Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lily wat ben je in hemelsnaam aan het doen meid… Vanwaar die keuze om Nzc te doen?

Pzc heeft zijn gevaren maar Nzc al helemaal. Straks mag je heel je baarmoeder eruit halen.

Hopelijk heb je nooit iets voor.
Dinsdag heb ik een intake voor Prep de overige soa's vallen gelukkig mee.

ik heb liever dat ik het zelf aanbied en de risico's verklein door prep en elke maand testen dan dat ik weer boos moet worden, omdat iemand zijn eikel met voorvocht er tegenaan drukt.

Het is maar wachten tot de volgende hem er zonder pardon indrukt en nu ik gangbangs wil gaan doen, waarbij je niet op alles kan letten is het risico veel groter.
 
Een man kan zijn eigen knapheid of lelijkheid niet altijd precies inschatten.
Want vrouwen zijn ook niet allemaal hetzelfde in welke man zij knap vinden ( zijn net mannen wat dat betreft)
Nou ja ik had vandaag ook een opa van dik in de 70 die een half uurtje inclusief pzc en beffen voor 100,/ duur vond.

Hij stonk dus volgende keer komt hij er sws niet in😐
 
Hij was wel aardig aan het raam, maar goed hij stonk naar poep🤮

Elke keer denk ik oke we proberen het weer, maar beter van niet. Sommige zeggen dat opa's makkelijk zijn, maar ik vind ze oprecht het ergst.
Alleen even je hoofd schudden en hij taait af. Zo simpel is het aan het raam.
 
Dinsdag heb ik een intake voor Prep de overige soa's vallen gelukkig mee.

ik heb liever dat ik het zelf aanbied en de risico's verklein door prep en elke maand testen dan dat ik weer boos moet worden, omdat iemand zijn eikel met voorvocht er tegenaan drukt.

Het is maar wachten tot de volgende hem er zonder pardon indrukt en nu ik gangbangs wil gaan doen, waarbij je niet op alles kan letten is het risico veel groter.
Dit zijn geen gegronde redens Lily. Je hoeft een naakte penis nooit dicht bij je vagina laten komen. Want inderdaad, voorvocht.

Ik heb ook gangbangs gedaan. Het was met condoom en niemand heeft het gewaagd zonder condoom te gaan.
Iedereen let op elkaar. Als zij dit weten dan gaat iedere man voor jou zorgen.

Prep helpt bij sommige zaken. Maar onvruchtbaarheid en baarmoederhalskanker zijn wel degelijk gevolgen van soa's die dit niet gaan tegenhouden.

Ook zonder Nzc kan je een prachtige carrière en lekkere seks hebben. Zeker met jouw uiterlijk en het feit dat je het gewoon graag doet
 
Dit zijn geen gegronde redens Lily. Je hoeft een naakte penis nooit dicht bij je vagina laten komen. Want inderdaad, voorvocht.

Ik heb ook gangbangs gedaan. Het was met condoom en niemand heeft het gewaagd zonder condoom te gaan.
Iedereen let op elkaar. Als zij dit weten dan gaat iedere man voor jou zorgen.

Prep helpt bij sommige zaken. Maar onvruchtbaarheid en baarmoederhalskanker zijn wel degelijk gevolgen van soa's die dit niet gaan tegenhouden.

Ook zonder Nzc kan je een prachtige carrière en lekkere seks hebben. Zeker met jouw uiterlijk en het feit dat je het gewoon graag doet
Ik begrijp je zorg en adviezen maar Lilly mag t van mij helemaal zelf bepalen....
Zij is de baas,.......toch Lilly?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan