Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja ze hebben een ander hotel voor mij geregeld, maar had het eerst niet door…

Het is gewoon echt heel vies🤮

Dan liever overal spermavlekken ofzo🙈
Nou, als je ziet wat er met een blauwe lamp allemaal zichtbaar wordt, zijn dat nog de minst erge dingen.
Ik kijk zulke programma's niet vaak, maar die ene keer zat de poep zelfs tegen de muur.
Er zijn mensen die zich echt niet weten te gedragen.
 
Nou, als je ziet wat er met een blauwe lamp allemaal zichtbaar wordt, zijn dat nog de minst erge dingen.
Ik kijk zulke programma's niet vaak, maar die ene keer zat de poep zelfs tegen de muur.
Er zijn mensen die zich echt niet weten te gedragen.
Ik moet zeggen dat ik niet snel vies ben van dingen. Tijdens de corona periode ging ik express lantarenpalen likken, want ik wilde een weekje vakantie. Kreeg het uiteindelijk wel, maar niet van dat☹️

Mis die tijd eerlijk gezegd wel. Toen waren de feestjes veel leuker!🥳
 
Muggen sla ik ook plat, spinnen mogen buitenspelen. Als ze daar een web hebben, weet je dat in elk geval de muggen minder snel binnenkomen.
Ja! Spinnen hadden we buiten ook. Een had een web gebouwd over de straat... van de ene boom naar de andere!

En... die tijgerspin voor het keukenraam (wel aan de buitenkant)... groter dan m'n hand!
tijgerspin 1.jpg
 
Ja dat wel , maar was een lange reis in tijd omdat ik in een boeren actie terechtkwam in België. Maar was de moeite waard , naar het liefdeshotel onder Gent. De dame bleek van nog verder te komen, dus dat was niet zo handig. Een beetje oudere dame 50 jaar maar slank met van die brede heupen heerlijk.
Oeh zijn ze nu bij jullie ook bezig!! Maar volgens mij was het het wel waard toch. Dat is het belangerijkste😊
 
Ja dat wel , maar was een lange reis in tijd omdat ik in een boeren actie terechtkwam in België. Maar was de moeite waard , naar het liefdeshotel onder Gent. De dame bleek van nog verder te komen, dus dat was niet zo handig. Een beetje oudere dame 50 jaar maar slank met van die brede heupen heerlijk.
Opgelet!
Morgen worden de blokkades nog groter!
 
Oeh zijn ze nu bij jullie ook bezig!! Maar volgens mij was het het wel waard toch. Dat is het belangerijkste😊
Zeker , ik vond het ook niet erg.
Het is voor de goede zaak.
En het was bijzonder leuk. Dame betaalde ook nog helft van de hotelkamer , dat was ook vrij uniek. Ik ben helemaal leeg , dus dan slaap ik lekker.Zonder tijdsdruk een keer is ook wel eens lekker.
Ziet er goed uit!
Den Haag is alleen wat ver weg helaas 😉
Den Haag gaat wel, maar dan nog naar die straatjes daar. Bovendien verwacht ik drukte.
 
Zeker , ik vond het ook niet erg.
Het is voor de goede zaak.
En het was bijzonder leuk. Dame betaalde ook nog helft van de hotelkamer , dat was ook vrij uniek. Ik ben helemaal leeg , dus dan slaap ik lekker.Zonder tijdsdruk een keer is ook wel eens lekker.

Den Haag gaat wel, maar dan nog naar die straatjes daar. Bovendien verwacht ik drukte.
Is toch heerlijk!! Sws als je een leuke klant ben dan is er vaak wel wat mogelijk kwa extra tijd! Doe ik af en toen ook😊

Nou ik hoop het maar ik heb het idee dat de Geleen drukker is! Wil de eerste dag sws zelf geen afspraakjes regelen en het rustig aankijken.
 
Ja die avondklok, Wat een onzin was dat zeg, had toch vrijstelling maar goed 🫡
Haha ja ik ben blond en knettergek dus ik kom met veel weg😋

Plus ik ben niet zo bang voor een boete, en maak altijd grapjes met agenten dat vinden ze wel leuk!😇
Ik had ook vrijstelling en kwam ermee weg, dus kreeg in plaats daarvan een rekening voor het rijden zonder licht.
:mad:
 
Als je aardig blijft en een beetje doet alsof je gek bent dan kom je vaak met een waarschuwing weg.
Laatst nog keihard door rood met de fiets en twee agenten op een mountainbike achter mij die ik niet gezien had. Ik kwam er met een reprimande vanaf😂
 
Dat had ik ook graag zien gebeuren, maar de laatste jaren wordt ik gezien als melkkoe.
Drie maal uitgevochten tot in de rechtbank, want eronderuit kwam ik niet, drie keer ongelijk.
Dus ben ik laatst maar eens ongehoorzaam geweest toen ik een stopteken kreeg.
Met een fiets ben je wendbaarder dan een auto.
 
Laatst bewerkt:
Als je aardig blijft en een beetje doet alsof je gek bent dan kom je vaak met een waarschuwing weg.
Laatst nog keihard door rood met de fiets en twee agenten op een mountainbike achter mij die ik niet gezien had. Ik kwam er met een reprimande vanaf😂
Het gaat gewoon heel erg om je instelling bij hun heb ik gemerkt. Meestal hebben ze wel wat stoms meegemaakt op de dag, dus als je ze aan het lachen krijgt ben je binnen😊

Zo werkt het vaak ook bij dvp's denk ik😂
Ziet er goed uit hoor. Daar komen de klanten graag voor binnen.
Dankjewel!! Het rokje is wel latex dus misschien wissel ik eind van de dag. Soms wordt het een beetje irritant met uit en aantrekken.

Hij is wel heel leuk! Ik heb hem speciaal laten maken voor een festival dus andere dames zullen deze niet hebben!🥰
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan