Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gandalf. volgens mij draai je een beetje door….

Prima dat je Tiffany geweldig vind, maar je hoeft mij niet elke keer opnieuw in slecht daglicht te zetten.
Als een man de hele tijd slecht over haar hier zo praten zou ik er ook wat van zeggen, want dan heb je gewoon geen respect naar mijn mening.

Ik praat voor de rest niet met jou, maar ik zou het waarderen als je is stopt met mijn naam te noemen.

We hebben niks met elkaar, dus volgens mij kunnen we elkaar zoals normale mensen gewoon met rust laten toch? Tenminste zo sta ik er wel in
 
Je word er wat relaxter van, en het is relatief onschuldig.
Dat kun je zeker niet zeggen van andere middelen als ghb en dergelijke. Je kunt bij een verkeerde dosis al snel niet meer bij je positieven zijn en het kan zelfs levensgevaarlijk zijn.
Vooral als je dingen gaat mixen is het heel gevaarlijk.

Op een festival een pilletje kan ik begrijpen, maar voor de rest vind ik het zielig voor die mensen. Je grijpt niet altijd voor de gezelligheid naar die middelen.
 
Vooral als je dingen gaat mixen is het heel gevaarlijk.

Op een festival een pilletje kan ik begrijpen, maar voor de rest vind ik het zielig voor die mensen. Je grijpt niet altijd voor de gezelligheid naar die middelen.
Het enige wat ik nu en dan doe is een joint. Wat naar mijn menig minder er is dan alcohol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan