Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor het zo vaak van klanten dat er een heel ander persoon komt of 10 kilo zwaarder of 30 jaar ouder😅
Kijk daarom maak ik bij een huis nooit een afspraak, mits ik dmv een recensie gelezen heb dat de dame op de foto's lijkt.

Meestal, doe ik een voorstelronde, ik voorkomen graag teleurstellingen
 
Ik heb Tikkie zakelijk, dus volgens mij zie je dan mijn bedrijfsnaam alleen ik weet het niet zeker helaas.

Sommige vertrouw ik er wel mee, alleen de eerste keer is wel een beetje lastig. Maar als ik elke keer ga storten gaat de bank ook vragen stellen
Als het goed is kun je bij zakelijk de bedrijfsnaam die je ziet wijzigen. Wellicht kun je dat met iemand testen voordat je het doorvoert. Dan heb je een soort alias naam (bijv. jouw artiestennaam).

 
Alleen moet je dan wel een ander postadres regelen (zakelijke postbus bij postnl bijv)
Volgens mij, anders moet ik eens uitzoeken kan je kvk vragen om een afscherming , uiteraard zijn hier wel weer regels aangebonden en consequenties
Laten we zeggen dat 95% van de dames over hun leeftijd liegen. Ik kan het niet eens, want kinky en seksjobs vroegen beide om een leeftijdscontrole met paspoort en al🫤
Ja vrouwen en leeftijd is niet echt een ding😂
 
Mss kan je Bep of beppie ook nog overwegen😁
Koffietijd met Beppie!! Ik weet niet waarom, maar dit doet mij denken aan gebreide condooms. Wel lekker warm, maar niet zo veilig!😂

Soms hebben mannen geen geduld, en dan pakken ze het condoom als ik de verpakking heb open gescheurd, en dan doen ze hem met de verkeerde kant om. Heel slim, want dan moet ik weer een nieuwe pakken en duurt het nog langer.🤦‍♀️
 
Koffietijd met Beppie!! Ik weet niet waarom, maar dit doet mij denken aan gebreide condooms. Wel lekker warm, maar niet zo veilig!😂

Soms hebben mannen geen geduld, en dan pakken ze het condoom als ik de verpakking heb open gescheurd, en dan doen ze hem met de verkeerde kant om. Heel slim, want dan moet ik weer een nieuwe pakken en duurt het nog langer.🤦‍♀️
Condooms,....T zijn en blijven "klote" dingen :)
 
Goh condooms vind ik nu echt niet zo hinderlijk.
Duurt enkele seconden om om te doen en dat het zoveel minder lekker zou aanvoelen zit meer in het hoofd denk ik.
Ik merk er niet zo'n heel groot verschil in qua gevoel dat het mijn genot zou verminderen.

En eerlijk is het ook minder gedoe, sperma zit netjes in het condoom ipv dat het op je dekbed uitlekt ofzo😅
 
Goedemorgen! Thanks voor je tip ik heet vanaf nu Gerda! Dacht dat past wel mooi blij mijn leeftijd😜
Gerda hahaha. Dan krijg je het wel rustig Gerda ;-)
Goh condooms vind ik nu echt niet zo hinderlijk.
Duurt enkele seconden om om te doen en dat het zoveel minder lekker zou aanvoelen zit meer in het hoofd denk ik.
Ik merk er niet zo'n heel groot verschil in qua gevoel dat het mijn genot zou verminderen.

En eerlijk is het ook minder gedoe, sperma zit netjes in het condoom ipv dat het op je dekbed uitlekt ofzo😅
ik heb een Latex allergie, seriously. Dus na 2 minuten neuken met Latex condoom begint gevoel al weg te ebben en wordt hij gevoelloos. Dus bij vaste dames neem ik eigen mee. Dus nee, het zit niet alleen in het hoofd :eek::D
 
Goh condooms vind ik nu echt niet zo hinderlijk.
Duurt enkele seconden om om te doen en dat het zoveel minder lekker zou aanvoelen zit meer in het hoofd denk ik.
Ik merk er niet zo'n heel groot verschil in qua gevoel dat het mijn genot zou verminderen.

En eerlijk is het ook minder gedoe, sperma zit netjes in het condoom ipv dat het op je dekbed uitlekt ofzo😅
Volgens mij lopen sommige mannen gewoon een beetje te zeuren. Ik vind condoom geweldig, want zonder zou ik dit werk niet veilig kunnen doen!!😊

Wel merk je dat de wat duurdere condoom een stuk beter zijn kwa materiaal vind ik persoonlijk. Sinds ik Durex gebruik heb ik een stuk minder knappers.
 
De knappers die ik heb meegemaakt waren dan allemaal juist met Durex.
 
Laatst bewerkt:
Gerda hahaha. Dan krijg je het wel rustig Gerda ;-)

ik heb een Latex allergie, seriously. Dus na 2 minuten neuken met Latex condoom begint gevoel al weg te ebben en wordt hij gevoelloos. Dus bij vaste dames neem ik eigen mee. Dus nee, het zit niet alleen in het hoofd :eek::D
Dan gebruik je toch gewoon latexvrije condooms bij elke dame...
Wat is het probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan