Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens iets heel anders maar ik ben overgestapt met geurtjes.

Eerst was het altijd Chanel, maar nu heb ik er eentje van Jo Malone en die is top. Net wat unieker naar mijn mening.

Ik vind die van Tom Ford trouwens fantastisch, maar zoek is voor de grap de prijs op. Het is nog duurder dan een date🙃
 
Trouwens iets heel anders maar ik ben overgestapt met geurtjes.

Eerst was het altijd Chanel, maar nu heb ik er eentje van Jo Malone en die is top. Net wat unieker naar mijn mening.

Ik vind die van Tom Ford trouwens fantastisch, maar zoek is voor de grap de prijs op. Het is nog duurder dan een date🙃

Alles was toch duur bij U in huis ??

Potje snuif doe je wel n paar weken mee toch ??
 
Trouwens iets heel anders maar ik ben overgestapt met geurtjes.

Eerst was het altijd Chanel, maar nu heb ik er eentje van Jo Malone en die is top. Net wat unieker naar mijn mening.

Ik vind die van Tom Ford trouwens fantastisch, maar zoek is voor de grap de prijs op. Het is nog duurder dan een date🙃
Lekker parfum Jo Malone. Ik gebruik de laatste Jean Paul gautier
 
Wat is duur, dus om zelf in te vullen.
Mooi zomers jurkje. Hopelijk een mooie hete zomer!
 
Wat is duur, dus om zelf in te vullen.
Mooi zomers jurkje. Hopelijk een mooie hete zomer!
Ja klopt maar voor 50 euro heb je ook al een jurkje.

Ik heb echt een shopping verslaving gehad, dus ik pas er een beetje voor op. Als je tassen vol bij de primark haal is het nog prima. Het ding was ik ging regelmatig een weekendje naar Parijs.

Denk dat er elke keer zeker 5k doorheen ging, maar ik zat ook in een hotel midden in het centrum. Was ook lekker ruim voor Parijse begrippen
 
Ja klopt maar voor 50 euro heb je ook al een jurkje.

Ik heb echt een shopping verslaving gehad, dus ik pas er een beetje voor op. Als je tassen vol bij de primark haal is het nog prima. Het ding was ik ging regelmatig een weekendje naar Parijs.

Denk dat er elke keer zeker 5k doorheen ging, maar ik zat ook in een hotel midden in het centrum. Was ook lekker ruim voor Parijse begrippen
Dat mag toch je zelf verwennen
 
Ja klopt maar voor 50 euro heb je ook al een jurkje.

Ik heb echt een shopping verslaving gehad, dus ik pas er een beetje voor op. Als je tassen vol bij de primark haal is het nog prima. Het ding was ik ging regelmatig een weekendje naar Parijs.

Denk dat er elke keer zeker 5k doorheen ging, maar ik zat ook in een hotel midden in het centrum. Was ook lekker ruim voor Parijse begrippen
Dat shoppen is toch vooral een vrouwen ding voortkomend uit het tonen van schoonheid. 5k per keer uitgeven aan kleding en zo in Parijs is zeker een bak geld.
Zelf hou ik het bij een paar keer per jaar, maar dan voor iets minder geld. Moet eigenlijk wel wat vaker gaan, maar het wordt dan meestal heel lui dezelfde 2/3 winkels waar ik altijd slaag.
 
Dat shoppen is toch vooral een vrouwen ding voortkomend uit het tonen van schoonheid. 5k per keer uitgeven aan kleding en zo in Parijs is zeker een bak geld.
Zelf hou ik het bij een paar keer per jaar, maar dan voor iets minder geld. Moet eigenlijk wel wat vaker gaan, maar het wordt dan meestal heel lui dezelfde 2/3 winkels waar ik altijd slaag.
In Nederland vind ik shoppen niks. Alles is zo basic. Ik slaag eigenlijk alleen altijd in de bijekorf.

Laatst wel een trui bij Tommy gehaald, maar ik ben ook niet helemaal fan meer van hun. Deze was wel lekker zacht.
 
Valt mee. Gewoon een strak onderbroekje aan doen en dan heb je nergens last van haha
Niet verstandig...
Als je strak ondergoed draagt, wordt de doorbloeding verminderd door het strakke elastiek. Het kan de bloedtoevoer naar de penis en testikels en ook naar je dijen verminderen. Minder bloedtoevoer naar de penis kan leiden tot erectiestoornissen.
 
Liever wel briefjes💸💸
Zo rolt het ook wel:
de-rol-van-eurobankbiljetten-naast-een-rekenmachine-op-witte-achtergrond-sluiting-hoop-europese-bankbiljetten-met-206652707.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan