Recensie Zoë, nampet-thaimassage, Eke 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trailme

Vaste klant
121
04/11/21
32
3
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://nampet-thaimassage.be
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week Zoë een bezocht bij https://nampet-thaimassage.be/ in Eke.
Er was al wel een algemeen topic van nampet-thaimassage, maar dat ging toch eerder over Tip en Zoë verdient haar eigen topic.

Afspraak maken ging vlot en ik mocht na 15min al afkomen. Vriendelijk ontvangen door een oudere dame, die me naar haar kamer bracht. Zoë was zich nog aan het opfrissen.
Na binnenkomst Zoë de €80 betaald voor een uurtje massage. Dan mocht ik gaan liggen en kreeg ik een wasje met de waslap. Ondertussen praat ze aan één stuk door, het is wel een vrolijke kwebbelaar. De handdoek ging af en toen kreeg ik een zicht op haar mooie, slanke lichaam. Haar borsten lijken me wel wat bijgewerkt, maar alles is binnen natuurlijke proporties en tijdens het ero-spel later voelden ze toch voldoende zacht aan. Zoë heeft haar haar momenteel geblondeerd, wat wel een aparte look geeft op een aziatische (ze is niet 100% Thaise). De reden dat ze niet altijd beschikbaar is, is omdat ze nog ander werk heeft en massage eerder een bijverdienste is.
De massage op zich is eerder wat gewrijf, zoals collega @Iamfrombelgium al terecht opmerkte. Maar toch op één of andere manier wel aangenaam. Even later deed ze een poging voor B2B, waarbij ik haar borsten en poesje over me heen voelden glijden, maar erotisch werd het niet omdat het eerder stuntelig overkwam. Na het omdraaien wordt de verplichte olie op de leuter gewreven en begon ze die te masseren.
Al bij al vond ik haar wel fijn om mee te maken, het is een lieve meid die er goed uitziet en tot veel te overhalen valt. Aan de massage-skills mag nog wat gewerkt worden.
Ze is ook zeker geen klokkekijkster, want ik ben toch zeker 80min binnen geweest (incl. douche er na).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan