Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht altijd dat midden Nederland warmer was dan de rest, want wij zitten ver van de kust.

Maar blijkbaar zit ik fout😂
Nou hier in het diepe zuiden ligt ergens 5 cm en de verwachtingen zijn dat op dat punt de dubbele cijfers worden aangetikt.

Waar ikzelf woon is gelukkig niet daar maar hier ligt wel meerdere centimeters sneeuw.

Haat de kou :/ blijf dan liever binnen tot het voorbij is 😅😅
Gister bijna gevallen 😵😵
 
Een eigen zonnebank Is fijn,.... Goedkoop en beter :) i know :)
Lekker om In Slaap Op te vallen totdat je een half uur nadat ie uit is gegaan wakker word,.Brrrrrrrr :)
Ja maar naar de zonnebank gaan is wel echt duur daar verbaas je je over.

Ik was een keertje wel heel moe en viel bijna in slaap, maar meestal wordt ik rond de 16 min ongeduldig en wil ik eruit🤣
 
Ja maar naar de zonnebank gaan is wel echt duur daar verbaas je je over.

Ik was een keertje wel heel moe en viel bijna in slaap, maar meestal wordt ik rond de 16 min ongeduldig en wil ik eruit🤣
:) Altijd 30 min. :sleep: :sleep: Het is verslavend,.....Steeds bruiner
Altijd leuk als iemand zegt,.....je bent lekker bruin jij
Een keer zei een kassiere dat tegen mij,....
Ik zei,...laat dat bruin maar weg,.....
Ze werd vuurrood :)
 
Laatst bewerkt:
Wow,.. zonnebank niet echt mijn ding. Wordt na minuut al panisch van waarom lig ik hier en kan ik iets nuttigs doen
Ik ga altijd aan de knopjes zitten, en dan krijg ik een waterstraal in mijn bakkes wat niet de bedoeling is😅

Het doet mij ook altijd aan de film final destination denken. Dat is wel een soort van angst. Levend verbranden lijkt mij toch wel naar😱
 
Ik ga altijd aan de knopjes zitten, en dan krijg ik een waterstraal in mijn bakkes wat niet de bedoeling is😅

Het doet mij ook altijd aan de film final destination denken. Dat is wel een soort van angst. Levend verbranden lijkt mij toch wel naar😱
Ik zat wel een aan een knopje waardoor Ik een waterstraal Op mn gezicht kreeg maar dat zat op een andere Plek :)
 
Ik ga altijd aan de knopjes zitten, en dan krijg ik een waterstraal in mijn bakkes wat niet de bedoeling is😅

Het doet mij ook altijd aan de film final destination denken. Dat is wel een soort van angst. Levend verbranden lijkt mij toch wel naar😱
Geweldige films zijn dat (de meesten in de reeks dan.) Sindsdien rijd ik niet meer achter autos met boomstammen 🤣🤣😅
 
Hoezo niet jij gekkie? Dat is toch geweldig een warm bad😱🥰
Weet ik, toen ik jong was (jaja opa vertelt) we hadden vroeger een bad waarin we met ons allen 1 voor 1 ff in konden wassen (geen grap) best onhygiënisch als je dat nu zo ziet. Maar zo ging dat nu eenmaal. We hebben moeten smeken voor een douche.
 
I know maar dat maakt hem nog niet goedkoop

Ik deel Schorpio en Bernardus hun afkeer voor zonnebanken lol
Correctie ik heb er geen afkeer voor, het is niet mijn ding net als sauna of zo. Het doelloos voor me uit te staren, dat maakt me gek. Ik wil wat te doen hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan