Hier ook. Daarom nu ook nog meer heks dan is al was. De familie beschermenKlopt helemaal, hier nog een.
En blijft me ook nog achtervolgen, niet het pesten, maar de gevolgen.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHier ook. Daarom nu ook nog meer heks dan is al was. De familie beschermenKlopt helemaal, hier nog een.
Het enige wat je kunt doen is die personen zoveel als mogelijk te ontlopen, al lukt dat op school maar gedeeltelijk.Mee eens. Als je eenmaal het pispaaltje bent, komt niemand je helpen. Helaas spreek ik uit ervaring.
70% van de mannen grijpt niet in wanneer ze zien dat dit gebeurt, hetzelfde percentage wat een vrouw niet helpt wanneer ze wordt lastiggevallen. Het slachtoffer is kwetsbaar. Omstanders kunnen wat doen. En achterlijk dat leerkrachten vaak niet eens door hebben of door willen hebben wat gebeurt.Klopt helemaal, hier nog een.
Tsja... Nu zijn de 'Bullies' zelfs aan de macht!Ik heb altijd een bloedhekel aan pesten gehad.
Nu nog, als er grappen gemaakt worden ten koste van anderen heb ik er moeite mee. Je ziet het ook bij TV-'persoonlijkheden':
Paul de Leeuw, Gordon etc zijn zulke etterbakjes. Om maar kijkcijfers te scoren.
Als er iemand gepest werd op de lagere of middelbare school ging ik er naast staan.
Als ik daardoor ook gepest werd kreeg de pester te maken met mijn scherpe tong. Pesters hebben meestal een uiterst zwak ego en zijn erg onzeker. Die plekken kon ik feilloos duiden.
Enkele kinderen die vroeger erg gepest werden dragen daar nu nog de gevolgen van merk ik als ik ze weer eens spreek.