Wie weet wanneer aaaaaa terugkomt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 306

Stamgast
Forumpionier
374
02/07/21
228
8
Als je kijkt naar de diverse draadjes van de dames dan zie je tussen de enkele reviews heel veel vragen van collega wandelaars.
De meest gestelde vraag is: Weet iemand wanneer…… terugkomt?
In het verlengde daarvan worden ook linkjes van andere dames met dezelfde naam (Bv Maria) gezet "Is dit soms Maria?"
Voor de buitenlandse dames is het heel normaal om hun werkzaamheden te onderbreken en even naar huis te gaan, de advertenties zijn dan logischerwijs inactief.
Elkaar constant bevragen wanneer de dame weer terug is, is totaal oninteressant.
Vinden jullie dat ook?
De vragenstellers vinden natuurlijk niet maar ik ben benieuwd naar de zwijgers wat vinden die van die oninteressante vragen.
Ik zou de modurators willen vragen die te verwijderen.
 
heel eerlijk, vragen naar de (geplande) aanwezigheid van een bepaalde dame, en of ze misschien elders beschikbaar is, is relevanter (en interessanter) dan een groot deel van de discussies die ik zie in recensies

heel praktisch, sommige mensen plannen hun tripjes gewoon graag, of hebben een budget, weten wanneer je favoriete dame beschikbaar zal zijn vind ik echt een doodnormale vraag, en gezien zo'n topic soms vol zit met vaste klanten van een bepaalde dame, kan het zomaar zo zijn dat je nog antwoord krijgt ook...

en ik vind het eigenlijk wel interessant... ik heb die vraag (geloof ik) nooit zelf gesteld maar weleens meegelezen wanneer het ter sprake kwam, en een aantekening gemaakt over de aanwezigheid van een bepaalde dame, en daarna een leuk bezoekje gepland...
 
@Gefikst
Ik ben het helemaal met je eens dat de recensietopics vaak vol staan met allerlei vragen en weinig recensies.
Deze zouden beter in een algemeen topic of in "op zoek" worden gesteld.
Daarnaast zie ik ook regelmatig in topics "wie heeft ervaring met" meerdere recensies verschijnen, die beter in een recensietopic geplaatst zouden kunnen worden.
Ik heb begrepen van @BigBenny dat er helaas nog te weinig moderatoren zijn.
 
Soms wordt er gevraagd naar een dame die ze 15 jaar (!) terug bezocht hebben , werkelijk bizar
Oké dat is wel een extreem voorbeeld , maar als je bijvoorbeeld wilt weten wanneer een bepaalde raamdame die op vakantie is weer terugkomt kan je dat toch gerust vragen? vaak is er dan toch wel iemand die dat weet
Bij de recensies moet je dat niet vragen maar in de rubriek algemeen van de betreffende topic lijkt me dat keurig op zijn plaats
De "waar zit deze dame nu " rubriek lijkt me daar niet zo geschikt voor , degene die vraagt wanneer een dame aanwezig is weet namelijk al waar deze dame normaal gesproken zit maar wil alleen weten wanneer ze daar weer zit
 
Korte vraag en kort antwoord op vraag of DVP aanwezig is stoort mij niet. Wèl irritant als zelfde vraag 3 dagen later weer gesteld wordt. Ik zie overigens geregeld recensietopics schoongeveegd worden. We kunnen zelf ook handje toesteken door rapporteer knop te gebruiken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan