Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus moest je niet naar de ramen gegaan zijn, was dit er niet gekomen?
In dat zo is is dit toch een zeer rare kronkel in de regels, want je werkte al in privehuizen en die hebben toch ook gegevens die ze moeten doorgeven?
 
... en hoe weten ze van die wegloop acties? Lezen ze hier mee? Of heeft iemand dat gemeld?

@Roxas volgens mij gaat het ook over weglopen van huis, maar dat weet @Lilyxx beter.
Yess die van toen ik 14, 15 en 16 was en een dronken agressieve papa thuis had. Dossier ligt bij de politie, dus ik verwacht dat ik mijn oude vriendjes ook weer ga zien.
 
Ik denk dat wij dit allemaal misschien iets te verkeert zien.
Ik meen dat de insteek van dit alles is om de veiligheid van de dames te waarborgen.
Dat zij niet tegen haar wil aan het sexwerk is gezet.

Zeker als je een verleden hebt van huisweglopen, kan ik mij voorstellen dat de kansen groter zijn dat er kwaad wil in spel is.

Is nu niet gegeval, dus ik verwacht dat het mee zal vallen.
 
Dus moest je niet naar de ramen gegaan zijn, was dit er niet gekomen?
In dat zo is is dit toch een zeer rare kronkel in de regels, want je werkte al in privehuizen en die hebben toch ook gegevens die ze moeten doorgeven?
Dit is dus wel iets wat ik heel gek vind, maar goed we gaan het Donderdag zien. Misschien moet ik wat lekkers meenemen om ze een beetje te verleiden😋
 
Dus moest je niet naar de ramen gegaan zijn, was dit er niet gekomen?
In dat zo is is dit toch een zeer rare kronkel in de regels, want je werkte al in privehuizen en die hebben toch ook gegevens die ze moeten doorgeven?
Zo zwartwit is het denk ik niet helemaal, privéhuisdames verschijnen ook wel eens op de radar. Is ook een stukje willekeur wanneer dat gebeurt, al zou het ook te maken kunnen hebben met hoe Lily zich nu zo ontzettend publiekelijk profileert.
 
Yess die van toen ik 14, 15 en 16 was en een dronken agressieve papa thuis had. Dossier ligt bij de politie, dus ik verwacht dat ik mijn oude vriendjes ook weer ga zien.
Dat is minder om te horen. 😔 maar wat heeft dat met je beroep als dvp te maken.

Denken ze dat je je vader je dwingt.
 
Ik denk dat wij dit allemaal misschien iets te verkeert zien.
Ik meen dat de insteek van dit alles is om de veiligheid van de dames te waarborgen.
Dat zij niet tegen haar wil aan het sexwerk is gezet.

Zeker als je een verleden hebt van huisweglopen, kan ik mij voorstellen dat de kansen groter zijn dat er kwaad wil in spel is.

Is nu niet gegeval, dus ik verwacht dat het mee zal vallen.
Ik verwacht dat dit de insteek is, maar vorige keer werd ik een politie busje ingetrokken. Werden al mijn apparaten voor jaren in beslag genomen, en was ik een hoop gezeik verder. Wat ja er stonden wat verkeerde contacten in waaronder pooiers.

Ik hoop dat het dit keer meevalt, want de politie doet echt wel iets in Nederland geloof mij maar. Maar wie weet zitten ze er helemaal niet bij, en mag ik feest vieren🥳
 
Dat is minder om te horen. 😔 maar wat heeft dat met je beroep als dvp te maken.

Denken ze dat je je vader je dwingt.
Wanneer van huis wegloopt is er een kans dat je door kwaad willende wordt opgevangen (denk loverboys).
Die je dan aan het sexwerk zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roba
Dat is minder om te horen. 😔 maar wat heeft dat met je beroep als dvp te maken.

Denken ze dat je je vader je dwingt.
Dat is het niet, meer de algemene gedachtegang dat kwetsbare meisjes bovengemiddeld vaak sekswerker worden, en met name bovengemiddeld vaak in handen vallen van een loverboy.
 
Dat is het niet, meer de algemene gedachtegang dat kwetsbare meisjes bovengemiddeld vaak sekswerker worden, en met name bovengemiddeld vaak in handen vallen van een loverboy.
Wanneer van huis wegloopt is er een kans dat je door kwaad willende wordt opgevangen (denk loverboys).
Die je dan aan het sexwerk zetten.
Ah iets bij geleerd.
 
Dat is het niet, meer de algemene gedachtegang dat kwetsbare meisjes bovengemiddeld vaak sekswerker worden, en met name bovengemiddeld vaak in handen vallen van een loverboy.
Klopt en als je iets in je dossier hebt staan dan komt dat toch weer een keer naar voren. Maar goed eerst vanmiddag soa testen en praten over Prep. Ik wil het toch voor de zekerheid hebben of tenminste horen wat de opties zijn.

Helaas zijn wij sekswerkers ook druk met dit soort saaie dingen☹
 
Yess die van toen ik 14, 15 en 16 was en een dronken agressieve papa thuis had. Dossier ligt bij de politie, dus ik verwacht dat ik mijn oude vriendjes ook weer ga zien.
ik zal toch wat terughoudend zijn om dit soort zaken op een openbaar forum te plaatsen. Mensen gaan je toch al gauw in een hokje plaatsen.
Hou er wel rekening mee, dat de mensen met wie je binnenkort een gesprek hebt, ook hier meelezen.
Het is niet zo moeilijk om je te herleiden, zeker als je de enige nederlandse meid bent die in de Doubletstraat werkt.
 
Klopt en als je iets in je dossier hebt staan dan komt dat toch weer een keer naar voren. Maar goed eerst vanmiddag soa testen en praten over Prep. Ik wil het toch voor de zekerheid hebben of tenminste horen wat de opties zijn.

Helaas zijn wij sekswerkers ook druk met dit soort saaie dingen☹
hoe vaak moet je saai"papierwerk"doen?
 
ik zal toch wat terughoudend zijn om dit soort zaken op een openbaar forum te plaatsen. Mensen gaan je toch al gauw in een hokje plaatsen.
Hou er wel rekening mee, dat de mensen met wie je binnenkort een gesprek hebt, ook hier meelezen.
Het is niet zo moeilijk om je te herleiden, zeker als je de enige nederlandse meid bent die in de Doubletstraat werkt.
Lieve Ronny. Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik ben gewoon een open persoon. Dat heeft zijn voor en vooral ook nadelen daar ben ik mijzelf ook van bewust. Het is voor mij te lastig om stil te zijn, maar ik heb voor die instanties vrij weinig te verbergen.

Volgens mij is er ook wel een andere Nederlandse dame toch? Maar goed ik werd afgelopen zondag ook door een sukkel achtervolgd naar mijn auto met de vraag of hij een afspraak kan maken. Dit zijn dingen die hou je als dvp. Denk dat ik wel redelijk makkelijk te vinden ben daar, maar ik ga ook ff niet meer posten wanneer ik er ben😊
hoe vaak moet je saai"papierwerk"doen?
Ik schrijf alles in mijn agenda, en dan zet ik het 1 keer in de maand in een Excel bestand. Als ik mijn roze agenda kwijt ben, dan ben ik wel echt de lul.

Boekhouding doorsturen met alle rekeningen is 1 keer per kwartaal. Alleen je schrikt je soms kapot door de hoeveelheid brieven die je binnenkrijgt. Eerst kreeg ik bijna alleen de buurtkrant
 
Dat is het niet, meer de algemene gedachtegang dat kwetsbare meisjes bovengemiddeld vaak sekswerker worden, en met name bovengemiddeld vaak in handen vallen van een loverboy.
De politie is naar iedereen achterdochtig , die kunnen niet meer anders denken, omdat ze zoveel leugens en onzin gehoord hebben. Maar ze kunnen er verder weinig mee.
 
Lieve Ronny. Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik ben gewoon een open persoon. Dat heeft zijn voor en vooral ook nadelen daar ben ik mijzelf ook van bewust. Het is voor mij te lastig om stil te zijn, maar ik heb voor die instanties vrij weinig te verbergen.

Volgens mij is er ook wel een andere Nederlandse dame toch? Maar goed ik werd afgelopen zondag ook door een sukkel achtervolgd naar mijn auto met de vraag of hij een afspraak kan maken. Dit zijn dingen die hou je als dvp. Denk dat ik wel redelijk makkelijk te vinden ben daar, maar ik ga ook ff niet meer posten wanneer ik er ben😊

Ik schrijf alles in mijn agenda, en dan zet ik het 1 keer in de maand in een Excel bestand. Als ik mijn roze agenda kwijt ben, dan ben ik wel echt de lul.

Boekhouding doorsturen met alle rekeningen is 1 keer per kwartaal. Alleen je schrikt je soms kapot door de hoeveelheid brieven die je binnenkrijgt. Eerst kreeg ik bijna alleen de buurtkrant
Je hebt niks te vrezen Lily, je doet alles volgens de regels ,je bent meerderjarig en je wordt niet gedwongen. En ze kunnen lezen dat je geen domme meid bent .
Ik word echt niet goed van die stemmingmakerij hier.
 
1 ding is het meest belangrijke van alles,...
U bent niet verplicht tot antwoorden !!!!!!!!
T cautierecht Artikel 29 wetboek van strafvoordering.
Wacht na Iedere vraag, minimaal 10~20 sec.
Herhaal de vraag hardop,....geef dan antwoord ,of juist niet.
Dan kun je gewoon zeggen ,....Zwijgrecht.
Het gesprek, kan dan heel erg kort worden.
Het is niet onbeschoft,.. maar een recht !!!!!!!!!
Wie niks zegt, hoeft ook niks te tekenen,.....
Ze kunnen nooit zeggen :
U zei niks,kunt dat ondertekenen?
 
Laatst bewerkt:
Lieve Ronny. Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik ben gewoon een open persoon. Dat heeft zijn voor en vooral ook nadelen daar ben ik mijzelf ook van bewust. Het is voor mij te lastig om stil te zijn, maar ik heb voor die instanties vrij weinig te verbergen.

Volgens mij is er ook wel een andere Nederlandse dame toch? Maar goed ik werd afgelopen zondag ook door een sukkel achtervolgd naar mijn auto met de vraag of hij een afspraak kan maken. Dit zijn dingen die hou je als dvp. Denk dat ik wel redelijk makkelijk te vinden ben daar, maar ik ga ook ff niet meer posten wanneer ik er ben😊

Ik schrijf alles in mijn agenda, en dan zet ik het 1 keer in de maand in een Excel bestand. Als ik mijn roze agenda kwijt ben, dan ben ik wel echt de lul.

Boekhouding doorsturen met alle rekeningen is 1 keer per kwartaal. Alleen je schrikt je soms kapot door de hoeveelheid brieven die je binnenkrijgt. Eerst kreeg ik bijna alleen de buurtkrant
🤯
 
1 ding is het meest belangrijke van alles,...
U bent niet verplicht tot antwoorden !!!!!!!!
T cautierecht Artikel 29 wetboek van strafvoordering.
"In alle gevallen waarin iemand als verdachte wordt gehoord..." Lily is volgens mij geen verdachte in strafrechtelijke zin, dus dit heeft weinig meerwaarde.

In theorie mag ze sowieso haar mond houden want deze mensen kunnen haar niet dwingen om te praten, maar dat zal de vermoedens van gedwongen sekswerk alleen maar doen toenemen.
 
1 ding is het meest belangrijke van alles,...
U bent niet verplicht tot antwoorden !!!!!!!!
T cautierecht Artikel 29 wetboek van strafvoordering.
Wacht na Iedere vraag, minimaal 10~20 sec.
Herhaal de vraag hardop,....geef dan antwoord ,of juist niet.
Dan kun je gewoon zeggen ,....Zwijgrecht.
Het gesprek, kan dan heel erg kort worden.
Het is niet onbeschoft,.. maar een recht !!!!!!!!!
Wie niks zegt, hoeft ook niks te tekenen,.....
Ze kunnen nooit zeggen :
U zei niks,kunt dat ondertekenen?
Ja dan zoeken ze er vast niks achter🙄 en zit het allemaal wel goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan