Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet erg dat mensen eenzaam zijn en het daarvoor doen. Ik weet ook wel dat ik gezegend ben met mijn vriendengroepje. Ik kan maanden niks van mij laten horen maar ze blijven altijd bij mij, en veel mensen hebben dat niet.

He enigste is wel dat die mensen wel eerder op meer hopen, en je juist daarmee mensen afstoot. Ik merk het in het normale leven ook. Dan heb je een vriend die niet lekker in zijn vel zit, en heel eerlijk het afspreken wordt dan ook steeds minder en je gaat ook mee in die sleur. Dat is eigenlijk gewoon puur, omdat het zo veel energie zuigt.

Iemand vrolijk maken die redelijk in zijn vel zit is namelijk een stuk makkelijker.
Dat id ik heb ook. Je kan soms zoveel energie getoken in het luisteren helpen van mensen. Om 5 u smorgen´s wakker gebeld worden etc.

En uit eindelijk trekken ze je mee. En jij bent dan die er bij blijft zitten. Maar dan laten zij jou zitten.

EN dan kies je voor je eigen metaal wel zijn er voor om je minder aan te trekken van een andere zijn problemen. Ik wil luisteren en helpen maar sorry als jij zelf geen moeite wil doen of geholpen worden. Laat mij dan met rust . Snapje 🙂
 
Dat is het omgekeerde he? Die man zei dat ie tegen z'n vrouw dat ie melk ging halen en ging vervolgens hoeren en snoeren.

Safeword zegt tegen een dame van plezier dat ie eten gaat halen en gaat dan stiekem gewoon naar zn eigen vrouw en kinderen. Hoe durft ie?!
Inderdaad die dvp had ook wel honger e. (Vermoedelijk @Lilyxx ) dat arme meisje zat daar te wachten.

En mijnheer zit thuis bij zijn vrouw en kinderen. 😡🙄😂
 
Ophouden? Dan begint het circus.
Deurwaarders, rechters, ga maar door..
Achteraf komen ze zelfs op bezoek.
550x368.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan