Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je het niet compleet ignoren? Als het goed is stopt het vanzelf.. ze willen graag reacties en erover lezen ed

Trouwens als je met dat beetje sneeuw al koppelingsproblemen had.. ben blij voor je dat er niet een heel groot pak sneeuw lag haha! maar ik ben altijd als een kind zo blij met veel sneeuw, heerlijk!
 
Kan je het niet compleet ignoren? Als het goed is stopt het vanzelf.. ze willen graag reacties en erover lezen ed

Trouwens als je met dat beetje sneeuw al koppelingsproblemen had.. ben blij voor je dat er niet een heel groot pak sneeuw lag haha! maar ik ben altijd als een kind zo blij met veel sneeuw, heerlijk!
Ja nou niet perse als nu ook het huis lastig gevallen wordt. Dat is het meer. Zelf zal ik het wel kunnen negeren, maar het gaat soms wel echt te ver.

Ik moet nog ff wat tijd vinden, maar dan ga ik weer over naar een nieuwe naam met nieuwe foto's. Dan kunnen sommige mij niet meer achterhalen hopelijk.

Volgens mij is mijn auto gewoon kapot en moet nodig naar de garage, maar donderdag krijg ik mijn nieuwe🥰
 
Kan je het niet compleet ignoren? Als het goed is stopt het vanzelf.. ze willen graag reacties en erover lezen ed
Nou die ene klant in "verliefd op een dvp" ging over op stalking bij negeren Gewoon een jonge vent van 25 jaar overigens..Ligt er maar aan. Sommige mensen gaan steeds harder schreeuwen tot ze aandacht hebben..
 
Dit soort dingen nooit openbaar neerknallen..
Super gevaarlijk
De mensen die ooit een keer aangifte hebben gedaan weten hoe het werkt. Criminelen ook. Mensen die nooit aangifte hebben gedaan roepen alleen doe maar aangifte.

Is niks gevaarlijks aan, maar gewoon hoe ons prachtig landje in elkaar zit. Slachtoffer mag onderduiken en de dader loopt vrij rond.
 
Ja nou niet perse als nu ook het huis lastig gevallen wordt. Dat is het meer. Zelf zal ik het wel kunnen negeren, maar het gaat soms wel echt te ver.
heel naar idd. Weet je dan ook hoe hij er uit ziet? Dan kan je misschien in de toekomst werken met eerst videocall oid.. en uiteindelijk alleen nog met een vast klein groepje werken en af en toe een nieuwe ertussen (let op de woordspeling haha, we moeten ook grappen maken)
Ik moet nog ff wat tijd vinden, maar dan ga ik weer over naar een nieuwe naam met nieuwe foto's. Dan kunnen sommige mij niet meer achterhalen hopelijk.

Volgens mij is mijn auto gewoon kapot en moet nodig naar de garage, maar donderdag krijg ik mijn nieuwe🥰
mooi!! altijd leuk en geen gezeur meer en wel de servicebeurten doen, ook al denk je dat het nog wel even kan, maar goed dat is gelukkig pas voor de toekomst
De mensen die ooit een keer aangifte hebben gedaan weten hoe het werkt. Criminelen ook. Mensen die nooit aangifte hebben gedaan roepen alleen doe maar aangifte.

Is niks gevaarlijks aan, maar gewoon hoe ons prachtig landje in elkaar zit. Slachtoffer mag onderduiken en de dader loopt vrij rond.
ja je hebt helemaal gelijk, soms wordt er gewoon niets mee gedaan, maar het principe van een aangfite is volgens mij dat je al jouw gegevens moet geven ( in ieder geval genoeg dat ze weten wie en waar etc) en de andere partij heeft er recht op om dat in te zien. Dus bij dit soort mensen eerder een kans op meer dan minder...
 
Laatst bewerkt:
De mensen die ooit een keer aangifte hebben gedaan weten hoe het werkt. Criminelen ook. Mensen die nooit aangifte hebben gedaan roepen alleen doe maar aangifte.

Is niks gevaarlijks aan, maar gewoon hoe ons prachtig landje in elkaar zit. Slachtoffer mag onderduiken en de dader loopt vrij rond.
Nu... hier zal het wellicht anders gaan...
Maar in Zuid-Oost Azië huur je dan gewoon enkele kerels in... die dit individu dan weten te 'overtuigen' om er mee te stoppen. En wel meteen!
 
Nu... hier zal het wellicht anders gaan...
Maar in Zuid-Oost Azië huur je dan gewoon enkele kerels in... die dit individu dan weten te 'overtuigen' om er mee te stoppen. En wel meteen!
Ja hier ook hoor. Als de politie weet wie het is na een aangifte lichten " ze je van bed, zetten een kopje thee en gaan een STOP gesprek aan, en zeggen niet meer doen hė! En gaan vrolijk verder…
 
Nou die ene klant in "verliefd op een dvp" ging over op stalking bij negeren Gewoon een jonge vent van 25 jaar overigens..Ligt er maar aan. Sommige mensen gaan steeds harder schreeuwen tot ze aandacht hebben..
ook niet normaal idd.. toch vaak gefrustreerd, onzeker en dan kunnen er rare dingen gebeuren
 
Weet je wat ik trouwens best wel vreemd vind iedereen heeft het hier over de slechte mensen terwijl 99% gewoon goed is. We lopen ons zelf ook een beetje bang te maken, en gaan snel van het ergste uit. Dit geld trouwens voor wandelaars en dvp's. Niet om gek toen doen, maar ik heb meerdere blinddates via het internet gehad. Soms viel het wat tegen, maar die mannen hebben mij nooit wat kwaad gedaan.

Het is niet perse dat hoeren en wandelaars ander zijn dan de rest van de wereld, dus waarom moet alles zo moeilijk?

Ik heb heel langs niet meer echt gedate, maar de laatste weet ik nog wel. Het was bij mij thuis, en ik had mijzelf uitgesloofd in de keuken. Het was een hartstikke vriendelijke man, en we hebben er lang gepraat alleen ik voelden niet die speciale klik. Onze interesse lagen gewoon heel anders. Dat kan, en is niet erg alleen soms is het een beetje lastig om te zeggen, maar we hadden nog geen toetje gehad, en ik had taart gemaakt.

Ik vind bakken echt super leuk en heb heel veel versiering, en eetbare stiften waarmee ik de leuke en minder leuke berichten kan schrijven. Dat had ik die dag ook gedaan door een sip gezichtje te tekenen. Toen hebben we het er even kort over gehad, maar we begrepen en respecteerde elkaar dus dat was oké. Uiteindelijk heb ik wel een leuke gezellige avond gehad.

Kijk bepaalde wandelaars zijn echt wel een beetje vreemd, maar dat heeft er denk ik meer mee te maken dat hun verleden niet prefect was, en ze hierdoor niet meekomen met de sociale verwachtingen die men van je heeft. Het is ook moeilijk ikzelf ben ook vrij introvert, maar mijn vrienden zullen dat nooit van mij zeggen. Je probeert toch mee te doen en aardig gevonden te worden ook al kost dit je veel energie.

En nee ik zeg niet dat jullie allemaal lieve dropjes zijn, maar de meeste wel + al die negatieve energie moet gewoon ff weg hier. Ik wil niet meer over gister en aangiftes praten.

Gelukkig bijna klaar met werken!! Ik denk dat ik vanavond onder de zonnebank ga, want na al dat sneeuw ben ik er aan toe. Nu mis ik wel mijn vorige konijn, want die ging zo leuk door de sneeuw huppelen😊
 
Weet je wat ik trouwens best wel vreemd vind iedereen heeft het hier over de slechte mensen terwijl 99% gewoon goed is. We lopen ons zelf ook een beetje bang te maken, en gaan snel van het ergste uit. Dit geld trouwens voor wandelaars en dvp's. Niet om gek toen doen, maar ik heb meerdere blinddates via het internet gehad. Soms viel het wat tegen, maar die mannen hebben mij nooit wat kwaad gedaan.

Het is niet perse dat hoeren en wandelaars ander zijn dan de rest van de wereld, dus waarom moet alles zo moeilijk?
Het is waar dat de meeste mensen goed zijn.
Ik heb tot nu toe ook enkel maar bijna goede ervaringen met mensen.

En het is idd menselijk om je op het negatieve te focussen, op die ene negatieve klant van die week terwijl je misschien 10 andere klanten had die wel een positieve ervaring opleverden.
 
Het is waar dat de meeste mensen goed zijn.
Ik heb tot nu toe ook enkel maar bijna goede ervaringen met mensen.

En het is idd menselijk om je op het negatieve te focussen, op die ene negatieve klant van die week terwijl je misschien 10 andere klanten had die wel een positieve ervaring opleverden.
Mensen zijn goed alleen sommige doen verkeerde dingen door hebzucht en door noodzaak.

Je hebt mensen die goed verdienen en stelen van de supermarkt, maar je hebt ook mensen waarbij dat hun enigste optie is☹️

Maar ik kom nu ook thuis van werk en moet aan die kut storing denken die 10 min voor sluit binnenkwam.
Gister ook al, alleen ik heb wel gelachen vandaag en sneeuwballen gegooid😂😫
Thuis😁 in zeeuws-Vlaanderen
Hu geen sneeuw daar? Hoezo niet hier ligt nog steeds een laagje, en vanochtend was het helemaal wit☃️❄️
 
Hu geen sneeuw daar? Hoezo niet hier ligt nog steeds een laagje, en vanochtend was het helemaal wit☃️❄️
Ik kom zelf oorspronkelijk uit de Randstad dus ben import Zeeuw maar je zou kunnen zeggen blijft toch een beetje achtergebleven gebied 😂😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan