Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou niet weten waarvoor je een rechtsbijstand gebruikt…

Burenruzie?🤷‍♀️🤔
Als je na koop van eigen huis achter verborgen gebreken komt, ontslag bij werkgever, garantie op aankopen etc..
Voor mijn gevoel dure verzekeringen die je weinig gebruikt, maar je beschermt tegen hoge advocaat kosten in het geval dat.
Verzekeraars proberen vaak al snel tot middeling over te gaan volgens mij.
 
Als je na koop van eigen huis achter verborgen gebreken komt, ontslag bij werkgever, garantie op aankopen etc..
Voor mijn gevoel dure verzekeringen die je weinig gebruikt, maar je beschermt tegen hoge advocaat kosten in het geval dat.
Verzekeraars proberen vaak al snel tot middeling over te gaan volgens mij.
Hmm rechtsbijstand 200 per jaar... Heb je geen advocaat van, alleen ik heb nooit een advocaat nodig tot nu toe..

FF afkloppen hoor😂
 
Voor €20 per maand heb je al een redelijke rechtsbijstandverzekering.
In mijn 30 volwassen jaren gelukkig nog niet nodig gehad. De vraag is dus of je met €5000 besparing dit risico kunt opvangen voor de toekomst om een advocaat in te schakelen.
 
Ik zou niet weten waarvoor je een rechtsbijstand gebruikt…

Burenruzie?🤷‍♀️🤔
Sommigen sluiten die af voor verkeerszaken, maar dan kom je vaak bekocht uit.
Ik heb het voor het geval er een advocaat aan te pas moet komen, want die vragen een honorarium van rond de €130 per uur. Als het intussen niet meer is.
 
Sommigen sluiten die af voor verkeerszaken, maar dan kom je vaak bekocht uit.
Ik heb het voor het geval er een advocaat aan te pas moet komen, want die vragen een honorarium van rond de €130 per uur. Als het intussen niet meer is.
En... kan je daar dan ook 'vluggertjes' boeken?
 
Sommigen sluiten die af voor verkeerszaken, maar dan kom je vaak bekocht uit.
Ik heb het voor het geval er een advocaat aan te pas moet komen, want die vragen een honorarium van rond de €130 per uur. Als het intussen niet meer is.
De gemiddelde prijs per uur van een advocaat is €144.50

Is van Google dus het klopt😊

Alleen mijn ex was jurist en die kreeg al een bonus waar je je dood van schrok, dus voor bovenstaande heb je een slechte
 
In een rechtsgang gaat het er zelden vlug aan toe. Soms procederen vermogende partijen niet om het procederen, maar om de tegenpartij financieel uit te putten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan