Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee Podverdorie het is toch zo ook niet de bedoeling dat iedereen bij de buffettafel gaat staan. Straks gaan ze nog over politieke onzin praten zoals vorige keer🙈😂

Maar de eerste officiële aanmelding is binnen🥳
Hoe moeten we ons aanmelden?
Ah, dan loop ik het buffet mis :(
Ze pakt toch geen zelf gemaakte gerechten aan , wat ik meer dan begrijp. dus moet ik niet koken maar tijd voor de rest
 
Hoe moeten we ons aanmelden?

Ze pakt toch geen zelf gemaakte gerechten aan , wat ik meer dan begrijp. dus moet ik niet koken maar tijd voor de rest
Ja via app, maar advertentie staat nog in de rij om beoordeeld te worden, dus jullie moeten wachten als jullie mijn nummer nog niet hadden opgeslagen.

Maar altijd wel fijn dat er mensen komen die ik al een beetje ken. Met deze heb ik wel is een cardate gehad, en misschien komt ook 1 van mijn oude klanten😊

Klopt en ik ga toch thuisbezorgt bestellen met mijn vriendin, en ondertussen haasten om alles klaar te leggen😂
 
Ja via app, maar advertentie staat nog in de rij om beoordeeld te worden, dus jullie moeten wachten als jullie mijn nummer nog niet hadden opgeslagen.

Maar altijd wel fijn dat er mensen komen die ik al een beetje ken. Met deze heb ik wel is een cardate gehad, en misschien komt ook 1 van mijn oude klanten😊

Klopt en ik ga toch thuisbezorgt bestellen met mijn vriendin, en ondertussen haasten om alles klaar te leggen😂
Ad is online. Berichtje gestuurd :)
 
Makkie het is meer niet te veel anders wordt het veel te gehorig, en gaan de buren klagen.

Plus we hebben ongeveer 3 uur, en de meeste mannen komen in een kwartiertje😂
ZE hebben nog 20 dagen om te trainen. 😁 een uur moet zwz lukken denk ik. 😁 en ze gaan wel meer dan 1 keer klaarkomen zeker 😁
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan