Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou de GB laten doorgaan maar dan met bekenden en met condoom. Lijkt me voor jou ook veiliger en kan je later altijd nog een nieuwe organiseren. Met daarin de Lessons learned van deze😋
Hm met alleen bekende gaat denk ik niet lukken, maar goed ik ga vragen wie er nog wil komen als het met condoom is. Sommige waren al afgehaakt door de hele discussie hier. Denk wel wat minder man 10 zijn er genoeg.🙁

Denk dat die man geen melding gaat doen bij de politie, en anders ga ik iedereen ff verstoppen in de kast😜
 
Haha denk het ook niet of ze moeten uitleggen thuis hoe ze bij een Gang Bang uit de kast zijn gekomen 🤣🤣🤣
Ik wist nog wel is dat ik een huisfeestje had tijdens de corona periode, maar die man had een toffe buurman. Dus iedereen klimmen over de schutting naar de buren.

Ja sorry er is hier geen feestje, dus geen idee waarom dat gemeld is😋😂

Maar aan een gangbang is niks illegaals. Het is past illegaal als ik ervoor betaald krijg, maar dat kunnen ze lastig aantonen verwacht ik😉

Oh trouwens misschien moet ik wat op mijn woorden letten. Ik heb donderdag dat kut gesprek in Den Haag. 😖
 
Ik wist nog wel is dat ik een huisfeestje had tijdens de corona periode, maar die man had een toffe buurman. Dus iedereen klimmen over de schutting naar de buren.

Ja sorry er is hier geen feestje, dus geen idee waarom dat gemeld is😋😂

Maar aan een gangbang is niks illegaals. Het is past illegaal als ik ervoor betaald krijg, maar dat kunnen ze lastig aantonen verwacht ik😉

Oh trouwens misschien moet ik wat op mijn woorden letten. Ik heb donderdag dat kut gesprek in Den Haag. 😖
Hahaa 🤣🤣

Nee precies, anders is het gewoon een samenzijn met vrienden ofzo.

Geen stress, denk dat het gesprek wel los zal lopen, misschien kunnen ze je zelfs helpen met tips/adviezen over hoe je (nog) veiliger kan werken. ;)

Succes ermee 😎
 
Maar aan een gangbang is niks illegaals. Het is past illegaal als ik ervoor betaald krijg, maar dat kunnen ze lastig aantonen verwacht ik.

Een gangbang is 'illegaal' als je het niet in een vergunde locatie doet, zoals een huiskamer of hotelkamer.

Ik heb 2x een belastingcontrole gehad, die interesseren zich niet in het waar, hoe en waarom.. maar enkel dat jij btw afdraagt.

Overigens kennen ze alle smoesjes wel. Aantonen dat jij geen geld, als sekswerker zijnde, vraagt voor een gb is aan jou.. niet aan hun. Want ze hebben allang een printscreen vd advertentie waar duidelijk prijzen in staan. Dus die vlieger gaat helaas niet op 🤷‍♀️
 
Hahaa 🤣🤣

Nee precies, anders is het gewoon een samenzijn met vrienden ofzo.

Geen stress, denk dat het gesprek wel los zal lopen, misschien kunnen ze je zelfs helpen met tips/adviezen over hoe je (nog) veiliger kan werken. ;)

Succes ermee 😎
Nou ja wel een beetje, en ik ben een flapuit dus ik weet dat ik allemaal verkeerde dingen ga zeggen tegen die mensen. Ik heb ze ook expres genegeerd, maar ze vroegen vandaag weer hoelaat ik kon🙈

Misschien kunnen ze mij wel helpen met mijn inkomsten opgeven. Als ik in Den haag ben geef ik namelijk alles op in 1 keer en niet per klant, maar ik weet niet of dat acceptabel is. Komt op hetzelfde neer, maar toch niet helemaal.
 
Een gangbang is 'illegaal' als je het niet in een vergunde locatie doet, zoals een huiskamer of hotelkamer.

Ik heb 2x een belastingcontrole gehad, die interesseren zich niet in het waar, hoe en waarom.. maar enkel dat jij btw afdraagt.

Overigens kennen ze alle smoesjes wel. Aantonen dat jij geen geld, als sekswerker zijnde, vraagt voor een gb is aan jou.. niet aan hun. Want ze hebben allang een printscreen vd advertentie waar duidelijk prijzen in staan. Dus die vlieger gaat helaas niet op 🤷‍♀️
Pf ze maken het wel lastig. Ik heb oprecht gezocht voor een kleinschalige vergunde locatie waar dat mag, en wat partijen gemaild maar het is bijna niet mogelijk (of super prijzig).

Ik wil geen gezeur krijgen, maar af en toe wil ik ook een keertje wat anders doen dan elke keer die vluggertjes sleur😂

Ik geef het geld gewoon op, maar de locatie blijft een ding helaas.
 
Nou ja wel een beetje, en ik ben een flapuit dus ik weet dat ik allemaal verkeerde dingen ga zeggen tegen die mensen. Ik heb ze ook expres genegeerd, maar ze vroegen vandaag weer hoelaat ik kon🙈

Misschien kunnen ze mij wel helpen met mijn inkomsten opgeven. Als ik in Den haag ben geef ik namelijk alles op in 1 keer en niet per klant, maar ik weet niet of dat acceptabel is. Komt op hetzelfde neer, maar toch niet helemaal.
Zorg dat je te drinken bij hebt. Elke keer als zij een vraag stellen, eerst ee slok nemen. Kan je even nadenken.
Dacht dat dat alleen was... als je UIT de kast kwam...
Nee hoor, genoeg homo's die nog in de kast zitten.
 
Zorg dat je te drinken bij hebt. Elke keer als zij een vraag stellen, eerst ee slok nemen. Kan je even nadenken.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of ik op tijd kom. Ik heb 1,5 uur om vanaf Amersfoort naar Den Haag te komen in de spits. Den Haag gaat opzich nog wel, maar Utrecht passeren is een regelrechte ramp. Vorige week was ik er pas 19:00 uur

Ik hoop dat ze een draai stoel hebben dan ga ik daar een beetje mee spelen, maar meestal zijn dat soort partijen heel serieus. Ik weet dat ze dingen uit mijn verleden gaan pakken, want dat is ook de reden van het gesprek. Denk niet dat ik er in 1 keer vanaf ben.
 
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of ik op tijd kom. Ik heb 1,5 uur om vanaf Amersfoort naar Den Haag te komen in de spits. Den Haag gaat opzich nog wel, maar Utrecht passeren is een regelrechte ramp. Vorige week was ik er pas 19:00 uur

Ik hoop dat ze een draai stoel hebben dan ga ik daar een beetje mee spelen, maar meestal zijn dat soort partijen heel serieus. Ik weet dat ze dingen uit mijn verleden gaan pakken, want dat is ook de reden van het gesprek. Denk niet dat ik er in 1 keer vanaf ben.
Weten ze dat je mogelijk te laat bent? Zou ik ze wel melden.

Vooral rustig blijven ademen, kalm blijven. Gaat vast helemaal goed komen. :)
 
Bij een belasting gesprek zijn er altijd 2 personen aanwezig. 1 met en 1 zonder een laptop.

Na afgifte van je id, zodat ze je burgerservicenummer kunnen invoeren, komt alles tevoorschijn wat je nu en in het verleden hebt gedaan. Er is een dossier die ze bijhouden.

Daarna komen de vragen. Degene zonder de laptop zal heel joviaal overkomen, de gezellige vent spelen zeg maar.
Degene met de laptop zal alles wat je antwoord noteren. Door dat joviale gedrag zeg je meer dan je wilt zeggen, dus keep that in mind!

Hou je hoofd koel en kies je woorden wijs.

Succes!!
 
Haha.

Sully uit Monsters Inc. Grote knuffelbeer.
😁 ik ben de voyeur er naast 🤫😂
Bij een belasting gesprek zijn er altijd 2 personen aanwezig. 1 met en 1 zonder een laptop.

Na afgifte van je id, zodat ze je burgerservicenummer kunnen invoeren, komt alles tevoorschijn wat je nu en in het verleden hebt gedaan. Er is een dossier die ze bijhouden.

Daarna komen de vragen. Degene zonder de laptop zal heel joviaal overkomen, de gezellige vent spelen zeg maar.
Degene met de laptop zal alles wat je antwoord noteren. Door dat joviale gedrag zeg je meer dan je wilt zeggen, dus keep that in mind!

Hou je hoofd koel en kies je woorden wijs.

Succes!!
Het klinkt als een politie verhoor. Good cop bad cop.
 
Bij een belasting gesprek zijn er altijd 2 personen aanwezig. 1 met en 1 zonder een laptop.

Na afgifte van je id, zodat ze je burgerservicenummer kunnen invoeren, komt alles tevoorschijn wat je nu en in het verleden hebt gedaan. Er is een dossier die ze bijhouden.

Daarna komen de vragen. Degene zonder de laptop zal heel joviaal overkomen, de gezellige vent spelen zeg maar.
Degene met de laptop zal alles wat je antwoord noteren. Door dat joviale gedrag zeg je meer dan je wilt zeggen, dus keep that in mind!

Hou je hoofd koel en kies je woorden wijs.

Succes!!
Dankjewel. Over de telefoon was diegene ook al heel vriendelijk en geduldig. Alleen ik heb het idee dat dit geen belasting gesprek wordt, maar dat ze het vermoeden hebben wat ik dit werk niet vrijwillig doe.

Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn, maar dat zullen jullie vast wel horen. Het is in ieder geval een dame waarmee ik het gesprek heb. Heb eigenlijk liever een man, want die zijn meestal wat makkelijker. Tenminste dat idee heb ik altijd
 
Het is in ieder geval een dame waarmee ik het gesprek heb. Heb eigenlijk liever een man, want die zijn meestal wat makkelijker.
Anderen zullen dit beter weten dan ik, maar sekswerk getalenteerde organisaties zetten hier toch juist bewust vrouwen voor in?
 
Wel mooi voorpagina nieuws: polititie trekt 10 naakten homo's uit de kast!
Slechte reclame is ook reclame toch?😂😋

Tenminste dat zei mijn directeur een keer toen een collega met de bedrijfsauto op wegmisbruikers kwam😊
Anderen zullen dit beter weten dan ik, maar sekswerk getalenteerde organisaties zetten hier toch juist bewust vrouwen voor in?
Zal best wel kunnen, maar ik weet dat bij de politie veel mannen werken. Van mannen mag je wel altijd roken tussendoor. Moest zelfs een keer overgeven door de stres in de papiercontainer. Hij heeft mij compleet uitgelachen🤣🙈

Alleen sommige van die mensen zijn behoorlijk overtuigen, en dat werkt meestal niet in mijn voordeel. Zou mij niks verbazen als er ook iemand van de politie bij zit.
 
Dankjewel. Over de telefoon was diegene ook al heel vriendelijk en geduldig. Alleen ik heb het idee dat dit geen belasting gesprek wordt, maar dat ze het vermoeden hebben wat ik dit werk niet vrijwillig doe.
Zover ik weet zijn dat soort gesprekken altijd voor de zedenpolitie, belasting mensjes geven het wel door aan hun als ze een vermoeden hebben. Tenminste.. dat vertelde ze mij toen

Maar je gaat het meemaken donderdag! Ben benieuwd.
 
Zover ik weet zijn dat soort gesprekken altijd voor de zedenpolitie, belasting mensjes geven het wel door aan hun als ze een vermoeden hebben. Tenminste.. dat vertelde ze mij toen

Maar je gaat het meemaken donderdag! Ben benieuwd.
Ja alleen je weet nooit wie er bij zitten. Ze hebben mij niet eens verteld naar wie ik moet vragen, maar dat zie ik daar wel.

Ik ga voor de zekerheid nog snel ff het laatste termijn betalen, want die heeft mijn boekhouder net voor mij klaargezet. Als ik het gesprek heb gehad zal ik jullie allemaal op de hoogte houden, of spontaan mijn account verwijderen. Het laatste is wel een slecht teken😅
 
Ja alleen je weet nooit wie er bij zitten. Ze hebben mij niet eens verteld naar wie ik moet vragen, maar dat zie ik daar wel.

Ik ga voor de zekerheid nog snel ff het laatste termijn betalen, want die heeft mijn boekhouder net voor mij klaargezet. Als ik het gesprek heb gehad zal ik jullie allemaal op de hoogte houden, of spontaan mijn account verwijderen. Het laatste is wel een slecht teken😅
Nu, vraag gewoon met wie dit gesprek is!
 
Idd en de reden.
reden is mij al verteld door de raamverhuurder. Ze hadden wat vragen betreft mijn wegloop acties in het verleden. Hij gaf wel aan dat ik mij niet druk hoefde te maken, maar dat doe ik wel een beetje.
Nu, vraag gewoon met wie dit gesprek is!
Nee ik wil geen contact met die vrouw meer, misschien vergeet ze de afspraak😊😂
 
reden is mij al verteld door de raamverhuurder. Ze hadden wat vragen betreft mijn wegloop acties in het verleden. Hij gaf wel aan dat ik mij niet druk hoefde te maken, maar dat doe ik wel een beetje.
Ah omdat je je vaak verplaatst.

Ik zou gewoon zeggen omdat ik graag eens op een andere plaats ben. Dat is het voordeel aan raamdame zijn.
 
reden is mij al verteld door de raamverhuurder. Ze hadden wat vragen betreft mijn wegloop acties in het verleden. Hij gaf wel aan dat ik mij niet druk hoefde te maken, maar dat doe ik wel een beetje.
... en hoe weten ze van die wegloop acties? Lezen ze hier mee? Of heeft iemand dat gemeld?

@Roxas volgens mij gaat het ook over weglopen van huis, maar dat weet @Lilyxx beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan