Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt maar het gaat om de manier hoe het gezegd wordt. Veel mannen hier vinden de ramen maar vies, en het afvoerputje van het sekswerk.. Nou ja de meeste dames vinden jullie ook niet lekker hoor😂🙄
Geen enkele vorm van sexwerk is vies. Een maat van mij klagde dat hij de vorige klant zag buiten komen. En dat hij geen zin had "om in zijn kwakje te zitten"

Dan zei tegen hem dan moet je naar ergens anders gaan waar je een afspaak kan maken.

En dat je in een ander zijn sperma zit is bs. Alle dames gebruiken condooms en zijn vaak proberder dan een niet dvp dame door al de wasjes en douches met/ tussen de klanten door. 🙂
Ja tuurlijk smoesjes probeer het maar weer goed te praten😂


Maar vergeet trouwens niet dat de meeste mannen gewoon puur komen om hun zak te legen, dus die zijn blij met 15 min.
Ook niet iedereen. Als het puur is om mijn zak te legen kan ik zowel rukken.
 
Geen enkele vorm van sexwerk is vies. Een maat van mij klagde dat hij de vorige klant zag buiten komen. En dat hij geen zin had "om in zijn kwakje te zitten"

Dan zei tegen hem dan moet je naar ergens anders gaan waar je een afspaak kan maken.

En dat je in een ander zijn sperma zit is bs. Alle dames gebruiken condooms en zijn vaak proberder dan een niet dvp dame door al de wasjes en douches met/ tussen de klanten door. 🙂

Ook niet iedereen. Als het puur is om mijn zak te legen kan ik zowel rukken.
Ik wil nog steeds een bare gangbang doen🙈

Alleen een locatie regelen is kut.. ik ga vanavond overleggen met een vriendin
 
Voor mijn zijn die commentaren van sommige toch ook gewoon stom, we weten allemaal wil je langer maak afspraak en wees niet zo eigenwijs steeds je eigen idee door te duwen, privehuis waar ik ga kun je gerust voor 30 minuten komen.
doch ikzelf neem steeds minimum 2 uur met mijn vaste Dame, is mijn keuze punt gedaan.

Net als Lily haar keuzes maakt.
 
Ik wil nog steeds een bare gangbang doen🙈

Alleen een locatie regelen is kut.. ik ga vanavond overleggen met een vriendin
Ik Heb een goede Lokatie
Er worden daar Regelmatig GB,S gehouden.
Geen gesprekken gewoon Gb Met altijd 8 Man
Drankje Hapje alles.
Ik Kan Alles Regelen,....Wil Wel Meedoen :)
Keuze Vrij Middag/avond
Zelf hoef je niks te regelen.
Of Ze allemaal bare willen weet Ik niet,.....3~4 Zeker
Wel 3~4 Weken van Tevoren regelen
Vriendin Mag ook mee
 
Laatst bewerkt:
Ik Heb een goede Lokatie
Er worden daar Regelmatig GB,S gehouden.
Geen gesprekken gewoon Gb Met altijd 8 Man
Drankje Hapje alles.
Ik Kan Alles Regelen,....Wil Wel Meedoen :)
Keuze Vrij Middag/avond
Nou ik heb een air-bnb. Beneden woning in het centrum met eigen deur. Is dat een goede locatie voor zoiets?🤔

Dan vraag ik of mijn vriendin er de eerste dag ter ondersteuning bij wil zijn
 
Nou ik heb een air-bnb. Beneden woning in het centrum met eigen deur. Is dat een goede locatie voor zoiets?🤔

Dan vraag ik of mijn vriendin er de eerste dag ter ondersteuning bij wil zijn
1 Man moet de leidng hebben,...Regels uitleggen drankjes Regelen en spullen in de gaten Houden
Iedereen Moet Ecxact Op Tijd Komen en Niet tijdens de Gb aanbellen.
Moet Ook mans genoeg zijn als iets Is.
Na Afloop moet niemand iets missen He?
 
Ik ben geen roepster nee😂

Ik heb inderdaad zat klanten en die komen niks tekort behalve als ik geen tijd heb.😊

Alleen sommige op dit topic vergeten dat de meeste afspraken van mij 15-30 min zijn, dus dat is neuken en oprotten. Voor geile praatjes moeten jullie een andere dame zoeken🤷‍♀️
Ik kom hier voor geile praatjes
 
1 Man moet de leidng hebben,...Regels uitleggen drankjes Regelen en spullen in de gaten Houden
Iedereen Moet Ecxact Op Tijd Komen en Niet tijdens de Gb aanbellen.
Moet Ook mans genoeg zijn als iets Is.
Ik ben al mans genoeg😂

Nee maar wil een beetje een inloop ding met 10-15 man ofzo. Normaal doe ik geen bare, maar ik vind het wel geil dus een keertje risico nemen en daarna testen🤷‍♀️

Spullen kunnen in de woonkamer…. En er zijn twee slaapkamers dus eentje is niet in gebruik
 
Ik ben al mans genoeg😂

Nee maar wil een beetje een inloop ding met 10-15 man ofzo. Normaal doe ik geen bare, maar ik vind het wel geil dus een keertje risico nemen en daarna testen🤷‍♀️

Spullen kunnen in de woonkamer…. En er zijn twee slaapkamers dus eentje is niet in gebruik
Mogen de Belgen ook langskomen 🤪
 
Inloop is nog moeilijker,....10~15 man in en uit valt heel erg op.....
Is er een probleem,....is t gelijk een groot probleem,....
Wil wel wat uitleggen Maar niet hier
 
Ik zie je al lopen met een zaadspoor achter je aan 🤣
Haha,...t geeft onrust en dat wil niemand.
Asl er 1 Popo belt,....Is Er Een Rel
Ik doe graag mee,....echt,....... Maar niet zo
1X Op Een Gb gezien dat er 2 gingen knokken,.... Ikhad ze Makkelijk Paar Petsen kunnen geven maar dan zit ik In De bajes ,....Dus Weggegaan,...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan