Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn screening is niet zo streng hoor. Ik wil gewoon weten of iemand wel stabiel is. Zoek ook altijd de nummer op wieheeftgebeld. Laatst zag ik dat twee bekend stonden als een stalker
Mij ga je niet vinden als het goed is (zelf al eens gezocht uiteraard). Verder ben ik best een evenwichtig persoon dacht ik zelf.
Was dat achteraf dat je zag dat het een stalker was of vooraf al?
 
Gewoon rustig opbouwen en variëren. Strelen, trekken, wrijven, …
Als vrouw wil je toch ook niet dat iemand er gelijk 3 vingers inramt en begint wild te pompen 😅
Nou ja dat kan soms best wel lekker zijn hoor😜

Nee mannen wees niet bang. Ik probeer hem er niet af te trekken, maar ik pijp meestal iemand klaar, dus weinig ervaring daar mee
 
Neen ik ga alles zelf doen. Heb recept gevonden en ga de saus morgen al klaarmaken.

Dan moet ik het gewoon opwarmen vrijdag.

Spaghettisaus is nu ook niet zo moeilijk maar ik wil het wel in orde doen.
Dus alles vers en met de beste ingrediënten
Een relatief eenvoudig gerecht klaargemaakt met veel liefde en met de beste ingrediënten, vers gehaald kan o zo lekker zijn.
Succes vrijdag Bernardus!
 
voor zo lang hij er zijn vuist er niet in ramt. 😁
Oef nee dat kan echt niet in 1 keertje😳

Ik bied geen fisting meer aan, maar als ik heel geil ben en de man zin heeft om het rustig op te bouwen gaat het wel uit zichzelf. Het is heel intens, maar wel lekker als het op de goede manier gebeurd🥰
 
  • Leuk
Waarderingen: B200
Ik kan zelf niet koken.
Als alleenstaande maak ik alleen maar wokgerechten klaar.
Lekker makkelijk, alles in 1 pan en snel klaar.

Heb met mijn zatte botten mij wel laten overpraten door 2 vriendinnen dat ik voor hun verse spaghetti Bolognese zal maken à la Jeroen Meus.
Vrijdag komen ze langs en kheb stress.😅

Nog nooit zoiets klaargemaakt
Hulp nodig vraag gerust raad
@King Potato help,... jij woont in de buurt
Heb mijn hulp voor tips al aangeboden 😊
Ehm aftrekken🤣

Ik doe dat gewoon bijna nooit en ik denk altijd hoe harder ik trek en hoe harder de man gilt hoe beter ik het doe😇😈
Hmmm looking forward
 
Ik kan zelf niet koken.
Als alleenstaande maak ik alleen maar wokgerechten klaar.
Lekker makkelijk, alles in 1 pan en snel klaar.

Heb met mijn zatte botten mij wel laten overpraten door 2 vriendinnen dat ik voor hun verse spaghetti Bolognese zal maken à la Jeroen Meus.
Vrijdag komen ze langs en kheb stress.😅

Nog nooit zoiets klaargemaakt
Stuur maar pm, heb nog wel ergens een recept
Rip: goeie rode wijn gebruiken en wellicht een 2e fles voor erbij :)
Tweede tip: neem echt de tijd;)
 
Oh nee juist de duurde lingerie zit vreselijk.

Ik heb wat setje van agent provocateur, maar die doe ik voor mijn lol niet aan. Liever een setje van de hunkemöller
Bijna kenmerkend voor mode.
Het staat mooi, maar de praktische kant, daar moet je niet te veel van verwachten..
 
Als je teveel nieuws kijkt dan zie je in hoe een nare maatschappij wij leven.
Het hangt er ook van af wie dat nieuws brengt. Er zijn mensen die de NOS betichten van het verzwijgen van bepaalde aspecten.
Lees vooral ook geen commentaar op sociale media zoals op het AD .Van die zure oude mensen. Dat is echt bizar.
De jongeren hebben het toch al zwaar genoeg. Ik had gister nog over met een vrouw van 30 .
Ze is nooit ziek , maar ze moet iedere maand 150 € betalen voor ziektekostenverzekering.
Een koopje. Hier gaat het al boven de €200.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan