Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is ook maar achterlijk dat hij jou verkinkt heeft.

Opzich hoef ze je je niet te verantwoorden. Als het niet past past het niet. Natuurlijk moet je het wel een paar uur op voorhand laten weten (als het kan). Zo dat de klant niet een nutteloze rit doet. Of nog een andere dame kan boeken.
Ja maar dat is soms best moeilijk als je letterlijk in dezelfde straat woont als je ouders☹️
 
Dat is te begrijpen. Zijn ze boos op jou ?
Nee alleen teleurgesteld.. maar ze vragen steeds dingen van waar ga je naartoe, en houden mijn auto in de gaten😞

Ding is ik weet bij god niet hoe ik kan verhuizen🤷‍♀️

Ik heb zo'n 35k maar zit muurvast, want sekswerk betekend geen hypotheek, en in de vrije sector moet je 3,5x de huur hebben als inkomen…😐
 
Nee alleen teleurgesteld.. maar ze vragen steeds dingen van waar ga je naartoe, en houden mijn auto in de gaten😞

Ding is ik weet bij god niet hoe ik kan verhuizen🤷‍♀️

Ik heb zo'n 35k maar zit muurvast, want sekswerk betekend geen hypotheek, en in de vrije sector moet je 3,5x de huur hebben als inkomen…😐
Samenwonen? Ik heb zo'n 50k en kan ook nergens terecht. :(
 
Nee alleen teleurgesteld.. maar ze vragen steeds dingen van waar ga je naartoe, en houden mijn auto in de gaten😞

Ding is ik weet bij god niet hoe ik kan verhuizen🤷‍♀️

Ik heb zo'n 35k maar zit muurvast, want sekswerk betekend geen hypotheek, en in de vrije sector moet je 3,5x de huur hebben als inkomen…😐
Dat is wel rot. Ergens moeten ze jou ook je vrijheid laten. Mijn vader weet van mij ook dat ik naar de dvp´s ga. Als ik voor de eerste keer naar een dvp ga vraagt hij wel om een briefje te leggen met het adres. Just in case dat ik niet thuis kom dat hij weet waar ze moeten zoeken. Hij gaat niet gaan kijken van wie wat en waar. Dat zouden jou ouders mss wel doen als ik het goed begrijp.

je hebt toch ook een andere job telt dat niet voor een hypotheek? Hier in belgië moet je 3 maanden borg leggen + je huur voor de eerste maand denk ik. (Als je wil huren)

Om te kopen weet ik het niet hoe het zit.
 
Dat is wel rot. Ergens moeten ze jou ook je vrijheid laten. Mijn vader weet van mij ook dat ik naar de dvp´s ga. Als ik voor de eerste keer naar een dvp ga vraagt hij wel om een briefje te leggen met het adres. Just in case dat ik niet thuis kom dat hij weet waar ze moeten zoeken. Hij gaat niet gaan kijken van wie wat en waar. Dat zouden jou ouders mss wel doen als ik het goed begrijp.

je hebt toch ook een andere job telt dat niet voor een hypotheek? Hier in belgië moet je 3 maanden borg leggen + je huur voor de eerste maand denk ik. (Als je wil huren)

Om te kopen weet ik het niet hoe het zit.
Bij veel vrije sector huur hier in Nederland moet je vaak 3-4x de huur verdienen willen ze aan je verhuren.
Andere zijn ouderen flats en moet je minimaal 50-60 jaar zijn.
Echt kansloos hier.
 
Bij veel vrije sector huur hier in Nederland moet je vaak 3-4x de huur verdienen willen ze aan je verhuren.
Andere zijn ouderen flats en moet je minimaal 50-60 jaar zijn.
Echt kansloos hier.
Klopt ik verdien gewoon modaal, maar met mijn inkomen krijg ik niks ook geen sociale huur😂

Zo goed geregeld hier in nederland🤦🏻‍♀️
 
Klopt ik verdien gewoon modaal, maar met mijn inkomen krijg ik niks ook geen sociale huur😂

Zo goed geregeld hier in nederland🤦🏻‍♀️
Tsja... de huisvesting sector is een regelrechte ramp in Nederland...
En... telkens ze de regels 'bijsturen' wordt het nog een beetje krapper!
 
Tsja... de huisvesting sector is een regelrechte ramp in Nederland...
En... telkens ze de regels 'bijsturen' wordt het nog een beetje krapper!
Klopt ik snap ook niet dat sekswerkers zich druk maken om deze site terwijl wij eigenlijk de Nederlandse staat en banken moeten gaan aanklagen.

Als dat inkomen meegeteld zou worden kon ik tenminste verhuizen uit deze ellende
 
Klopt ik snap ook niet dat sekswerkers zich druk maken om deze site terwijl wij eigenlijk de Nederlandse staat en banken moeten gaan aanklagen.

Als dat inkomen meegeteld zou worden kon ik tenminste verhuizen uit deze ellende
Is van jouw kvk en bankrekening af te leiden dat je een sexwerker bent?

Je moet vaak nog wel 3 jaar aan cijfers overhandigen wil het meetellen.

Of kan de bank het op een andere manier zien hoe jij je geld verdient?
 
Klopt ik verdien gewoon modaal, maar met mijn inkomen krijg ik niks ook geen sociale huur😂

Zo goed geregeld hier in nederland🤦🏻‍♀️
Modaal wordt 2024 geschat op 44k. Ik zit geloof ik op de helft.
Een bruikbare hypotheek zit er dus ook niet echt in voor mij.
Wachtrijen bij sociale huur zijn jaren lang.
 
Bij veel vrije sector huur hier in Nederland moet je vaak 3-4x de huur verdienen willen ze aan je verhuren.
Andere zijn ouderen flats en moet je minimaal 50-60 jaar zijn.
Echt kansloos hier.
Dan vind ik het borg systeem hier beter. Mijn groot ouders verhuren ook apartementen. En dat draaid rond de 800€ per maand dacht ik. Dus dan moet je in nl 2.200- 3.000€ verdienen. Om dat appartement te huren in nl? Fucking hel.

Als je in belgië een huis koopt kijken ze wel naar wat je verdiend. Dan moot je loonbriefjes tonen van de laatste 3 maanden om je lening te krijgen. Wat steeds meer geweiger

Ik denk dat je nu nog 80% van de prijs kan lenen. Huizen in mijn buurt kosten al snel 400.000€ afhankelijk van de energiewaarde van je huis kan het zijn dat je binnen de 5 jaar je huis verplicht moet renoveren.

Daar bij komt dat je in belgië je hypotheek niet meer kan inbrengen in je belastingen. Dus mag ik het praktich vergeten om in mijn eigen buurt een huis te kopen.
 
Dan vind ik het borg systeem hier beter. Mijn groot ouders verhuren ook apartementen. En dat draaid rond de 800€ per maand dacht ik. Dus dan moet je in nl 2.200- 3.000€ verdienen. Om dat appartement te huren in nl? Fucking hel.

Als je in belgië een huis koopt kijken ze wel naar wat je verdiend. Dan moot je loonbriefjes tonen van de laatste 3 maanden om je lening te krijgen. Wat steeds meer geweiger

Ik denk dat je nu nog 80% van de prijs kan lenen. Huizen in mijn buurt kosten al snel 400.000€ afhankelijk van de energiewaarde van je huis kan het zijn dat je binnen de 5 jaar je huis verplicht moet renoveren.

Daar bij komt dat je in belgië je hypotheek niet meer kan inbrengen in je belastingen. Dus mag ik het praktich vergeten om in mijn eigen buurt een huis te kopen.
Oh hier moet je ook nog een paar maanden borg betalen hoor😂

Gewoon heel simpel je kan geen kant op, en beter gaat het niet worden.
 
Modaal wordt 2024 geschat op 44k. Ik zit geloof ik op de helft.
Een bruikbare hypotheek zit er dus ook niet echt in voor mij.
Wachtrijen bij sociale huur zijn jaren lang.
Ja Zo maar 10 jaar,..... echt heel erg
Vluchtelingen gaan voor.

Die krijgen zelfs vrije sector woningen, huur word betaald.
Ik maak jullie gek,.....
Ken een Sirisch gezin
Vader moeder 4 kids
Hebben een 6 Kamer eengezins woning
Stationcar Op de oprit van 6 jaar oud
Geen van hun werkt
2X P week naar AH met zn vieren en dan ieder 2 Bigshoppers vol naar binnen slepen.
Nou komt t he?
Ze gingen op vakantie,.......en waar gingen ze heen denk je?
 
Laatst bewerkt:
Ja Zo maar 10 jaar,..... echt heel erg
Vluchtelingen gaan voor.

Die krijgen zelfs vrije sector woningen,huur word betaald.
Echt alsjeblieft geen vluchtelingen bespreken in mijn topic. Wij krijgen hele gezellige jongens uit ter Apel en ik wordt er in de buurt mee doodgegooid.

Ik heb ze geaccepteerd alleen veel nog niet.
 
Mijn ouders hebben mij nu gesteund, maar ik zit gewoon volledig aan hun vast daardoor…

Niet echt slim geweest
het was ook niet gepland dat ze wisten dat je een dvp was.

Ik ben nu 25% eigenaar van het huis waar ik in woon. De andere 25% is van mijn zus, 50% is van mijn vader.

MIjn zus zegt altijd dat ze het huis voor mij wil laten. Maar het zo ver is ik zou het liefst haar uitkopen (als het nog kan)voor de minste bs. Ik vertouw mij zus wel maar mijn schoonbroer niet. (Het gaat om veel geld en hij is redelijk geldgejogen)
 
Groot gelijk, je moet ook aan jezelf denken :)
Vind ik ook. Ik belde gisteren naar een privé-huis om vandaag een date te hebben met een dame. De basin vroeg of dat ik morgen kon bellen met de dame overwoog om vandaag vrij te nemen. Ze heeft verlof gepakt en het is haar gegunt. Ik bezoek wel een andere dame. Ooit gaat een date wel eens lukken met haar.
 
Vind ik ook. Ik belde gisteren naar een privé-huis om vandaag een date te hebben met een dame. De basin vroeg of dat ik morgen kon bellen met de dame overwoog om vandaag vrij te nemen. Ze heeft verlof gepakt en het is haar gegunt. Ik bezoek wel een andere dame. Ooit gaat een date wel eens lukken met haar.
Fijn dat er mannen zijn die het de dvp ook gunt om een dag vrij te zijn.
Ik ervaar regelmatig negativiteit als er een klant wil afspreken terwijl dat ik dan om één of andere reden niet beschikbaar ben..
 
Fijn dat er mannen zijn die het de dvp ook gunt om een dag vrij te zijn.
Ik ervaar regelmatig negativiteit als er een klant wil afspreken terwijl dat ik dan om één of andere reden niet beschikbaar ben..
Nu, zolang je samen afspreekt... en beiden houden zich dan ook aan de gemaakte afspraken... moet het toch lukken dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat er mannen zijn die het de dvp ook gunt om een dag vrij te zijn.
Ik ervaar regelmatig negativiteit als er een klant wil afspreken terwijl dat ik dan om één of andere reden niet beschikbaar ben..
Ik vind dat dat meer moet kunnen. Soms merk ik dat een dvp gewoon moe is. Het is fysiek en metaal zwaar omdat je sociaal werkt met verschillende mensen.

Na haar werk dag moet ze ook haar huishouden doen boodschappen etc. Eventueel haar gezin. Bij sommige komt er een 2 de job bij. En als ze dan nog een gaatje vrij heeft word dat gebruikt om andere dingen in orde te brengen en tijd te maken voor familie en vrienden.

Ik denk dat veel klanten vergeten of niet beseffen dat een dvp ook een leven heeft buiten haar job als dvp.

Als een dvp nooit een een me dagje kan nemen. Gaat ze er vroeg of laat onderdoor.
Dat klopt, maar helaas denkt niet elke man zo..
Dat is vele klanten denken ik heb zin en de dvp moet springen.
 
Ja! Dat vind ik ook erg jammer...
Zo had ik een keer een afspraak met een Latina die bekend stond om uitstekende service... Maar toen ik na het nodige gedoe (date meer dan twee uur verlaat) toch bij haar kwam... bleek de dame is erg moe!

Tsja... Niet leuk voor mij en niet leuk voor haar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan