun je nooit!
Ik kies dan mss eerder voor een raamdame, meer keuze en idd sommige raamdames zijn zeer gehaast maar in
de eerste plaats gaat het om de service en sommige gehaaste dames geven dan wel een goede service in plaats van dames in privé of privéhuizen
maar zoals ik al zei veralgemenen kun je nooit want sommige dames in privéhuizen zijn dan wel top en andere miserabel en dames in privé soms goed en soms puur bedrog maar reacties lezen van andere kan je een hoop teleurstellingen besparen!
 
Geen van beide, ik ga voor de privé ontvangst. Bij ramen gaat het allemaal snel, snel en bij privé huis moet ik er niet aan denken dat er maar een handvol dames zijn, en is er geen een van je gading.
Bij mij is het precies andersom, zowel ramen als privéhuizen, maar geen privé ontvangst.
Bij ramen kun je eerst rustig rondkijken en dan je keuze maken of weggaan, en de service kan meevallen. Bij privéhuizen is het wel ietsje dwingender om een dame te kiezen als je er eenmaal bent, maar het blijft vrijblijvend en als ik geen keuze kan maken, dan ga ik gewoon weer weg. Er kan doorgaans meer dan bij de ramen, maar niet altijd.
Bij privéontvangst is het altijd maar afwachten hoe de dame er uit ziet en hoe de hygiëne en ontvangstplek is. En dan loop je nog het risico op belazerij. Mijn ervaringen zijn hier niet positief en ik heb daar een punt achter gezet, ik bezoek geen privédames meer. Er zal vast een goede tussen zitten, maar voor het overgrote deel valt het in mijn ogen tegen.
 
Ik lees veel goede dingen over Schipperskwartier. Misschien moet ik het ritje maar eens maken.:)
Ben na de lockdown nog niet terug geweest in het SKW maar verdeelt over 2 shiften werkten er ongeveer 1500 dames/ts'en, cijfers van Antwerpen zelf trouwens, wat je eigenlijk zou moeten doen is een dagje skw om rustig de boel te verkennen ook de wat verscholen ramen in de verversrui zodat je een beeld krijgt van wat er zit over 2 shiften, een paar keer dezelfde route lopen zodat je ook degene ziet die of wat later begint of net de gordijntjes dicht had. De keuze is giga en het is een heet hangijzer maar in belgie is het al toegestaan vanaf 18 jaar. Voor een verfrissing raad ik je cafe falcon aan, eigenaar is een toffe gast (als hij er is) en het is geen pooier of coke cafe, je hebt vanuit het cafe een mooi zicht op de ss ? met de trein is het 20 min lopen vanaf cs, met de auto parkeren op straat, betaald, zondag gratis of in de qpark godefriuskaai, 5 min lopen.
Je raadt het al mijn voorkeur is wandelen, 2e plaats prive een dame bezoeken.
 
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Raam is meestal 35-100 voor 15-30 minuten.
Prive-huis 60-80 voor 15-30 minuten.

Ik ben alleen nog maar naar de ramen geweest maar overweeg om eens een privehuis te proberen.:)
Ik ben juist nog nooit naar de ramen geweest. Wel langsgelopen maar nog nooit naar binnen gegaan. Steeds het gevoel dat dat op de een of andere manier minder is (ik weet dat die gedachte onzin is)
 
Geen van beide, ik ga voor de privé ontvangst. Bij ramen gaat het allemaal snel, snel en bij privé huis moet ik er niet aan denken dat er maar een handvol dames zijn, en is er geen een van je gading.
Hier sla je de plank volledig mis. Bij raamdames kun je ook lang blijven. Ik ga vrijwel altijd voor een uur, en soms zelfs langer. Ik ken verhalen van klanten die afspreken voor 4 of 5 uur met raamdame, dat kun je niet bepaald snel noemen. In het skw zit er altijd tussen de 150 en 300 dames. Waar vind je een privé huis met zo veel keuze.
 
Ben na de lockdown nog niet terug geweest in het SKW maar verdeelt over 2 shiften werkten er ongeveer 1500 dames/ts'en, cijfers van Antwerpen zelf trouwens, wat je eigenlijk zou moeten doen is een dagje skw om rustig de boel te verkennen ook de wat verscholen ramen in de verversrui zodat je een beeld krijgt van wat er zit over 2 shiften, een paar keer dezelfde route lopen zodat je ook degene ziet die of wat later begint of net de gordijntjes dicht had. De keuze is giga en het is een heet hangijzer maar in belgie is het al toegestaan vanaf 18 jaar. Voor een verfrissing raad ik je cafe falcon aan, eigenaar is een toffe gast (als hij er is) en het is geen pooier of coke cafe, je hebt vanuit het cafe een mooi zicht op de ss ? met de trein is het 20 min lopen vanaf cs, met de auto parkeren op straat, betaald, zondag gratis of in de qpark godefriuskaai, 5 min lopen.
Je raadt het al mijn voorkeur is wandelen, 2e plaats prive een dame bezoeken.
1500 is overdreven hoor. Daar zal de stad ook andere vormen van prostitutie bijgeteld hebben. Bij een 100% bezetting werken er tussen 600 en 650 dames in het skw per dag verdeeld over 2 shifts.
 
1500 is overdreven hoor. Daar zal de stad ook andere vormen van prostitutie bijgeteld hebben. Bij een 100% bezetting werken er tussen 600 en 650 dames in het skw per dag verdeeld over 2 shifts.
nee hoor ? dit is van 2018
 
Dates van een uur of soms langer bij een raamdame? Oh, dat is helemaal nieuw voor mij. Van collega's hoorde ik dat raamdames er juist vaak op uit zijn om je binnen een kwartier weer buiten te hebben staan. Dat blijkt dus niet te kloppen.
 
nee hoor ? dit is van 2018
Neem maar van mij aan dat mijn cijfers kloppen. Ik heb het bericht niet gelezen. Mogelijk dat er over het hele jaar 1500 verschillende dames geregistreerd hebben gestaan. Er kunnen er echter maar een goede 300 gelijktijdig werken. Het aantal kamers ligt namelijk maar juist boven de 300. En met 2 op één kamer werken is verboden. En dan maal 2 ivm 2 shifts brengt het totaal op een kleine 650 per dag maximaal. Er zijn altijd dames die dubbele shifts draaien en momenteel zijn er dat heel veel.
 
Hier sla je de plank volledig mis. Bij raamdames kun je ook lang blijven. Ik ga vrijwel altijd voor een uur, en soms zelfs langer. Ik ken verhalen van klanten die afspreken voor 4 of 5 uur met raamdame, dat kun je niet bepaald snel noemen. In het skw zit er altijd tussen de 150 en 300 dames. Waar vind je een privé huis met zo veel keuze.
Hoe meer dames, des te moeilijker de keuze wordt in veel gevallen. Maar goed, ramen zijn sowieso al niet mijn ding.
 
Dat is uiteraard ieder zijn keuze. Iedereen kan natuurlijk meteen al een groot deel afstrepen omdat ze niet hun type zijn. Ok houd van mooie slanke naturel dames. Dus BBW, vallen voor mij al af, en ook de dames met van die grote siliconen kogels, en nog wat andere groepen. Bovendien ga ik hoofdzakelijk altijd naar dezelfde paar toppers die inmiddels mijn favorietjes geworden zijn, en probeer ik slechts af en toe een "nieuwe" uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan