Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ik, toen ik jong was (jaja opa vertelt) we hadden vroeger een bad waarin we met ons allen 1 voor 1 ff in konden wassen (geen grap) best onhygiënisch als je dat nu zo ziet. Maar zo ging dat nu eenmaal. We hebben moeten smeken voor een douche.
Ja maar vroeger was iedereen arm en was dat normaal toch?

Soms kijk ik wel is naar steenrijk en straatarm met mijn moeder. Met zo'n klein budget leven is echt moeilijk. Ik zou het niet kunnen hoor.

Maar ik sta ook gerust een half uur onder de douche😊
 
Ja maar vroeger was iedereen arm en was dat normaal toch?

Soms kijk ik wel is naar steenrijk en straatarm met mijn moeder. Met zo'n klein budget leven is echt moeilijk. Ik zou het niet kunnen hoor.

Maar ik sta ook gerust een half uur onder de douche😊
Moet ook gewoon kunnen,.....Ik altijd minsten 15 Min. maar vaak langer.
Ik had een stoom/Douche cabine,....kon Je ook zitten,.....Zo Lekker,.....Stoom met geurvulling,.....zelfs telefoon In dat ding
Daar wil je niet uit
 
Ja maar vroeger was iedereen arm en was dat normaal toch?
Klopt, het is ongelooflijk knap hoe mijn of onze ouders dat allemaal rond konden breien. Financieel gezien, er werd hier en daar op de pof geleefd. Onbegrijpelijk als je dat nu bekijkt. We hebben het hier als broers en zussen nog veel over nu dat beide ouders overleden zijn.

Gelukkig heb ik het goed, echter ik geef geen geld uit als het niet nodig is, terwijl ik het best kan betalen.
 
Klopt, het is ongelooflijk knap hoe mijn of onze ouders dat allemaal rond konden breien. Financieel gezien, er werd hier en daar op de pof geleefd. Onbegrijpelijk als je dat nu bekijkt. We hebben het hier als broers en zussen nog veel over nu dat beide ouders overleden zijn.

Gelukkig heb ik het goed, echter ik geef geen geld uit als het niet nodig is, terwijl ik het best kan betalen.
Mijn moeder praat soms ook over vroeger en dan merk je toch hoe goed, en hoe veel keus we nu hebben.

Alleen eigenlijk is het ook niet heel goed, want mensen worden lui en ongezonder
 
Ja maak mij maar jaloers🥺🖕🏻
Ikke in de infra rood sauna. Klein uurtje aan 50 graden. Lekker warm ,daarna koude douche straal erover. Goed voor de doorbloeding en niet alleen daar beneden🤭🤭🤭
Correctie ik heb er geen afkeer voor, het is niet mijn ding net als sauna of zo. Het doelloos voor me uit te staren, dat maakt me gek. Ik wil wat te doen hebben
In de sauna (kleine nuance, infrarood sauna ) pak je toch gewoon de tablet mee en grap en grol je wat met Lily.
 
Laatst bewerkt:
Dat is nadeel van de digitale wereld, alles naar dan ook alles kan je vinden
Om het te relativeren; ik ben ooit eens met mijn naam en foto op feestboek gezet, maar hoe ik de zoekmachine ook aan het werk zet, het levert geen resultaat op.
Wel dat er vier mensen zijn die dezelfde naam als ik hebben...
 
Omg ik dacht ik ga ff wat kasjes opruimen, maar nu zit ik al met twee vuilnis zakken die weg kunnen.

Het was ook wel nodig. Mijn hele eettafel lag vol met spullen alleen ik woon zo klein dus dan lijkt het al snel een zooitje😕

Blijkbaar ben ik toch een beetje een verzamelaar, en ik koop veel zooi. Ik heb bijvoorbeeld een wit dekbedovertrek, maar die gebruik ik niet eens. Misschien kan ik hem doneren aan een vriendin, want hij neemt een heel vakje van mijn kledingkast in😂

Voelt wel goed op productief te zijn, en ik heb maar mijn vloerverwarming aangezet wat het was wel heel koud🥶

Nou nu ben ik wel klaar met vandaag, dus slaap lekker lieverds. In het weekend ga ik weer nieuwe spullen kopen😅😘
 
Waar komt deze opruimwoede vandaan,..

Oh ja tuurlijk vrouwen en voorjaar, was het vergeten.
Ik was al eerder van plan om op te ruimen, maar ik werd steeds ziek.

En nu is het kutweer, dus een mooie periode! Vanavond ga ik weer een stukje doen denk ik!😊

Plus ik moet mijn oude auto wassen en opruimen alleen het is zo koud en ik heb geen garage🥺
 
Heyy Lily. Ik was tijdje offline zelf (covis enzo) maar je bent er weer !! De smaakmaker van GR:giggle:. Leuk. Ik zit nu in een 5 graden koud ijsbad in de tuin maar ik krijg het er warm van :LOL: 1 van mijn voornemens dit jaar is jou eens te zien. Kleine kans maar ik ga het proberen...in den haag was het mislukt en stond ik uren in de kou te wachten 🥶 maar in de club moet het vast een keer lukken. Ik zal ze eens bellen of er zondag nog een gaatje is. Of een andere dag.... reserveren gaat op dit moment via club toch? Zolang je nog niet verdwenen bent
Ja maar de binnenkant moet ook, en daar ligt veel troep in dat is niet normaal.😅
Ik had vroeger een collega die 3 pakjes per dag rookte. Ook in de auto. Zijn auto was 1 grote asbak. Asbak was vol. En de hele grond van de auto was bezaaid met peuken... denk dat er wel 1000 in lagen. Goorste auto ooit
 
Vuilniszak mee de auto in en dan lekker ruimen :ROFLMAO:
Ben benieuwd of ik weer zoals vorige keer briefjes geld vind. Dat zou wel heel leuk zijn!!😊😂

Waarschijnlijk wordt de zaterdag een opruimdagje, maar ik moet ook mijn nagelsalon bellen, want eentje/bijna twee zijn lelijk.

Heel leuk een aardig, maar ik betaal 60,- per keer en verwacht dan geen bubbels die opengaan. Beetje amateuristisch alleen ze zitten om de hoek, en ik ben lui

Heyy Lily. Ik was tijdje offline zelf (covis enzo) maar je bent er weer !! De smaakmaker van GR:giggle:. Leuk. Ik zit nu in een 5 graden koud ijsbad in de tuin maar ik krijg het er warm van :LOL: 1 van mijn voornemens dit jaar is jou eens te zien. Kleine kans maar ik ga het proberen...in den haag was het mislukt en stond ik uren in de kou te wachten 🥶 maar in de club moet het vast een keer lukken. Ik zal ze eens bellen of er zondag nog een gaatje is. Of een andere dag.... reserveren gaat op dit moment via club toch? Zolang je nog niet verdwenen bent

Ik had vroeger een collega die 3 pakjes per dag rookte. Ook in de auto. Zijn auto was 1 grote asbak. Asbak was vol. En de hele grond van de auto was bezaaid met peuken... denk dat er wel 1000 in lagen. Goorste auto ooit
Waarom zou je in een koud bad gaan zitten omg? Ik snap dat echt niet😱
Oh ja maar je ging gewoon te vroeg weg, want ik had een half uurtje later wel plek toen. Dat was wel een hele drukke dag met heel veel uurtjes. Voor mij top alleen voor jou wat minder😂

Is Het nu nog druk in de Geleenstraat? Lijkt mij niet echt met dit vieze weer, maar het is wel een gezellig sfeertje met sneeuw erbij. Eigenlijk zal er iemand warme chocomel moeten gaan verkopen daar wat sommige lopen echt uren buiten in de kou. Reserveren gaat inderdaad via de club.😊
 
Ben benieuwd of ik weer zoals vorige keer briefjes geld vind. Dat zou wel heel leuk zijn!!😊😂

Altijd leuk om ergens briefjes met geld te vinden ;)
 
Vrijdag/zaterdag zijn altijd drukke dagen in de geleenstr.
1000€ zal dan toch moeten lukken :)
Sneeuw Ligt er niet :)
Ik merkten ook dat mijn werktelefoon vooral vrijdagavond het drukst was, maar ik ben niet meer zo goed in heel veel klanten op een dag.

Eerst ging ik maar door zonder pauze, alleen dat is toch best intens. Dus nu lekker rustig aan en niet teveel.
 
Eerst ging ik maar door zonder pauze, alleen dat is toch best intens. Dus nu lekker rustig aan en niet teveel.
Zie je wel dat je slimmer wordt door ervaringen. Gelijk heb je dat je rustig aan doet. En ook leuk om vast te stellen dat je gisteren toch in de kast gedoken bent en de Phone een beetje aan de kant gelaten hebt. Je hoeft helemaal niet constant te reageren. Ook dat is ervaring. Je bent in elk geval beter bezig dan de eerste twee keer. 👍👍👍
 
Zie je wel dat je slimmer wordt door ervaringen. Gelijk heb je dat je rustig aan doet. En ook leuk om vast te stellen dat je gisteren toch in de kast gedoken bent en de Phone een beetje aan de kant gelaten hebt. Je hoeft helemaal niet constant te reageren. Ook dat is ervaring. Je bent in elk geval beter bezig dan de eerste twee keer. 👍👍👍
Jazeker, uiteindelijk blijft het ook een leerproces. Ik krijg wel veel dubbele berichten door klanten, omdat ik niet snel reageer, maar uiteindelijk merken ze het toch wel dat ze gewoon moeten wachten. Ik ben nou niet de hele dag beschikbaar😊

Hopelijk blijft het ook op deze tour gaan. Ik heb al afscheid genomen van klanten die vaak afzegden, en van mij verwachten dat ik altijd maar kon.
 
Jazeker, uiteindelijk blijft het ook een leerproces. Ik krijg wel veel dubbele berichten door klanten, omdat ik niet snel reageer, maar uiteindelijk merken ze het toch wel dat ze gewoon moeten wachten. Ik ben nou niet de hele dag beschikbaar😊

Hopelijk blijft het ook op deze tour gaan. Ik heb al afscheid genomen van klanten die vaak afzegden, en van mij verwachten dat ik altijd maar kon.
Precies! Doe je eigen ding... en selecteer zelf je klanten.
En... zorg dat het voor beide partijen leuk blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan