Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alle dames accepteren zelf meegebrachten condooms. Met uitleg zal ik hem wel begrijpen, maar toch blijft het een risico voor ons.

Iets met gaatjes prikken😠
Ik heb er kan je niet mee knoeien, zijn de beste ooit die we gebruikten, super fijn veel gevoel en zitten mooi gevouwen met drie samen en ja, als je het ziet weet je direct ok, kan niet mee geknoeid worden.
is wel raar eerste keer maar eens bezig toppie.

Ashampoo_Snap_donderdag 18 januari 2024_12h56m14s_001_.jpgAshampoo_Snap_donderdag 18 januari 2024_12h56m41s_002_.jpg
 
Zonder het condoom had ik nu wat nazaten romdgelopen hebben en laat ik net een "hekel" hebben aan kinderen, ik ben weer allergische voor glijmiddel/massageolie als daar nog tips voor zijn 🙃
 
Ik heb er kan je niet mee knoeien, zijn de beste ooit die we gebruikten, super fijn veel gevoel en zitten mooi gevouwen met drie samen en ja, als je het ziet weet je direct ok, kan niet mee geknoeid worden.
is wel raar eerste keer maar eens bezig toppie.

Bekijk bijlage 157224Bekijk bijlage 157225
Overal kan je een gaatje inprikken. Ook bij deze daar ben ik 100% zeker van.

Maar goed andere dingen. Mijn telefoonnummer werkt, dus dat is top. Ik krijg van bepaalde personen op alle kanalen waar mogelijk is een bericht. Super irritant natuurlijk, dus vele weer geblokkeerd. Nee, maar ff serieus doe dit niet, want het is irritant, en heel wanhopig. Zat andere dames op de wereld die je centjes graag ontvangt. 😊

Oh en waarschijnlijk ga ik volgende week pas mijn auto inleveren, en zaterdag naar de stad met een vriendin met mijn nieuwe auto🥰
Zonder het condoom had ik nu wat nazaten romdgelopen hebben en laat ik net een "hekel" hebben aan kinderen, ik ben weer allergische voor glijmiddel/massageolie als daar nog tips voor zijn 🙃
Olijfolie!!😄

Daar kan je niet allergisch voor zijn toch?
 
Niet alle dames accepteren zelf meegebrachten condooms. Met uitleg zal ik hem wel begrijpen, maar toch blijft het een risico voor ons.

Iets met gaatjes prikken😠
En toch,.....gaatjes he?
Ik had vroeger een grote groep vrienden.
1 van die gasten had een bloedje mooie vriendin.
Haar vader was een hele rijke vent,groot bedrijf en zeer gelovig.
Hij had dus "gaatjes" geprikt.
Zij zwanger en dus getrouwd.
Jaren later kwam Ik M bij toeval tegen.
Hij Is directeur van dat bedrijf.
Losstaande Villa,nieuwe Porche en 3 zoons runnen t bedrijf met maar liefst 11 filialen :)
Tsja,.....gaatjes he? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Volgens mij lopen sommige mannen gewoon een beetje te zeuren. Ik vind condoom geweldig, want zonder zou ik dit werk niet veilig kunnen doen!!😊

Wel merk je dat de wat duurdere condoom een stuk beter zijn kwa materiaal vind ik persoonlijk. Sinds ik Durex gebruik heb ik een stuk minder knappers.
Condooms zijn gewoon een geweldige uitvinding!
Voorheen moest je gewoon elke keer het risico nemen, niet alleen op SOA's... maar ook ongewenste zwangerschap! Stel je voor!
Niet alle dames accepteren zelf meegebrachten condooms. Met uitleg zal ik hem wel begrijpen, maar toch blijft het een risico voor ons.

Iets met gaatjes prikken😠
Condooms zitten toch in een gesloten verpakking. Dus...
 
Overal kan je een gaatje inprikken. Ook bij deze daar ben ik 100% zeker van.

Maar goed andere dingen. Mijn telefoonnummer werkt, dus dat is top. Ik krijg van bepaalde personen op alle kanalen waar mogelijk is een bericht. Super irritant natuurlijk, dus vele weer geblokkeerd. Nee, maar ff serieus doe dit niet, want het is irritant, en heel wanhopig. Zat andere dames op de wereld die je centjes graag ontvangt. 😊

Oh en waarschijnlijk ga ik volgende week pas mijn auto inleveren, en zaterdag naar de stad met een vriendin met mijn nieuwe auto🥰

Olijfolie!!😄

Daar kan je niet allergisch voor zijn toch?
Olijfolie, zie me al aankomen met een fles😂 ze gaat vast denken dat ze ook nog moet koken😂
 
En toch,.....gaatjes he?
Ik had vroeger een grote groep vrienden.
1 van die gasten had een bloedje mooie vriendin.
Haar vader was een hele rijke vent,groot bedrijf en zeer gelovig.
Hij had dus "gaatjes" geprikt.
Zij zwanger en dus getrouwd.
Jaren later kwam Ik M bij toeval tegen.
Hij Is directeur van dat bedrijf.
Losstaande Villa,nieuwe Porche en 3 zoons runnen t bedrijf met maar liefst 11 filialen :)
Tsja,.....gaatjes he? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Nou dan moet ik ook maar eens beginnen met gaatjes prikken!
 
Volgens mij lopen sommige mannen gewoon een beetje te zeuren. Ik vind condoom geweldig, want zonder zou ik dit werk niet veilig kunnen doen!!😊

Wel merk je dat de wat duurdere condoom een stuk beter zijn kwa materiaal vind ik persoonlijk. Sinds ik Durex gebruik heb ik een stuk minder knappers.
Zonder hoesje niet in het poesje 🤣
 
Lekker warm douchen is te gek maar een bad.

Heb er wel een maar als ik er in lig heb ik na twee minuten toch iets van: "waarom lig ik hier te sudderen in mijn eigen vuil?" 😂
Haha ja maar waarom denk je daar gelijk aan? Ik douche mijzelf altijd na als ik uit bad ga, maar badderen is wel lekker. Ff alle berichtje beantwoorden, en een filmpje kijken tussendoor. Chocolaatjes met wijn en een bruisbal🥰🥰

Eigenlijk is het gewoon een ontspanningsmoment voor jezelf, en 10x beter dan seks!!😊
 
Nog nooit je mobiel erin laten vallen? Zou echt een actie voor mij zijn.
 
Haha ja maar waarom denk je daar gelijk aan? Ik douche mijzelf altijd na als ik uit bad ga, maar badderen is wel lekker. Ff alle berichtje beantwoorden, en een filmpje kijken tussendoor. Chocolaatjes met wijn en een bruisbal🥰🥰

Eigenlijk is het gewoon een ontspanningsmoment voor jezelf, en 10x beter dan seks!!😊
Momentje voor jezelf. Goed dat je dat kan. En doet.

Sauna vind ik dan wel weer nice. Scrubben, net te lang in de sauna tot je klapt. Dan lekkere duik in een meertje 🙌
 
Nog nooit je mobiel erin laten vallen? Zou echt een actie voor mij zijn.
Nou nee gelukkig niet, maar ik wist nog wel dat ik net was begonnen met dit werk (denk 2 weken) en toen liet ik keihard mijn telefoon vallen. Mijn eerste salaris heb ik dus een telefoon van moeten kopen, en eigenlijk was dat niet de bedoeling😭😂
Momentje voor jezelf. Goed dat je dat kan. En doet.

Sauna vind ik dan wel weer nice. Scrubben, net te lang in de sauna tot je klapt. Dan lekkere duik in een meertje 🙌
Nou ja ik doe het eigenlijk bijna nooit, maar misschien ga ik over een tijdje weer een hotel boeken op een klant z'n kosten natuurlijk😉

ff een uurtje werken en dan mag ik heb er uit trappen en badderen🥰

Ik ga zelf eigenlijk nooit naar de sauna. Zo'n prive sauna met een vriendin lijkt mij nog wel leuk, alleen bij de openbare zijn veel te veel mensen. Ik hou niet van zoveel mensen haha.
 
Nou nee gelukkig niet, maar ik wist nog wel dat ik net was begonnen met dit werk (denk 2 weken) en toen liet ik keihard mijn telefoon vallen. Mijn eerste salaris heb ik dus een telefoon van moeten kopen, en eigenlijk was dat niet de bedoeling😭😂

Nou ja ik doe het eigenlijk bijna nooit, maar misschien ga ik over een tijdje weer een hotel boeken op een klant z'n kosten natuurlijk😉

ff een uurtje werken en dan mag ik heb er uit trappen en badderen🥰

Ik ga zelf eigenlijk nooit naar de sauna. Zo'n prive sauna met een vriendin lijkt mij nog wel leuk, alleen bij de openbare zijn veel te veel mensen. Ik hou niet van zoveel mensen haha.
Moest ik als klant een hotelkamer betalen dan blijf ik er wel zelf slapen hoor.

Eens lekker op hotel overnachten🙂
 
Moest ik als klant een hotelkamer betalen dan blijf ik er wel zelf slapen hoor.

Eens lekker op hotel overnachten🙂
Hebben jullie zin in een verhaaltje?

Jaartje geleden probeerde met een jonge meid die heel af en toe een date deed af te spreken. Maar het ging erg moeizaam. Op een gegeven moment werd het voor mij op de één of andere manier een uitdaging. Ze had toen een ad staan en kreeg 150 mailtjes per dag. En af en toe maar een date. Extreem voorzichtig ook, heb er zelfs nog een kikacount van overgehouden. Heel lastig om mee af te spreken. Elke keer duurde reactie zolang dat ik het verder wel geloofde. Maar dan toch ineens weer een leuk berichtje. Thuis waren ze op vakantie en ik was inmiddels het zo zat en geil dat ik op de gok een hotelletje geboekt had in haar regio. Bleek dat ze in dat dorp gewoond had en in die branch werkte. En ze kon div medewerkers van dat hotel. Dus ik blauwtje. Kon niet annuleren maar toch gegaan en lekker gaan varen daar. Had geen zin in iets anders ook. Kon ze wel waarderen en ze ging het goed maken met me. Als z'n mooie meid dat tegen me zegt ben ik om! Die week erop boek ik Valk, zij vraagt op een gegeven moment of ik weer blijf slapen daar. Maar dat kon toen niet en ik zou na de date vertrekken. Toen vroeg ze of zij mocht blijven. Tuurlijk, zonde van de kamer. We zaten zo te dollen dat ik een mooiere kamer geboekt had. Vond ik leuk om haar daar mee te verrassen. Nou oké, hele leuke lekkere date gehad. S'avonds krijg ik nog een foto van dat ze heerlijk van het uitzicht aan het genieten is en aan haar scriptie voor school zit te werken.
Wordt ik de volgende de dag door het hotel gebeld dat er niet uitgecheckt is.😬 Dus ik maar eerlijk verteld en gevraagd of ze wilde gaan kijken. Denk godver, straks ligt ze er dood ofzo. Ja meneer het is wel een rommeltje, maar alles is nog wel heel. Ik kon er eigenlijk wel om lachen, ik denk vrienden uitgenodigd en feestje gehouden natuurlijk. Maar na haar er mee geconfronteerd te hebben werd ze echt boos en wilde Valk gaan bellen. Ze zegt ik sweer het heb alleen geslapen daar, heb zelfs het prullenbakje nog geleegd. Kwam echt gemeend over. Weet ook niet wie ik moet geloven. Maar wel een lesje.
 
Haha oh die meid toch!! Eerlijk ik geef haar groot gelijk ook. Woon waarschijnlijk nog bij papa en mama, dus wanneer kan je een feestje geven. eigenlijk nooit.😂

Het is altijd een risico om een ander de kamer te geven, want het staat op jou naam... Ik zou het niet zo snel doen, maar had ooit een vriendje die niet weg ging en bleef slapen. Ik persoonlijk vind dat gewoon vet kut, maar goed ik wil hem ook niet de deur uit trappen.

Dus ik braaf naar werk en nog even aangegeven dat hij de deur achter zijn reet moest dichttrekken. Kwam ik thuis, was mijn hele huis opgeruimd. Best wel lief, maar ik ben autistisch, en heb een speciale plek voor al mijn spullen. Uiteindelijk moest ik dan toch wel alles opnieuw opruimen😊
 
Haha oh die meid toch!! Eerlijk ik geef haar groot gelijk ook. Woon waarschijnlijk nog bij papa en mama, dus wanneer kan je een feestje geven. eigenlijk nooit.😂

Het is altijd een risico om een ander de kamer te geven, want het staat op jou naam... Ik zou het niet zo snel doen, maar had ooit een vriendje die niet weg ging en bleef slapen. Ik persoonlijk vind dat gewoon vet kut, maar goed ik wil hem ook niet de deur uit trappen.

Dus ik braaf naar werk en nog even aangegeven dat hij de deur achter zijn reet moest dichttrekken. Kwam ik thuis, was mijn hele huis opgeruimd. Best wel lief, maar ik ben autistisch, en heb een speciale plek voor al mijn spullen. Uiteindelijk moest ik dan toch wel alles opnieuw opruimen😊
Heb ook specifieke plekjes voor al m'n spulletjes hoor! Kwestie van ze 'met de ogen dicht' terug te vinden! Daarvoor hoef je nog niet autistisch te zijn!
 
Bij mij op het werk kwam er s'morgens nog eens ééntje aan. Ze had de avond daarvoor een eerste date gehad en die had ze nog laten slapen. Kon het niet geloven. Ahh joh er valt toch niets te halen bij mij zei ze.😀
 
Er is 1 ding waar ik echt een hekel aan heb, en ik weet niet of dit stiekeme mannenhaat is🤷‍♀️

Ik kan er gewoon niet tegen als een man aan mijn keuken zit. Hij mag alleen potjes en wijn openmaken als ik te zwak ben, en het vraag.

Nee maar ff eerlijk. Mijn keuken is een zooitje (wel schoon hoor). Ik heb geen vaste plek voor spullen, dus mijn berging is ook een verlengde van mijn keuken. Vooral kruiden ik heb een hele trolley vol.

Als mijn vriendin iets wil mag ze het zelf pakken en maken, maar een man nee. Waarom geen idee, maar ze verpesten mijn niet geordende besteklade. Tenminste dat idee heb ik😂
 
Er is 1 ding waar ik echt een hekel aan heb, en ik weet niet of dit stiekeme mannenhaat is🤷‍♀️

Ik kan er gewoon niet tegen als een man aan mijn keuken zit. Hij mag alleen potjes en wijn openmaken als ik te zwak ben, en het vraag.

Nee maar ff eerlijk. Mijn keuken is een zooitje (wel schoon hoor). Ik heb geen vaste plek voor spullen, dus mijn berging is ook een verlengde van mijn keuken. Vooral kruiden ik heb een hele trolley vol.

Als mijn vriendin iets wil mag ze het zelf pakken en maken, maar een man nee. Waarom geen idee, maar ze verpesten mijn niet geordende besteklade. Tenminste dat idee heb ik😂
Haha!
Had vroeger zo'n collega. Naar mijn mening was z'n desk één groot zootje... Stapels papieren en spullen overal! Maar... telkens je iets vroeg... wist hij het onmiddelijk te vinden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan