Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen ik ga alles zelf doen. Heb recept gevonden en ga de saus morgen al klaarmaken.

Dan moet ik het gewoon opwarmen vrijdag.

Spaghettisaus is nu ook niet zo moeilijk maar ik wil het wel in orde doen.
Dus alles vers en met de beste ingrediënten
Zorg ook voor verse basilicum. Maakt echt een verschil!
 
Koop gewoon passata en doe daar wat kruiden in. Blaadje basilicum voor de opmaak en een wijntje erbij. Dan ben je binnen😉
Wortel, ui, champignons, tomaat, passata, pancetta, gehakt, kruiden, pikant maken met peperextract, melk.

Sjampanje als apero met hapjes.

Saint Emillion Grand Cru bij het eten.

En koffie met cognac om af te sluiten. Geen dessert want beide dames moeten dat niet hebben.

Daarna nog verder zuipen terwijl er meegekweelt wordt met de meligste songs.
 
Wortel, ui, champignons, tomaat, passata, pancetta, gehakt, kruiden, pikant maken met peperextract, melk.

Sjampanje als apero met hapjes.

Saint Emillion Grand Cru bij het eten.

En koffie met cognac om af te sluiten. Geen dessert want beide dames moeten dat niet hebben.

Daarna nog verder zuipen terwijl er meegekweelt wordt met de meligste songs.
Klinkt toch heel goed?! En dan kan je niet koken🤔

Nou laat ff weten of het gelukt is. Ben benieuwd.

Wel een dingetje van varkensvlees kan je puistjes krijgen, dus pas op😊
 
Zelf als alleenstaande ook niet echt een keukenprins. Veel dingen zijn dan voor mijn gevoel al snel teveel qua porties en niet altijd houdbaar.
Meestal houdt ik het bij een AVG'tje, pasta- of rijstgerecht.

Ik heb wel een soort van kookclubje waarbij we meestal bij dezelfde persoon met een grote keuken een thema uitkiezen. We kiezen dan een land of soort gerecht en gaan dan eerst recepten uitzoeken, samen boodschappen halen en dan onder het genot van wijn aan de slag in de keuken. Altijd erg leuk om te doen.
 
Wel eerst je raam open doen anders helpt het nog niet
Nou ja ik had ooit een keer dat mijn laptop ging roken op kantoor, want ik werk super hard😊

Dus ik zat een beetje te staren van en nu?! En mijn collega renden naar mij toe en gooiden dat ding keihard uit het raam.

Ee was een belangerijke vergadering benenden bezig alleen mijn directeur kwam toch ff vragen wat we aan het doen waren + ik had geen laptop meer dus kon naar huis😂
 
Uien en knoflook zijn de smaakmaker of basis voor ieder gerecht. Daarnaast kun je de overige specerijen of kruiden toevoegen.
 
Klopt, maar het is gewoon niet fair dat mannen hun persoonlijke frustratie naar mij in een beoordeling zetten.

Dat ik niet meer reageer, of dat iemand het niet met mij eens is heeft niks met mijn service te maken. Zolang die beoordeling anoniem is klopt er eigenlijk niet zo veel van.
ik zal je wel de hemel inprijzen als het zover is
 
Klopt, maar het is gewoon niet fair dat mannen hun persoonlijke frustratie naar mij in een beoordeling zetten.

Dat ik niet meer reageer, of dat iemand het niet met mij eens is heeft niks met mijn service te maken. Zolang die beoordeling anoniem is klopt er eigenlijk niet zo veel van.
Mensen met frustraties over een voor hen negatieve ervaring zijn ook eerder geneigd om een review te schrijven. Het kan zelfs zo zijn dat sommige forumleden bewust geen review schrijven omdat ze bang zijn dat een ander forumlid hun liefje afpakt.
 
Mensen met frustraties over een voor hen negatieve ervaring zijn ook eerder geneigd om een review te schrijven. Het kan zelfs zo zijn dat sommige forumleden bewust geen review schrijven omdat ze bang zijn dat een ander forumlid hun liefje afpakt.
het kan zelfs zo zijn dat sommige mij stiekem al hebben bezocht, maar niet willen dat ik dat weet😅

Echt alles kan
 
het kan zelfs zo zijn dat sommige mij stiekem al hebben bezocht, maar niet willen dat ik dat weet😅

Echt alles kan
Dat je dan ook verbaasd bent dat iemand in werkelijkheid totaal anders is dan op het forum.
Ik zou mezelf, als ik door de screening kom, denk ik wel bekend maken aan het einde van de date of zo.
 
Koop gewoon passata en doe daar wat kruiden in. Blaadje basilicum voor de opmaak en een wijntje erbij. Dan ben je binnen😉
Ik ga om gehakt ik kook het in de pot ondertussen stoof ik wat groetjes in een aparte pot tot ze zacht zijn. Dan gaat alles samen in een grote pot spaghettisaus er bij met de mixer er door, kruiden en champinons. Even laten treken en warm houden tot dat de pasta goed is. 😋
 
Dat je dan ook verbaasd bent dat iemand in werkelijkheid totaal anders is dan op het forum.
Ik zou mezelf, als ik door de screening kom, denk ik wel bekend maken aan het einde van de date of zo.
Aan het einde nog wel😅

Mijn screening is niet zo streng hoor. Ik wil gewoon weten of iemand wel stabiel is. Zoek ook altijd de nummer op wieheeftgebeld. Laatst zag ik dat twee bekend stonden als een stalker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan