Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je geluk hebt?
Als je ervoor betaald, toch?!
En als je met elkaar afspreekt wat de wensen en de mogelijkheden zijn.
Dus gewoon een questie van aanbod en navraag. Minder van geluk.
Nou, laat ik het ze zeggen. Soms tref je een DVP die vanuit haar zelf begint te zoenen of tongen en dat er meer mag dan het standaard gebeuren. Heb dit al een paar keer meegemaakt dat de dame onder de indruk van me was.
En dat je voor 50€ een half uur of langer binnen bent.
 
Nou, laat ik het ze zeggen. Soms tref je een DVP die vanuit haar zelf begint te zoenen of tongen en dat er meer mag dan het standaard gebeuren. Heb dit al een paar keer meegemaakt dat de dame onder de indruk van me was.
En dat je voor 50€ een half uur of langer binnen bent.
Horen wij van Lily toch ook wel eens.
Willen ze alleen niet mee te koop lopen. Snap ik ook wel, anders verwacht iedereen het.
 
Horen wij van Lily toch ook wel eens.
Willen ze alleen niet mee te koop lopen. Snap ik ook wel, anders verwacht iedereen het.
Nee doe ik nooit hoor! Ik trap iedereen op de minuut de deur uit😂

Maar klopt wel wat je zegt. Mannen lezen dit ook en maken er misbruik van. Daarom boeit het mij ook niet hoe ik hier overkom. Die profiteurs die hier veel zitten hoef ik echt niet
 
Kijk, maar ik vraag toch om niks, de DVP geeft deze extra service toch echt zelf, hoezo profiteer ik dan.

Ik stem nooit wat af, de dienst zal p+n zijn, maar als zij dan PZC begint, moet ik dan aangeven van kost dit extra. Er zijn er een aantal die hiervoor ook bare aanbieden of zoenen.

Heb veelvuldig meegemaakt dat de dame klaar kwam.

De DVP bepaald de grens per klant, zolang je over deze extra service niks vermeld in een recensie zal ze niet in de problemen komen.
 
Kijk, maar ik vraag toch om niks, de DVP geeft deze extra service toch echt zelf, hoezo profiteer ik dan.

Ik stem nooit wat af, de dienst zal p+n zijn, maar als zij dan PZC begint, moet ik dan aangeven van kost dit extra. Er zijn er een aantal die hiervoor ook bare aanbieden of zoenen.

Heb veelvuldig meegemaakt dat de dame klaar kwam.

De DVP bepaald de grens per klant, zolang je over deze extra service niks vermeld in een recensie zal ze niet in de problemen komen.
Ik zeg het ook niet over jou, maar ik wist nog wel dat ik hier recensies kreeg van ja ik moest echt weg nadat ik het uur heb volgemaakt waarvoor hij had betaald.

Dan heb je toch precies genoeg gekregen of ben ik dan gek?

Ik weet wat voor mannen ik aantrek, dus ik ga geen klanten lokken hier
 
maar ik wist nog wel dat ik hier recensies kreeg van ja ik moest echt weg nadat ik het uur heb volgemaakt waarvoor hij had betaald.
Even serieus! Stuur jij klanten weg als de door hun betaalde tijd om is?! Wat is dat nou weer voor halfbakken service!
Je biedt ze verlenging aan, nog wat te drinken, eventueel een voetmassage terwijl ze over de verlenging nadenken... en dan als ze een besluit hebben genomen nemen ze zelf ook wel het besluit om te vertrekken, of niet.
 
Even serieus! Stuur jij klanten weg als de door hun betaalde tijd om is?! Wat is dat nou weer voor halfbakken service!
Je biedt ze verlenging aan, nog wat te drinken, eventueel een voetmassage terwijl ze over de verlenging nadenken... en dan als ze een besluit hebben genomen nemen ze zelf ook wel het besluit om te vertrekken, of niet.
voetmassage in de tijd kan hoor😜

Nee maar ja wat moet ik ervan zeggen… Zoals ik al vaker aangaf ik heb het geheugen van een olifant dus die zijn nooit meer welkom.

Beetje idioot om daar al vanuit te gaan, maar ik heb dat vaak. Vorige gb ook een jongen die langer bleef, omdat hij vond dat we een klik hadden. Ja wat zeg je dan als dame rot op ofzo?!🙄😂
 
voetmassage in de tijd kan hoor😜

Nee maar ja wat moet ik ervan zeggen… Zoals ik al vaker aangaf ik heb het geheugen van een olifant dus die zijn nooit meer welkom.

Beetje idioot om daar al vanuit te gaan, maar ik heb dat vaak. Vorige gb ook een jongen die langer bleef, omdat hij vond dat we een klik hadden. Ja wat zeg je dan als dame rot op ofzo?!🙄😂
"Sorry, ik wil nu naar huis en tot rust komen.
Maak maar een afspraak voor 30 februari."
 
"Sorry, ik wil nu naar huis en tot rust komen.
Maak maar een afspraak voor 30 februari."
Daar ben ik dus vaak te lief voor, dus het gaat ten kosten van mijn tijd. En heel eerlijk wat krijg ik er voor terug?

Niks man heeft 1 keer nog geprobeerd een afspraak te maken, maar helemaal niks.

Ik zie ook vaak de meiden hier praten over cadeautjes en alles, maar dat is bij mij altijd zeldzaam geweest. Waarom geen idee? Heb zat vaste klanten die heel vaak kwamen.
 
"Sorry, ik wil nu naar huis en tot rust komen.
Maak maar een afspraak voor 30 februari."
In welk jaar 🤪🤪🤪
Daar ben ik dus vaak te lief voor, dus het gaat ten kosten van mijn tijd. En heel eerlijk wat krijg ik er voor terug?

Niks man heeft 1 keer nog geprobeerd een afspraak te maken, maar helemaal niks.

Ik zie ook vaak de meiden hier praten over cadeautjes en alles, maar dat is bij mij altijd zeldzaam geweest. Waarom geen idee? Heb zat vaste klanten die heel vaak kwamen.
Oei krijg je niet veel cadeautjes mss ? Ik weet dat het geen must is maar is toch altijd wel leuk voor jullie een gevoel van waardering voor de geleverde diensten
 
Ik zie ook vaak de meiden hier praten over cadeautjes en alles, maar dat is bij mij altijd zeldzaam geweest. Waarom geen idee? Heb zat vaste klanten die heel vaak kwamen.
Volgende week is Valentijnsdag, je zal toch wel wzt cadeautjes krijgen, op het werk misschien 🤷‍♂️
 
Daar ben ik dus vaak te lief voor, dus het gaat ten kosten van mijn tijd. En heel eerlijk wat krijg ik er voor terug?

Niks man heeft 1 keer nog geprobeerd een afspraak te maken, maar helemaal niks.

Ik zie ook vaak de meiden hier praten over cadeautjes en alles, maar dat is bij mij altijd zeldzaam geweest. Waarom geen idee? Heb zat vaste klanten die heel vaak kwamen.
Te lief? om te zeggen 'kom maar op een niet bestaande datum'. Dat is toch lief 'oprotten' zeggen? :p

Maar jij vindt het dus wel een beetje jammer dat jij weinig cadeautjes krijgt van je vaste klanten?
Kan ik mij wel wat in voorstellen als dat zo is.
 
Ik zie ook vaak de meiden hier praten over cadeautjes en alles, maar dat is bij mij altijd zeldzaam geweest. Waarom geen idee? Heb zat vaste klanten die heel vaak kwamen.
Ik denk dat dit om twee redenen is.
1. Dit zal waarschijnlijk het meest voorkomen wanneer de klant een GFE ervaart (ik ben nog steeds geen fan van die benaming). Maar het zal minder bij een PSE voorkomen, nog minder bij een gangbang of cardate en waarschijnlijk zal het nihil bij de ramen zijn.
2. Mannen overdrijven graag hoe 'goed' ze wel niet zijn. Zowel in bed als voor hun dienstverleners.
 
Te lief? om te zeggen 'kom maar op een niet bestaande datum'. Dat is toch lief 'oprotten' zeggen? :p

Maar jij vindt het dus wel een beetje jammer dat jij weinig cadeautjes krijgt van je vaste klanten?
Kan ik mij wel wat in voorstellen als dat zo is.
Het gaat mij daar niet eens om, maar zoals ik aangaf ik weet wat voor klanten ik trek. Dat zijn mannen die vaak van alles voor niks willen, en zelf nooit wat extra's geven.

Heel simpel voor wat hoor wat, maar ik heb vaak van collega's gehoord dat ze mijn klanten niet zouden willen en dat ik te lief voor dit werk ben en voor de mannen.
 
Haha nee daar denken mannen echt niet aan hoor😂

Ik heb denk ik 3x iets van mannen gekregen wat volledig uit hun zelf was. Alleen ik doe dit werk al ruim 2 jaar…
Dat is wel jammer. Ongeacht dat het een eerste afspraak zou zijn ik breng altijd een cadeautje mee voor de dames die ik bezoek
 
Ik denk dat dit om twee redenen is.
1. Dit zal waarschijnlijk het meest voorkomen wanneer de klant een GFE ervaart (ik ben nog steeds geen fan van die benaming). Maar het zal minder bij een PSE voorkomen, nog minder bij een gangbang of cardate en waarschijnlijk zal het nihil bij de ramen zijn.
2. Mannen overdrijven graag hoe 'goed' ze wel niet zijn. Zowel in bed als voor hun dienstverleners.
Ik heb ruim 1,5 jaar lang in een privehuis gewerkt waarbij GFE de norm is. Daar ligt het niet aan hoor, want ik krijg wel regelmatig berichten van je bent de mooiste of beste ooit. Leuk maar daar koop ik niks van😂
 
Ik heb ruim 1,5 jaar lang in een privehuis gewerkt waarbij GFE de norm is. Daar ligt het niet aan hoor, want ik krijg wel regelmatig berichten van je bent de mooiste of beste ooit. Leuk maar daar koop ik niks van😂
Wat heb je graag van 🎁 dat je graag zou krijgen van een klant ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan