Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp je zorg en adviezen maar Lilly mag t van mij helemaal zelf bepalen....
Zij is de baas,.......toch Lilly?
Ik mag mijn zorgen voor een collega uiten. Jullie praten leutig mee met haar en genieten van haar online gezelschap. Zorg dan voor haar.
En is het niet Lily met 1 L? Voor zover de loyaliteit
 
Dit zijn geen gegronde redens Lily. Je hoeft een naakte penis nooit dicht bij je vagina laten komen. Want inderdaad, voorvocht.

Ik heb ook gangbangs gedaan. Het was met condoom en niemand heeft het gewaagd zonder condoom te gaan.
Iedereen let op elkaar. Als zij dit weten dan gaat iedere man voor jou zorgen.

Prep helpt bij sommige zaken. Maar onvruchtbaarheid en baarmoederhalskanker zijn wel degelijk gevolgen van soa's die dit niet gaan tegenhouden.

Ook zonder Nzc kan je een prachtige carrière en lekkere seks hebben. Zeker met jouw uiterlijk en het feit dat je het gewoon graag doet
Praten tegen dovemansoren, en de hele white knight nzc kliek over je heen krijgen. Gelukkig snap jij wel hoe het werkt :)

Mooiste is dat mensen nu tegen mij gaan zeggen dat ik hier niet mag reageren in 3, 2, 1 ......
 
Naar aanleiding van post #6.386 en #6.411 van @Lisa Lefèvre en jullie reacties daarop óf het volledig negeren van de inhoud, ben ik effe helemaal klaar met jullie. Ik zal mij hier voorlopig niet meer laten zien. Moet er eerlijk gezegd een beetje van kotsen 🤮
Negeren zou ik het niet noemen; Lily heeft een tijd terug aangegeven bepaalde adviezen niet op prijs te stellen, althans, niet van de mannen. Zoals Lisa al schreef, tussen collega's onderling liggen de zaken iets anders.
 
Naar aanleiding van post #6.386 en #6.411 van @Lisa Lefèvre en jullie reacties daarop óf het volledig negeren van de inhoud, ben ik effe helemaal klaar met jullie. Ik zal mij hier voorlopig niet meer laten zien. Moet er eerlijk gezegd een beetje van kotsen 🤮

* HarryPotter start zijn Nimbus2000 en verlaat dit topic*
Negeren is niet wat we doen zeer aandachtig gelezen maar gaan wij tussen collega sekswerkers komen waar bij de een raad wil geven aan de ander ? Laat dat maar over aan een collega
 
Ik mag mijn zorgen voor een collega uiten. Jullie praten leutig mee met haar en genieten van haar online gezelschap. Zorg dan voor haar.
En is het niet Lily met 1 L? Voor zover de loyaliteit
Vooral blijven doen, jij blijft de baas over je eigen posts. Laatste keer dat ik gecheckt heb is dit forum er voor iedereen en kan lilly of betrouwbaar niet bepalen wat jij wilt delen met ons.

Ik ben juist blij dat ze NZC aanbiedt en het bespreekbaar gemaakt wordt hier en de gevaren belicht worden. Weten we gelijk wie we moeten meiden en kijk ik ook naar mensen die hier een review plaatsen welke dame ik ook nooit meer ga bezoeken.
 
Waarom zou jij hier niet mogen op reageren. Het is vrij om te reageren op welke post dan ook
Klopt, maar oa TS noemde het haar topic ofzo en had liever niet dat ik hier iets post. Niet dat ik daar naar luister ofzo. Maar als je sommige posts ook zit van mensen hier zoals die van betrouwbaar waar Lisa op reageert dan denk ik echt man man man, waar gaat het over!

 
Laatst bewerkt:
Naar aanleiding van post #6.386 en #6.411 van @Lisa Lefèvre en jullie reacties daarop óf het volledig negeren van de inhoud, ben ik effe helemaal klaar met jullie. Ik zal mij hier voorlopig niet meer laten zien. Moet er eerlijk gezegd een beetje van kotsen 🤮

* HarryPotter start zijn Nimbus2000 en verlaat dit topic*
Even vanuit mezelf, ik heb in dit topic gezien en ook ervaren dat commentaar leveren op de werkwijze snel kan leiden tot escalatie (ook als een collega DvP het doet, btw, is gebleken). Daarom zat ik zelf toch echt even de kat uit de boom te kijken, maar volgde ik het commentaar van Lisa (die inhoudelijk een punt heeft), en de reacties daarop, wel degelijk aandachtig.
 
Even vanuit mezelf, ik heb in dit topic gezien en ook ervaren dat commentaar leveren op de werkwijze snel kan leiden tot escalatie (ook als een collega DvP het doet, btw, is gebleken). Daarom zat ik zelf toch echt even de kat uit de boom te kijken, maar volgde ik het commentaar van Lisa (die inhoudelijk een punt heeft), en de reacties daarop, wel degelijk aandachtig.
Commentaar of een mening geven mag toch allemaal we zijn toch geen kleuters? Ervaringen delen is toch juist de insteek en zolang het netjes blijft zonder elkaar aan te vallen zie ik het probleem niet. Die Lisa heeft zeker een punt en daar mag je het niet mee eens zijn ook prima maar ga niet drogredenen aanhalen om haar de mond te snoeren.
 
Die Lisa heeft zeker een punt en daar mag je het niet mee eens zijn ook prima maar ga niet drogredenen aanhalen om haar de mond te snoeren.
Dat doe ik ook niet, ik probeer alleen uit te leggen waarom ik er zelf terughoudend mee ben, ik juich toe dat Lisa dit doet.
 
Ik mag mijn zorgen voor een collega uiten. Jullie praten leutig mee met haar en genieten van haar online gezelschap. Zorg dan voor haar.
En dat doen we ook. Wij waarschuwen Lily regelmatig. Maar als je merkt dat dit niet gewaardeerd wordt ,wat moet je dan.

Kunnen dan allemaal verdwijnen of dit topic met rust laten, maar dan blijven er nog ja knikkers over.
Vlgs mij zijn er velen geweest die op de gevaren gewezen hebben en er zijn leden die zich aangemeld hebben. Zal 50/50 zijn, of wat dan ook.

Echter Lily kent de risico's.

Voor mij is bare een No Go.
 
Ik mag mijn zorgen voor een collega uiten. Jullie praten leutig mee met haar en genieten van haar online gezelschap. Zorg dan voor haar.
En is het niet Lily met 1 L? Voor zover de loyaliteit
Jij bent echt niet de eerste hoor @Lisa Lefèvre die haar probeert te waarschuwen ,maar we weten ondertussen allen hoe Lily dit opneemt. Mogelijks kan jij wel tot haar doordringen maar we moeten ons neerleggen bij de manier waar Lily er mee omgaat. Je hebt in elk geval de deur open gezet voor en gelaten voor dialoog met haar. Tijd zal uitwijzen wat er van komt.
 
Jij bent echt niet de eerste hoor @Lisa Lefèvre die haar probeert te waarschuwen ,maar we weten ondertussen allen hoe Lily dit opneemt. Mogelijks kan jij wel tot haar doordringen maar we moeten ons neerleggen bij de manier waar Lily er mee omgaat. Je hebt in elk geval de deur open gezet voor en gelaten voor dialoog met haar. Tijd zal uitwijzen wat er van komt.
Van @Lisa Lefèvre neem ik wel wat aan hoor, maar die andere twee dames neem ik gewoon niet serieus.

Allemaal leuk en aardig maar ik weet natuurlijk ook wat er besproken wordt en wie er vanaf het begin van mijn aanwezigheid hier over mij loopt te roddelen op een achterbakse manier.

Dat heeft lisa nog niet gedaan voor zover ik weet.
 
Men kan enkel maar hopen dat dit terug een impulsieve beslissing is die niet lang zal duren.

Er zal wel een diep achterliggende reden zijn waarom iemand deze reële gevaren neemt en haar gezondheid op het spel zet terwijl dit absoluut niet nodig is maar ik vrees dat niemand van ons Lily van gedacht kan doen veranderen.

Maar misschien dat deze post v Lisa ergens een zaadje van twijfel plant, dat zou al iets zijn…
 
Van @Lisa Lefèvre neem ik wel wat aan hoor, maar die andere twee dames neem ik gewoon niet serieus.

Allemaal leuk en aardig maar ik weet natuurlijk ook wat er besproken wordt en wie er vanaf het begin van mijn aanwezigheid hier over mij loopt te roddelen op een achterbakse manier.

Dat heeft lisa nog niet gedaan voor zover ik weet.
Dat er dan een constructieve samenwerking tussen jullie mag ontstaan. Succes .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan