Wat is bij jullie een belangrijk punt om terug te komen naar een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De klik is toch wel het allerbelangrijkste, zowel in -als naast het bed. Verder hou ik persoonlijk erg van zoenen, dus vindt ik het belangrijk dat de dame dat met me deelt. Stukje initiatief en inzet (van beide kanten uiteraard) helpt ook mee voor een geslaagde date en daarmee ook voor vervolgafspraken.

Alhoewel een nieuwe dame een bepaalde extra spanning met zich meebrengt, heb ik toch het liefst 1 "vaste" dame. Helaas verdwijnen de dames vaak (voor langere tijd) waardoor dat toch was lastig is gebleken.
 
na een heerlijke sessie op een warme zomerdag naar buiten gelopen, wilde mijn mondkapje opdoen voor de metro en toen dacht ik "verrek, die zit in mijn hoodie en die heb ik laten liggen bij haar".

Toen maar teruggelopen.
 
Binnen 5 minuten weet ik of ik vaker zal komen of niet. Sommige noemen dat een 'klik' maar bij mij is het toch iets meer. Mijn intuïtie (buikgevoel) bepaalt of ik me bij haar ontspannen voel. Vaak spelen communicatie en ook haar geur een belangrijke rol. Het seksuele deel speelt daarbij nauwelijks een rol maar kan alleen het aanwezige gevoel versterken.
Oftewel wanneer ik een zeer aantrekkelijke dame tref waarmee het heerlijk is om sex te hebben, kan het toch zo maar zijn ik er nooit naar terug zou gaan.
 
Bij Zoé uit Oostende al 5 of 6x geweest .. waarom... heel knap, gfe gevoel, pijpt heel lekker, zeer mooi lichaam, is vlot in omgang en je voelt je snel op je gemak bij haar, geniet ook zelf van de sex en neemt ook zelf initiatief maar je mag ook veel doen met haar.
 
Bij Zoé uit Oostende al 5 of 6x geweest .. waarom... heel knap, gfe gevoel, pijpt heel lekker, zeer mooi lichaam, is vlot in omgang en je voelt je snel op je gemak bij haar, geniet ook zelf van de sex en neemt ook zelf initiatief maar je mag ook veel doen met haar.
Werkt die Zoë eigenlijk nog? Vind niks terug op rl
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan