Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk wel, je komt gewoon vanwege jou geschiedenis op hun radar, en begrijpelijk. Gewoon eerlijk zijn en meewerken, dan heb je niks te vrezen. Het is klote vanwege het hele gedoe en vrije dag. Maar is voor een goed doel.
Hierna alleen nog een afspraak maken voor een hpv vaccinatie en dan ben ik tijdelijk klaar hoop ik🙏

Sekswerker zijn kost best veel tijd met al die controles en veiligheidsmaatregelen
 
Ik weet niet in hoeverre je geadverteerde leeftijd klopt, maar 8 jaar geleden :oops:

Sick. Zo'n gast zou ergens levenslang in een donkere kerker moeten doorbrengen.
Zolang er geen bewijs is kunnen ze niks behalve allemaal maatregelen nemen om de dames in bescherming te nemen.

Alleen heel eerlijk die maatregelen hebben mijn hele jeugd wel aardig verpest.

Maar ik zeg pik afhakken bij dat soort mannen!!😡
 
Daar had je toen de kans voor.

En met die leeftijd was je er goed mee weggekomen..........
waarschijnlijk wel, maar ik kan echt niet tegen bloed😱☹️

Wel een leuk iets… een oude kennis heeft gevraagd of ik voor een betaalde gb naar België wil komen🥰

Het is oprecht een super leuke man, en ik wist niet echt dat hij dat doet. Zo zie je mensen houden mij in de gaten😂🙈

Hij heeft het alleen over 60 man. Dat is mij wel een beetje veel😵
 
waarschijnlijk wel, maar ik kan echt niet tegen bloed😱☹️

Wel een leuk iets… een oude kennis heeft gevraagd of ik voor een betaalde gb naar België wil komen🥰

Het is oprecht een super leuke man, en ik wist niet echt dat hij dat doet. Zo zie je mensen houden mij in de gaten😂🙈

Hij heeft het alleen over 60 man. Dat is mij wel een beetje veel😵
neem versterking mee 😉
 
Precies! Over hoeveel vrouwen gaat het dan?

Trouwens... als je toch naar België wil komen...
Mij alleen. Hij gaf aan dat ik een vriendin mee mag nemen, maar toen ik aangaf dat ze niet mee wil doen zei hij dat is ook niet de bedoeling😂

Heb gevraagd wat hij precies van plan is, dus ff afwachten
neem versterking mee 😉
Ik neem mijn telefoon maar mee voor jullie support🤣
 
Ik mag dus kiezen hoeveel ik er wil en hoeveel sessies. Eigenlijk mag ik alles kiezen, maar het is volgens mij ook een toppertje.

Ben hem 1 keer tegengekomen op een feestje, en we hadden best een goede klik, maar nooit wat mee gedaan
Hmm, ik wil sex met deze dame, hoe ga ik haar uitnodigen.
'Hey, wil je misschien meedoen aan een betaalde gangbang? OH, jij ben de enige dame'.
lol

Ga er in ieder geval niet alleen heen, mocht je gaan.
 
waarschijnlijk wel, maar ik kan echt niet tegen bloed😱☹️

Wel een leuk iets… een oude kennis heeft gevraagd of ik voor een betaalde gb naar België wil komen🥰

Het is oprecht een super leuke man, en ik wist niet echt dat hij dat doet. Zo zie je mensen houden mij in de gaten😂🙈

Hij heeft het alleen over 60 man. Dat is mij wel een beetje veel😵
Kom gerust naar België ik weet wel een plaats voor jou omdat te organiseren jou GB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan