Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Blokken, negeren en geen aandacht aangeven werkt dus niet? Als ik moet ingaan op de bedreigingen die ik meemaak, staan nog net niet met fakkels voor de deur
 
Mannen ik ga nu 1 keer ff duidelijk zijn. Ik waardeer het niet als namen of linkjes van waar ik werk gedeeld worden op dit forum
Je hebt helemaal gelijk. Zorg dat deze informatie hier niet terecht komt en hou alle berichten hier zo neutraal mogelijk! Trek je niks aan van die vervelende lui, blaffende honden bijten niet.
 
Je hebt helemaal gelijk. Zorg dat deze informatie hier niet terecht komt en hou alle berichten hier zo neutraal mogelijk! Trek je niks aan van die vervelende lui, blaffende honden bijten niet.
Het komt hier altijd. Toen ik de eerste keer alles verwijderde was mijn naam hier ook nog dagen lang te vinden op het topic. Mannen helpen elkaar graag een handje door info te geven, en denken snel dat het fijne reclame is voor ons.

Dan heb je een paar sukkels ertussen zitten die gaan klagen wat wel dergelijk invloed heeft. Dus ja straks kan je alleen nog bij mij boeken, en ik neem amper klanten aan. Nou veel succes mannen!! Jullie gooien elkaars glazen in👍🏻
 
Nu zelfs het privehuis helaas. Die onzin mails en dreigementen die ik persoonlijk krijg blijven ook nog doorgaan.

Wat wel de grap is is dat iemand dus loopt te klagen over mijn topic hier terwijl hij mij hierdoor gevonden heeft. Zal mij ook niks verbazen als het de man van de mailtjes met het codewoord is, maar goed.🤣🤦🏻‍♀️

Uiteindelijk is alles te achterhalen, iedereen laat digitale sporen achter die altijd blijven bestaan, desnoods huur je een hacker in om uit te zoeken wie wat doet, dat zou ik doen als ik last zou hebben van 'anonieme' lieden ...;)
 
Uiteindelijk is alles te achterhalen, iedereen laat digitale sporen achter die altijd blijven bestaan, desnoods huur je een hacker in om uit te zoeken wie wat doet, dat zou ik doen als ik last zou hebben van 'anonieme' lieden ...;)
Dat is nadeel van de digitale wereld, alles naar dan ook alles kan je vinden
 
Nu zelfs het privehuis helaas. Die onzin mails en dreigementen die ik persoonlijk krijg blijven ook nog doorgaan.

Wat wel de grap is is dat iemand dus loopt te klagen over mijn topic hier terwijl hij mij hierdoor gevonden heeft. Zal mij ook niks verbazen als het de man van de mailtjes met het codewoord is, maar goed.🤣🤦🏻‍♀️
Ik ben bang dat het een enkeling is die dit doet, maar daar heb je niks aan want zelfs 1 zo'n gek is er 1 teveel. De persoon waant zich beschermt door de relatieve anonimiteit die het internet hem biedt. Je ziet dit soort dagelijks in de reacties op nieuwsartikelen, bij TV programma's als Zeeman Confronteert en Alberto Stegeman's Undercover in Nederland.

Wat dit voor je aanwezigheid hier betekent en wat de mogelijke gevolgen zijn voor je privé en zakelijk kan ik niet voorspellen, maar de voortekenen zijn helaas niet goed.

Geen idee of je hiervoor bij de Politie wilt en kunt aankloppen en als je dat hebt gedaan, dat ze dan tijd willen besteden om deze zaak op te pakken.

Je zou je berichtjes hier nog even kunnen scannen op informatie die tegen je kan worden gebruikt om die vervolgens te (laten) verwijderen (je hebt immers niet alleen in dit draadje berichten gepost), en daarnaast de admins vragen om nog 1x dit draadje helemaal te verwijderen. Beetje "mosterd na de maaltijd", maar ik zou je dat wel willen adviseren.
 
Nou het waren weer 3 gezellige dagen hier in het topic. Pffff wat is de sfeer alweer gekelderd. In de begin periode van de draadjes heb ik je steeds gewaarschuwd van joh kijk uit dit kan tegenwoordig niet meer. Maar waar andere dan een stapje terug deden gaf jij gas bij, zelfs vaak nog een beetje olie op het vuur. Leuk om te lezen was het wel, maar best link. De laatste weken komt het volgens mij eindelijk bij je binnen. Vind ik ook wel mooi aan je dat alles zelf proberen. Je werd gewaarschuwd voor de ramen, jij had er schijt aan en ging het gewoon doen. Om er vervolgens achter te komen dat het inderdaad niets voor je was. Tis een lange weg op deze manier, maar iniedergeval nooit saai!😀
Z'n topic als deze kan best leuk blijven hoor. En ook voor jou best nuttig. We zullen je altijd helpen waar we kunnen.
De meeste hier hebben het echt niet slecht met je voor hoor!
Maar die paar engerds en gekkies doen of lezen helaas ook mee. Dat moet je helaas altijd in gedachten houden.
 
Nou het waren weer 3 gezellige dagen hier in het topic. Pffff wat is de sfeer alweer gekelderd. In de begin periode van de draadjes heb ik je steeds gewaarschuwd van joh kijk uit dit kan tegenwoordig niet meer. Maar waar andere dan een stapje terug deden gaf jij gas bij, zelfs vaak nog een beetje olie op het vuur. Leuk om te lezen was het wel, maar best link. De laatste weken komt het volgens mij eindelijk bij je binnen. Vind ik ook wel mooi aan je dat alles zelf proberen. Je werd gewaarschuwd voor de ramen, jij had er schijt aan en ging het gewoon doen. Om er vervolgens achter te komen dat het inderdaad niets voor je was. Tis een lange weg op deze manier, maar iniedergeval nooit saai!😀
Z'n topic als deze kan best leuk blijven hoor. En ook voor jou best nuttig. We zullen je altijd helpen waar we kunnen.
De meeste hier hebben het echt niet slecht met je voor hoor!
Maar die paar engerds en gekkies doen of lezen helaas ook mee. Dat moet je helaas altijd in gedachten houden.
Ik let de afgelopen tijd best wel op, maar elke keer als iemand vraag waar ik werk wordt dit onderling doorgegeven, en dat is niet door mij. Ik dit wereldje maakt het net eens meer echt uit wat de dame doet, want er zijn al iets van 2-3 site's waarop mannen elkaar voorzien van informatie.

Voor mij is het gewoon heel duidelijk geworden dat ik heel selectief moet zijn kwa klanten. Privehuis is niet echt meer een optie, want iedereen kan dan zomaar een afspraak maken. Of ik moet is gaan kijken bij de concurrent, maar dat is ook binnen een maand weer bekend.

maar mannen het sneeuwt😊
 
Het heeft allemaal zijn voor en nadelen. Maar dat hoef ik je niet te vertellen. In dat cirkeltje zit je nu al wel een tijdje.
 
Toch maar even weer een vaderlijke reactie van mij: wees ook selectief in welke informatie je hier deelt. Je deelt namelijk best wel veel met ons, maar of dat altijd zo verstandig is?…….
Nee dat weet ik ook wel jongens, maar zo'n triest figuur laat ik niet mijn leven bepalen.

Dan blijft hij maar lekker doorgaan als hij daar zo vrolijk van wordt😊

Denk ook niet dat het steeds een persoon is
 
Laten we wel zijn, we moeten allemaal opletten op onze online veiligheid. Dat is heus niet iets waar alleen Lily of andere DvP's tegenaan lopen. Alleen al op dit forum zijn wel wat voorbeelden waarin ook van wandelaars privegegevens gelekt zijn, en ook op pak hem beet Facebook of Instagram kan je niet zomaar blindelings zeggen waar je woont en wanneer je op vakantie gaat.

Lang verhaal kort, ons leven aanpassen aan trieste figuren doen we tot op zekere hoogte allemaal, hoort er een beetje bij jammer genoeg.
 
Klopt ik heb ook verhalen van klanten gehoord dat er brieven werden verstuurd naar de vrouw, en dat soort vreemde zaken.☹

Ding is ook ik weet niet wat er gezegd is, want ik was er zelf niet bij. Ik zie ook dat ik nog niet van de lijst ben afgehaald, dus ik zal hem vanavond wel appen.

Het is jammer, maar de schuld wordt wel heel snel richting mij geschoven. De klant had het over dat ik hier privegegevens deelde over hem. Volgens mij valt dat reuze mee. Ik zeg soms wel ik heb een zeester of bepaald persoon op bezoek gehad, maar dat zijn er zoveel op deze wereld😂

Snap dat het niet leuk is om terug te lezen dat ik het vond tegenvallen, maar waarom mogen jullie mannen wel alles schrijven en ik niet een mini stukje?
 
Het is echt iets van deze tijd, waar je ook online aanwezig bent er is altijd wel een gek aanwezig om je te bedreigen. Zolang het niet hard aangepakt wordt zal het ook niet veranderen. Het is gewoon te makelijk zonder gevolgen.
 
Ja maar hoe wil je dit ooit gaan aanpakken? Je kan er best wel achter komen wie het is, maar gaat die persoon ook stoppen als je hem/haar ermee confronteert?

Plus het is eigenlijk alleen maar meer werk. Ik ben zelf ook niet echt het type dat aangifte doet. Vaak ben je er zelf hartstikke druk mee voor weinig resultaat.

Maar leef en laat leven. Er ligt sneeuw dus ik ben blij!! Alleen vanochtend had ik bijna een ongelukje, want mijn koppeling werkten niet😂😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan